Min chline 4j. Het 3 aphte im Mund.
Han mit zahngel und spray probiert gaht leider u schlächt. Er laht mich nöd ane...
Chan nur chlei zahngel ufs mul due das währs..
Mi Sohn isch au afällig uf aphtene, ig selber ha au immer wieder, leider. Mir chönne nid meh mache als guet zähnputze, muul spüele und warte bises vo allei wieder weg goht. Je meh mir dranne mache umso schlimmer wirds… isch uf jede fall bi üs eso.
Aktuell hetter au grad wieder eini oberhalb vode eckzähn im zahnfleischfalt inne und mir mache nüt ussert gueti Mundhygiene.
Mier bruched Pyralvex, aber für eus! Es brennt zimli churz und denn tuets nüm weh. Für Chind wüssti ned, öbis wür neh, schmöckt au chli komisch. Vlt isch das Pyralsoft d‘Version für Chind?
Aso finded ämel super!
Kamille oder Salbeitee trinke oder gurgele. Und ich due Kamillosan verdünnt uf es wattestäbli und ufd aphte
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
778
Aktuell hetter au grad wieder eini oberhalb vode eckzähn im zahnfleischfalt inne und mir mache nüt ussert gueti Mundhygiene.
0
383
223
Aso finded ämel super!
626
116