Hallo ihr liebe🥰Minere chli sind vor 3 Monet obe die 2 Schnidezäh ussecho und scho wos noned ganz dusse gsi sind , hani festgstellt, dass es Flecke druf het. Ez wos ganz dusse sind,gseht mers sehr guet wenn sie lacht. Sie het nie süesses gha nie nuggi oder ussere Fläsche trunke. Het das öpper au scho mal gha? Sind nur Milchzäh aber sie tuet mer mega leid😞vorallem wenn sie in Chindsgi chunt und jede sgfühl het sie heg nie zäh putzt oder nur ungsunds trunke und gesse .
Kommentare
778
145
1
Mit de Chline hani weg me Zahunfall mösse zom Zahni und er het gseit das sig e Zahschmelzstörig. Mer mössi guet Zäh putze well bi dene Flecke de Zahschmelz nöd so guet isch.
860
Wo zähnli grad usecho sind het er flecke druff ka und ich has au bim arzt und zahnart zeigt, zerscht hets gheisse es isch nüt das gaht wieder weg, aber es isch nur schlimmer worde. Mir hend ihm am afang ohne fluorid zähnli putzt und ee het bis zu sim 18 mönet milch i de nacht trunke, dass isch für ihn nöd guet gsi. Ich ha gwüsst öpis stimmt da nöd und bi nomal zum zahni, denn hends gseit zim zahschmelz isch sehr sehr schwach, wegem zähnli putze ohni fluorid plus die milch i de nacht hets sini zähnli recht agriffe 😔 mir putzet ihn 3 mal täglich mitmene elektrischi zahbürste und zahpasta mit fluorid. Es isch zum Glück nüme schlimmer am werde aber sie hend leider karies becho.
Er seit scho selber er wet sini zähnli flicke (jetzt isch er 3 und 5 mönet).
De zahnarzt wird ihn denn vorem kindsgi itritt die zähnli flicke.
Es tuet mega weh das zgseh vorallem will du weisch wie guet me sini zähnli putzt und ich ha echt schiss dass weg dem er mobbing chönt erlebe.
Aber ich hoffe gaaanz fescht dass es bi dir wieder weg gaht.
Ich ha no mal gläse wenn mer mite nägel druff gaht und es weg gaht denn isch es nur en belag uf de zah, luegsch mal obs das isch und wenn nöd gasch es am beschte bim zahni go zeige.. 🍀🍀
425
Het er de mega früeh zähn becho? Denksch ned es esch au no bez erblich bedingt? Gib der do kei schuld, es trinke jo sehr vell chend no sehr lang i de nacht milch!
145
Danke eu allne das er eui erfahrige teilt hend. ich bin gspannt was de Kinderarzt bide Kontrolle meint.
860
Er het mit 6 mönet ahgfange zahne.
Ja ich has eig au für normal gfunde dass chinder no lang milch i de nacht trinke, aber de Zahnarzt het denn gseit es wird empfohle ab 1 die milch zverdünne und mit 18 söttets mit de milch ufhöre.. aber das hani eifach mega fiess gfunde am chline sini milch scho so früeh weg zneh..
425
Cheibe züg met dene zähn...
860