Nahrungsmittelergänzung

Hallo zusammen
Mir ist klar, das nichts eine gesunde, ausgewogene Ernährung ersetzen kann.

Dennoch nimmt es mich wunder ob jemanden dem Kind ein Ergänzungspräparat gibt und wenn ja was.

Die Phase ich esse nur Nudeln und Salatgurke hält nämlich schon sehr lange an...

Kommentare

• Liessi gern mit
    Mamelo
  • Grundsätzlich bin ich au defür dassmer d‘chind gsund und usgwoge ernährt aber glaub alli Eltere kenned die phase wos nur das eine wennd esse. Ich finde es lohnt sich allefalls mal s‘iise und s‘B12 kontrolliere lah bim Arzt und suscht z‘substituiere.
    Als allgemeini Unterstützig odet als Ergänzigspräparat bin ich Fan vode Strath Kräuterhefe ( chamer guet als Sirup gäh oder au is Trinke oder Müesli oder so mische). Hett alles dinne und hilft em Körper zuesätzlich au Vitamine etc. besser ufznäh👍
    Mamelo
  • Uuu das kenne i o mä isst nume Nudle u Fleisch🙈 Mini Chinderärztin het gseit i söu ihm Jemalt i Schoppe due das är ä chli Vitamine überchunnt🙈
  • MameloMamelo

425

Symbol
    bearbeitet 13. 07. 2023, 16:03
    Jemalt gets au hin und wider.
    Nina_Li
  • I gibä minä Buebe vo dä Supradyn d Täfäli, si mit dä wichtigi Vitamine u Spuräelemänt, si wi Sugus zum näh u schmöcke chli nach Orange. Dr Strath Sirup nämä si nid wüu är sehr ä eigätä Gschmack het🤷🏻‍♀️
  • Danke för all euchi empfählige, Täfeli ond Gummibärli chöme be eus ed en frog da werd au i de ungsundevariante ned gässe.

Jo da Essens Thema esch eifach sehr sehr schwer. Hoffe es verhebt wenigschtens vom Gwicht her wiiterhin🙏
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum