zähneputzen unmöglich?

Liebe Community

Vielleicht habt ihr noch DEN Rat, ich weiss langsam nicht mehr weiter..
Unsere Tochter, 18mnt, lässt sich die Zähne nicht putzen. Sie hat schon lange Zähne und es war von Anfang an schwierig und wurde bald unmöglich. Es macht mich mittlerweile richtig wütend und ich frage mich, ob ich ihr die Zähne mit Gewalt putzen muss (also sie festhalten), auch wenn ich das nicht möchte und das gar nicht meinen Prinzipien entspricht. Ich führe mal auf, was wir schon alles probiert haben:
- 3 verschiedene Zahnpastas
- Normale Zahnbürste, elektrische, so eine halbrunde Silikonform zum reinbessen
- Singen
- Spass machen, Grimassen
- Verschiedene Orte
- Selber Zähneputzen lassen (hat sie eine Weile gemacht, funktioniert nicht mehr), nachputzen durften wir nie
- Zusammen Zähneputzen
- Sie darf uns die Zähne putzen
- Video schauen
- Büchlein dazu anschauen
- Handy/ sonstiges Spielzeug in die Hand geben
Was würdet ihr tun? Ich habe Angst, dass ihre Zähne irgendwann faulen..
Danke euch!

Kommentare

  • bi eusem sohn 2.5jährig isches au en sehr lange kampf gsi mitem zähputze. mir händ au alles usprobiert wie ihr au. aber mir isch ufgfalle, dasses bsunders denn schlimm gsi isch, wenn er am zahne gsi isch . mir händ a dene täg eifach nöd putzt. es paar mal hämmer ihn scho müsse festhebe und da hets denn scho churz es gschrei geh, aber er het denn schnell igseh, dass zähputze gar nöd so schlimm isch. mittlerwiile klappts ade meiste täg guet mitem zähputze. nur ab und zue weigeret er sich immerno. min einzige tipp isch eifach drabliibe und die sache wo ihr usprobiert hend, immer wieder usprobiere, bis es denn klappt!
  • Ich ha das Problem mit mim 18Monatige au 🙈 Ich heben fest wel mir ischs Wichtig das Zäh ganz blibed 😰 ha ebe selber als Chind löcher gha und weiss no wie weh das dah het bim Zahni 😅Bim Grosse wo jetzt 4i isch ischs au so gsii het sich aber denn gleit (weiss leider nüm wenn) und er hebt jetzt mega guet ane.
    Wenn de chlii mal ane hebt au wenn nue ganz churz isch dunen immer mega lobe de gross macht sogar mit 🤣 denn hebter chli besser ane, isch aber vo Tag zu Tag andersch…
  • S‘Einzige was mier grad na spielerisch ifallt isch, dass vlt es Stofftierli oder so Zäh dörf putze? Das klappt bi eus ade schwierige Täg mengisch, aber er het au Stofftierli wo mitem reded mega gern.
  • Danke für eure lieben Nachrichten☺️ wir haben jetzt eine neue Zahnbürste bestellt, vielleicht funktioniert es damit besser. Aktuell klappt es aber besser als auch schon..🤞
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum