Hallo villicht cha mir öper en rat gä, wie ech sel mit dere Situation om go. Mir hend es Gotti wo grad im giche Ort wohnt. Sit längerem esch es sehr en kühli Stimmung wenn sie zum bispel üs begägnet gids nor es kurzes Hallo ond nüt schösch ond de god sie ou grad witer…God null of eheres gottekind zue. Einersiits fend echs för mis kind nid schön ond ou för mech esch das langsam en belaschtig. Ech weiss am breschte wär druf aspräche was los esch, aber mir fallt das sehr schwär….
Kommentare
778
Mittlerwile isch si selber Mami vomene Bueb und mir hei nach sinere Geburt wieder engere Kontakt afo ufbaue. Jetz weiss si selber wies isch, wenn me Mami isch und si het sich de au bi mir entschuldigt wie si dennzumal zu üs isch gsi. Aber i muess ehrlich säge, si het au jetzt no eher es küehlers verhältnis zu mim Sohn… mit minere Tochter isch si ganz angersch - es harmoniert eifach 🤷🏼♀️. Es gits halt leider dasme mit gwüsse Mensche nid so „warm“ wird. Isch sehr schad wenns grad s Gottechind isch, aber bi üs Erwachsene isches ja nid andersch.
I bi au nid dr Typ wo so themene aspricht…ha dennzumal au nüt gseit 🙈😅
3
16
4
Mach nid dr glich fähler u red mit ihre. Meistens sis missverständnis wo när zu unnötige soannige füehre u irgendwenn seisch nid mau meh hallo😞
790
Ich wür sie mol allgemein frage wies ihre gahd. Und denn im Gspröch z Thema ufgriffe, ob sie denn no gewollt isch Gotti z bliibe.
Je nach Person definiert halt au jede anders sini "Gotti-Pflichte".
Ich han 3 Gottechind, nebst mine 2 und ich han au ned zunallne 3 s gliich guete Verheltniss und mache mier sehr oft au es schlechts Gwüsse desswege. Ich versuech aber all 3 mindestens all 2 Monet z Bsueche (wohned all mindestens 90km vo mier entfernt) und öbbis mit ihne z erlebe.