Fliegen mit Baby

Hoi zäme

Mir wend zum erste Mal id Ferie flüge mit eusem Baby (4M). Han glese s Baby set während em Start & Lande gstillt werde für de Druckusglich.

Was hender gmacht wen den eui Babys gschlafe hend? Sie gweckt zum stille? Oder eifach schlafe lah? Hends den Schmerze nachher kah ah de Ohre oder alles gued gsi?

Danke eu im Vorus!!
Medo

Kommentare

• Also mir sind mit 9 Mönet gfloge. Mini nimt kei Nuggi, Fläsche oder susch was nur d'Brust . Han bin starte und lande S'stille probiert aber sie het nöd welle. alles zspannend gsi. Und bim Flüge isch sie echt ruhig gsi. Mir hend nöd sgfühl gha als het sie schmerze gha.
  • Mir sind scho paar mol gfloge und sisch nie es Problem gsi bezüglich de Ohre. Meh seit stille oder eifach bim Start und Lande chli Wasser trinke für dr Druckusglich. Extra gweckt hän mir nie. LG
  • Danke eu demfall tueni ihn au nöd wecke falls er schlafe wür😄
  • Mini schwöster het damals vor ihr erste Geburtstag ihr erste flug ka und dete hemmer das mitem trinke glaubs gar nöd gmacht ka. Mir sind 11 stund direkt id dom rep gfloge und sie het de ganze flug fascht gschlafe 😁

Ich ha selber no kei erfahrig mit mini kids ich ha im moment grosses angst mit ihne flüge 🥴
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum