Ab wellem Monat hend ihr Brei geh?

Hallo mitenand ab wellem Monat hend ihr agfange Brei geh?
Und was für Brei?
Mit Rüebli und Herdöpfel oder en andere?

Kommentare

  • Han so mit 4.5 monat ahgfange
    und da üse chli problem mot der versauig het kah mit kürbis, süsskartoffle und paatinake
    aber tue mal d site kinder an den tisch ahluege, da gfindsch alli relevante info was meh ab wenn darf gäh und wie.
  • Grad wo de Kia gseit hend mir chönd starte so ab de 17 Wuche, denn mit Kürbis und Süesskartoffe gstartet. Nur eis bis zweis löffeli und denn immer meh Gmües usprobiert
  • Mit ca. 5,5mt aber Brei heisi beidi nid cool gfunde. Si hei beidi lieber selber gässe und de heimer eigentlech vo 6mt a mit Fingerfood (blw) gstartet. Avocado und kocheti broccoli rösli und kochti rüebli sticks beliebt gsi.
  • Mer hend bim 1. au grad noch d KiA (4.mt) kontrolle agfange, esch aber no zfrüeh gse, d hani mit endi 5mt. nomol probiert und d heders d au agno und tip top gange.
    Bim 2. hani d grad erscht endi 5mt. agfange und es ged uf ahieb klapped.
    Nochemne ziitli hani d beides gmacht brei ghä und au stückli abote. 😊
  • Mit 5 Mönet bi beidne Chind. De erst hät vo afang a super gässe, de zweit bitz zögerlich aber beid händ früeh beschlosse dass sie lieber richtig wetet ässe. De gross hät mit 9 mönet komplett vom tisch gässe, bim chline wo 7 mönet isch sind mir jetzt grad am umstelle.

    Falls öper na Breibecherli chönt bruche, ich het ganz viel wo wiiter dörftet
  • Mit 4 Mönet, isch aber viil zfrüeh gsi und en riese Stress für beidi..
  • Bim Erschte hemmer mit 6 Mönet agfange, denn hets grad super klappt. Bide Zweite simmer immer na am versueche, sie isch scho 6.5 Mönet.
  • Bei uns war der grosse mit 5.5 monaten bereit und die kleine erst ab 6 monaten. Habe einfach die Beikostreifezeichen abgewartet. Sie waren auch seit geburt immer mit uns am Tisch. Bei und gabs pastinake und süsskartoffel. Nebenbei gabs Fingerfood. Meine beide Kinder hatten relativ zackig eine volle Mahlzeit mit Brei & Fingerfood ersetzt. 😉
    AnDu88
  • Afang sibätä Monät mit Rüebli
  • Bide erschte Tochter hemmer mit genau 4 Monat agfange sie isch aber mega parat gsi es het grad super funktioniert und öppe mit 7 Monat het sie voll vom Tisch gesse sie isch aber au gar keis Milchbaby gsi… Euse Sohn het mit 4 Monat no gar kei Interesse gha a Brei und mit 5.5 Monat hetter den agfange mit eus vom Tisch esse er hets Brei esse uslah hettem ned gfalle. Aber chan au empfehle mit Rüebli oder Süesskartoffle afange.
  • ab ca 5 Monet. Am Afang het sie gern chli usprobiert aber e richtigi Mahlzit hemer bis hüt no ned ersetzt (10 Monet bald). Sie will nur D'Brust Fläsche wird au nöd akzeptiert:-(((((((((
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum