Hallo zäme mir sind im März das Johr Mami und Papi vonere wundervolle Tochter worde.
Jetzt denki mengmol hmmmm e zweits Kind wär doch au no schö wenn sie denn so 2 Jöhrig isch oder 3 Jöhrig isch….
Aber denn denki wieder 1 Kind langet….i denk immer so zwigspalte….well i weiss nöd ob mir denn das mol bereued wenn me keis zweits hend und nur bi eim blibed….
Ez nimmts mi mol wunder wie das bi eu so isch? Gitz do mehreri Mamis wo au so denked? Freu mi ufn ustusch😊
Kommentare
6
11
207
669
i ha jetzt au zwei kinder 1j und 3,5j sehr astrengend aber si liebe sich😅☺️, und spöter wenn er bez älter isch chöne si immer meh besser zäme spele den.
für mi isch einzel kind keis thema gsi. aber ebe jede muess das für sich selber entscheide 👀.
i ha in de betreuuig gschaffet und fascht alli einzel kinder hend en gschwüschterti wele si zum teil trurig gsi das si einzelkind sind.
das isch jetzt mini erfahrig,natürli gits au s‘gegeteil ☺️..! sisch beides schön einzel oder net…! es git so oder so meinige…
207
0
33
425
Das aber nur aus kindersicht, die eltern haben da natürlich selbst zu entscheiden und jede entscheidung ist richtig.
Ich finde ws kommt auch sehr sehr fest auf dne chrakter des kindes an. Nach demmersten kind habe ich mir laaaaaang laaang kein weiteres vorstellen können. Nun mit etwas abstand haben wor ein 2. sehr pflegeleichtes kind. Glücklicherweise weis man dies vorher nicht.
Ich denke einfach auf dem weg zum erwachsenwerden gibt es immer wieder andere strenge oder weniger strenge phasen. Ich fand ja das erste jahr sehr anstrengend. Jetzt mit einem 4 jährigem kind lache ich darüber 😉
5
jetzt bini bim zweite schwanger.
ha zwar nie angst kah dasis nit gwuppt schaffe oder z stressig wird aber ja cha di verstah
aber hei din chli isch ja nu sooo chli, wenns passt merksches denn scho hesch ja nu zit 🫶