Geschenke Geschwisterkinder

Hallo zusammen
Habt ihr Ideen für den 1. Geburtstag oder die Taufe? Total schwierig so am Anfag, wenn die Grundausstattung vom älteren Geschwisterkind schon vorhanden ist.

Kommentare

• Guetschis sind sbeschte.. mini zwei söhne sind wie mond und sunne was usgseht abelangt, de chline dreit bis uf dhose sglichige wie de grosse will er so fätze isch und de erste sohn so en fine kerl 🥰 schuhe wo de erste sohn mit 1 dreit het chan de güngere mit 1 nöd träge will er ebe dickeri füessli het.
    Und ich finds au schön wenn szweite baby aber au sini 2-3 stück eigeni persöhnlichi chleidigsstück het und nöd alles vom grösses gschwüster muess überneh.
    Also findi guetschis wükli hammer.

Was no guet isch, isch autositz für wenn er wachst.
    En persöhnliche plüschtier findi au schön 🥰🤭
    Waas no geil isch wenn öpert en abendteuertag für de grossere gschwüster wür schenke. Zbsp dass dtante mite große irgendwo hi gaht öpis unternimmt so het me für de zweite chind paar stund zit womer denn nume ihn chan widme, so wie de erste chind dass au het dörfe ha.

Ich wünsche mir selber uuh mega dass öper de grössere mal irgendwo mit nimmt go spass ha damit ich am chlinere au echli chan zit widme wie am grosse. 💜
    AdorableMamelo
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum