Badi - schäme für Körper

Gönd ihr no gern id Badi, as Meer usw? Sit ich 2x schwanger gsi bin, chani mi selber fasch nüm gseh. S Gwicht hani wieder, aber de Körper isch eifach schlapp, Cellulite…Brust nüm voll usw…übertrib ich oder gahts öpperem au chli so? S chlinere isch jetzt 1…und ich weiss, min Körper het vieles vollbracht, aber ebe…😓

Kommentare

• Jo sit em Kind fühl ich mi nur dick mini brüst sind leider nöm zrug und ha eifach riesse teiler alli säged muesch halt was mache jo aber i bi eifach nö diszipliniert und s durchhalte hani au nö. i go mim Junior z lieb id badi wel ich ihn nö au möcht verstecke wels ich mi möcht aso weisch wasi mein.
    aber i verstoh di total 😁
  • Mier gahds scho s Läbe lang so.. früher wegem Übergwicht, jetzt nachem Gwichtsverlust wege de überschüssige Huut😔 eigentlich sett ich stolz sii, abgnoh und zwei Chind zha, aber ebe... s isch ned eifach. Lustigerwiis stöhrts mich im Ussland ned so, dert kennt mi ja niemmert😅😅
  • @Nalan83 die Bestii🤣🥰👍
    goldschätzisNalan83
  • Da stimmi nalan zue haha who cares! Dafür zwei wundervolli gsundi kids! 👏👏🍀
    Nalan83
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum