Juhuuuiii
Ich han positiv Testet und bin vollen vor freud.
Ich bin 32ig und es isch mis zweite Baby.
Ich han mit mim Sohn scho dörfe erlebe, was füre coole ustusch cha stattfinde i de Monetsgruppene😁 mir händ damals au en Whatsappchat gha.
@Summerchind ich schlofä grauehaft, sit 2 wuche wach ich jedi nacht am punkt 3 uf und cha nüme schlofä..
Ich ha hüt notfallmässig id klinik müese wege SB, ha ez e sprütze becho wege Rhesusfaktor negativ
jo s got sowit guet, ha gester d anti D sprütze müesse go mache und jetzt hoffet mir das alles guet chunt und nöchst wuche im Ultraschall alles guet usgseht 🥰
ha hüt nomol blüetet und bin i de klinik gsi, sie häns en Ultraschall gmacht und me hät sogar scho en embryo gseh, leider liegt er recht nöch am muettermund und mo cha nöd sege öb er blibt oder nöd, dä HCG wert isch aber über 3000 und da isch meh als perfekt
Hallo Ihr Liebe! Ig stosse o zu euch. Mir hei vor eme Momentli positiv dörfe teste. Mir freue üs sehr u hoffe das alles guet chunt🥰🥰 hättet dir lust ufne Whatsappgruppe?❤️
@Summerchind mues am Zischtig wieder id Klinik zum nomol s HCG ahluege und au wieder en Ultraschall zmache 🥰 mol luege öb sich üses chäfi nomol so schön zeigt und vorallem öb er noch ufe gwanderet isch oder nöd 🍀
Hallo ihr liebe… bin sitt es paar wuche stilli mitleserin gsih. Etz hani au es profil gmacht und wür mi über d ustuusch freue. Täffi au id whats app gruppe cho? 😊 Ha am 08.05. d ET vo üsem erschte baby. 🥰 Lg
Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisexfarben von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen. (CHF 1.- bis 3.- /pro Stück)
Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
21
201
bisch scho bim arzt gsie?
21
Nei, ha am 10.10. de ersti Termin. Und duu?
201
21
Isches dis erste?
201
21
201
21
201
21
Sit gester hani au so Periodeschmerze und Ruggeweh
5
Ich han positiv Testet und bin vollen vor freud.
Ich bin 32ig und es isch mis zweite Baby.
Ich han mit mim Sohn scho dörfe erlebe, was füre coole ustusch cha stattfinde i de Monetsgruppene😁 mir händ damals au en Whatsappchat gha.
Ich freu mi ufjedefall fu euch zläse.
201
Ich ha hüt notfallmässig id klinik müese wege SB, ha ez e sprütze becho wege Rhesusfaktor negativ
201
21
Oh nei, ha ii de erste SS au SB gha...hoffe es goht dir sowiit guet!
21
5
Aber s Gruchsempfinde isch grad ganz schlimm.
Wie gohts dir ?
Ich han am Mentig de Termin. Freu mi scho riesig.
21
Oh du glücklichi, bi mir gohts no 3 Wuche🙈
201
21
201
4
21
21
4
Ihri nummero privat schicke?
201
201
4
177
21
Herzliche Glückwunsch und willkomm bi üs🥰
4
177
0
8
4
40
Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.