Hoi Zämme
fühl mi momentan truurig
Nach minere 1 Geburt hani im März e Fählgeburt ka. Jetzt wärs wieder e sowit aber cha mi irgendwie nid würkli freue, denn ich ha Schmierbluetige. Bin gester bi dr Gyn gsi und es het kheisse "im mommänt bini schwanger" me cha si nid sage (isch jo no zchli), me cha nur warte und in drei Wuche luege wies gwachse isch..
Jetzt hani sit gester richtig bluetige
bi chli am bode zerstört
gits do Mamis wo au das kenne? Wie händ ihr euch chöne ufraffe, vorallem au genüber anderne und em Chind
Kommentare
268
4
Rot hani in demsinn keine, es isch eifach sehr schmerzhaft. Und es isch e Truurprozess wo Zyt brucht. Mir hetts ghulfe mit Mensche rede, wo mi verstöhn.
Ich wünsch dir alles gueti und viel Kraft.
22
22
10
Ich drücke dich. Ich ha leider gester en Fehlgeburt gha es wär üses zweite Kind gsi. Ich bi am Morge erwachet und ha vell Bluet gha.
Wie geits dir?
Lg Seraina
4
Ds erste isch es Windei gsi & bi nachdem gad wieder schwanger worde. Denn mit dr Elena hani se müesse ir 18 SSW gebäre, weu sii nüm het glebt. Da hani ner recht lang eh pouse brucht, öppe 1,5 Jahr. Denn hani der Muet gha und es wieder versucht, aber ir 9SSW het denn ds Herzli ufhöre schlage & denn bini zur Usschabig. Es isch nid eifach, i probiere mir aber immer zsege, ds aues usem ne grund passiert. Sehr sehr trurig, aber mir chöis nid ändere. I wünsche ganz viu kraft🫶🏼
22
Hoi Seraina
Oh nei das tuet mr mega leid für di (euch) i wellere wuche bisch gsi?
Die 1. FG hani afamgs 13. ka die 2. in dr 8. Wuche
22
1. FG isch e natürliche abgang gsi
2. FG hani medikamentös miesse mache. Es isch am 28.7. abgange und warte immer no.
626
10
Im Juni 2023 bini äuä au schwanger gsi han aber ned testet. Mi Gruchsinn isch voll nebe de Spur gsi.
Jetzt im September bini ir Wuche 6 gsi und au natürliche Abgang.
Nach de Fehlgeburte hani mini Periode immer grad wieder beko.
3
33
Ich ha leider au scho 2 fehlgeburte ka, beides mol mit usschabig. S erschte mol isches 1 monet gange bisi periode wieder ka ha, s zweite mol hani fascht 3 mönet gwartet. Bi aktuell wieder schwanger, eigentlich i de 8. Wuche, FA hets aber zruggstuft, es segi kliner. Mach mir drum natürlich wieder sorge, bi unglaublich nervös.
Es isch au üsen letschte versuech, nomol würdi das denn nüme ushalte. Werd au scho 35.
I han aber zum Glück scho 2 tolli meitle.
Mol luaga obs dasmol klappet. Wünsch eu allne alles guati.
16
bei meinem FA Besuch letzte Woche wurde leider ein missed abort festgestellt. Heute ging ich wieder zur Kontrolle um sicherzugehen, und leider wurde es bestätigt. Nun bekam ich die Medis verschrieben jedoch habe ich nun bereits starke Schmerzen und die Blutungen haben eingesetzt. Nicht schwallartig aber doch kommt immer was raus. Ich war in der 8. Woche aber heute wurden nur noch 2.3 mm gemessen. Ich habe keine Ahnung, wieviel Blut mich erwartet und ob ich die Medis nehmen soll oder ob mein Körper nun alles selber ausscheiden wird. Wie hat das bei euch begonnen? Danke für eure Hilfe. LG
0
in der 8. ssw wurde auch ein missed abort bei mir festgestellt. Ich habe mich aber gegen die medikamente entschieden, der natürlich abgang fand dann in der „13. ssw“ statt. und den monat darauf hatte ich wieder normal meine periode als wäre nie etwas gewesen.
der abgang fand an einem abend statt, schwallartig aber nicht schlimm.
16
0
16
0
16