Hoi zäme!
Min chliine (4.5 mönet ) liid immernoni gern ufem buuch. Wenns guet chund, haltet ers 1 minute dure, denach brüellt er.
Mir hend scho probiert, sis lieblingsspielzüüg vore here z lege, es chüssi under sini brust z tue damit er ned ganz flach liid, sälber neb oder vor ihm z ligge und mit ihm z schwätze aber alles hilft nüt… d chinderärztin hed hüt gseit, er sig echli hinedri und nur dur mehrmaliges frage hed sie denn de tipp geh, ich söllem eifach ab und zu s bei überchrüüze damit er merkt, wie er sich dreie chönd.
Hend vielleicht einigi vo euch tipps und tricks, wie ich ihn unterstütze chan?
Danke herzlich!
Kommentare
250
Din sohn isch viellicht anderst witer. D Kind chönd nöd alles mitenand erlerne. Gib ihm die zit wo er brucht 💙
Wenn aber würkli s gühl hesch er brucht hilf. Wür ich mal osteopathie empfehle.
1
Mer hends eifach emmer weder chli probiert mit dine Sache wo du au scho probiert hesch. Und zum Osteopath semmer au, er hed aber nüd gfunde.
Plötzli esches d gange und gued esch gse. Aber mi KiA hed nie öppis gseid gah, weil ebe jedes Chend esch doch unterschedlech schnell.
0
11
3
5
s git lüt in minem alter di rede 5 sprache ich nit🤷🏼♀️ na und ☺️
860
Jedes chind het sis eigene tempo bi de entwicklig. Mach dir und am chline kein druck das chunt alles mit de zit und du machsch das sicher guet!
79
Mine hets ufm Buch ligge entdeckt wonen is babynästli ufm Buch so anegleit han, dasser über de Rand gxeh het. So hämmer ihn sanft "ume gfahre/gschobe" im zimmer samt em nästli und er hets mega gfunde, Villicht finds din schatz ja au lustiger wenn was lauft?
51
76
Hey ich fühle so mit dir. Euse bueb isch 4 mönet und hets au gaarnöd gern wemmer en uf de buch legged.
Wasmer ez neu mached isch, dass mer en am morge bim ihcreme, uf de buch drülled und em de rugge massiered👍🏼 das findeter eich no cool und luegt den au mega ume.
De tagdure findet ers aber glich noni lässig und päged zimli schnell ume 😂
145
nöchste würi alles glasener neh.
145