Angststörung / Autofahrt nach Italien

Ich han eh Angststörig bin au bim psycholog und und i weiss eigentli mittlerwiile guet umzgoh mit dem mit meditiere und Atemüebige aber mir göhnd in 2 Täg in dferie und i han soo fest Angst bring das nid us minem kopf 😢 jedesmol wenns in dferie goht die Angst vor de Fahrt gits echt öper wo das au hät und mir echt en tipp hät woni no nid weiss ?

Kommentare

• ich ha au e angststörig, aber ich ha au wöchentlich sprachtherapie. das hilft um gedankegäng stoppe und angst zum zeil uflöse. mir sind mit eusem baby im juni nach lecce gfahre. ha au riese angst kha, aber wichtig isch eifach, langsam mache und ja, au dörte hani via videochat sprachtherapie kha. ich ha sehr e gueti therapeutin und sie wendet immer verhaltenstherapie a, das hilft mir ufjedefall. au das ich immer ha uf sie zuegriffe. du bisch inzwüsche scho i de ferie gseh. isch es guet gange? ich wende kei meditation etc ah, welli i de sekunde vo panik nid klar denke ha. findi super das du es hasch. mir hilfts nur, wenn therapeutin gedanke realistisch erklärt, so dasi merke, dass es überzoge isch. well isch ja angst vor de angst.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum