Kinder Rezepten

Habt ihr mal andere Rezept Ideen?
Meine essen immer das gleiche, teigware, reis, kartoffeln etc etc..
Jetzt möchte ich gerne mal etwas spezielles ausprobieren dass auch ein 1 jähriger mit nur paar zähnchen essen kann.

Irgendwie pizzastängelis oder bällchen
Gemüsepuffer
....

Kommentare

  • Us Polenta chamer vell cools mache chasch au choche und de e forme abfülle die e chüehlschrank oder gfrüri und de nacher abrötle.. oder mischisch herdöpflestock & couscous das chasch au cool abrötle zu so puffer.. ged velli cooli sache wo mer mache cha wo gar ned soo ziit intensiv send ☺️
  • I luege momentan sehr vell bi „Pinterest“. Detä chasch au gued ighä für Kinder/Babys.. chömmed no feini Sache.
    Mer hed ebe au chli d Idee e gfehlt. (au wenn mini scho zähnd hend 😂)
  • Couscous und härdöpfel niiice probieri emal 😁 polenta chunt bi mir immer sooo flüssig zum forme 🤭
    Sami97
  • ich mach für mini chli viel itöpf oder suppene, well sie het nur 4 zähn. zum frühstück machi ihre au mal arme ritter mit vollkorntoast, well das schön weich isch. oder vollkorntoast mit avocado/hüttenkäse ufstrich, das het sie sehr gern. aber itöpf aller art, isst sie sehr gern oder suppene.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum