Baby 10 Monate kein Brei, Kein Fingerfood &Keine Flasche

Möcht mal gern wüsse, ob öpper vo eu die selb Erfahrig bi ihrem chline gmacht het.🙈Han alles mögliche scho probiert, aber sie het nur Interesse a Muettermilch us de Brust🤣🙈Ich stille gern und alles aber es wird echt müehsam. bim schaffe muess mer min Ma sie bringe au wenni wenig schaffe , ischs müehsam. Bald isch sie 10 Monet und ide nacht trinkt sie natürlich au gnueg oft. Wür sie wenigstens d'Fläsche neh, denn chönti au mal längeri Zit weggah. aber alles nöd möglich🤣

Kommentare

• Scho usem Becher probiert zum d Muttermilch geh? Mini Stibe het mir grate i dem Alter nüme d Fläsche azgwönne.
  • Ja scho jensti Becher und Schnabeltassene
  • Und i was lagerisch d Muettermilch. Plastik wäri nöd ideal das de Gschmak verändere chan. Besser wäri i Glas. Falls de Gschmak s Problem wäri.
  • Hallo :) meine Kleine ist 11 Monate und mir geht es genauso.. Bin persönlich kein Fan von diesen süssen Quetschies aber mich nahm es Wunder, ob sie dass essen würde. Aber nein, auch daran hatte sie kein Interesse.
    Habe das Essen auch mit Salz zubereitet, aber auch so bestand kein Interesse. Sie probiert zwar alles, aber nimmt dann keinen 2. Löffel oder Stückchen. Nur Muttermilch (aus der Brust)..
    Bei der 1 Jahreskontrolle werde ich den Arzt mal fragen, bei einem Mangel (Eisen etc.) kann auch die Nahrung verweigert werden
  • s'Problem isch ebe es isch nöd de Gschmack, sie versuechts erst gar nöd znuggle. Quetschis nimt sie au nöd. Ja mini Kinderärztin het au gmeint ab 1 mal evtl wegem Vitaminmangel luege.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum