Hallo Zämme
Euisi chli wird bald 2 monat alt und döte werded ja ettlichi Impfige gmacht nach Impfplan. Ich han nahglese und mich über die einzelne Impfige imformiert und min ma und ich sind jetzt zum Entschluss cho, dass mer bis 1 Jährig garkei Imfog mache werded. Sie söll dchance ha es eiges Immunsystem chönne ufzbaue ohni die ganzi chemie. Wie stönd ihr dezue? Was hend ihr für Erfahrige gmacht?
Kommentare
778
Das isch es heikels Thema wod Diskussione schnell chönne usarte… mehrfach ide FB Gruppene erläbt 😂
531
Wir haben unsere Kinder nach Impfplan geimpft & würden es auch immer wieder tun.
Ich möchte gerne auf eine die Wichtigkeit korrekter Informationsbeschaffung hinweisen. Es gibt viele wissenschaftlich fundierte Internetseiten (z.B. BAG), welche objektiv die Vor- und Nachteile jeder Impfung aufzeigen.
Ich hoffe, dass dann anhand dieser objektiven, wissenschaftlich belegten Quellen deine Meinung entsteht.
Etwas Subjektives muss ich doch noch anmerken… Ein Kind baut auch trotz den Impfungen sein Immunsystem auf. Impfungen bestehen eben nicht nur aus „Chemie“. Das Kind ist auch dank den Impfungen von diesen teils sehr schweren Erkrankungen besser geschützt.
52
Man hofft natürlich immer, dass niemand schwer erkrank, aber wenn, dann kann es unschöne Folgen haben. Wenn man Glück hat wird das Immunsystem gestärkt nach der Erkrankung. Wenn man Pech hat erkrankt das Kind schwer, da das Immunsystem überlastet wird, da ja keine Antikörper vorhanden sind.
114
Ha de film „eingeimpft“ au no spannend gfunde, dass d MMR impfig sogar s Immunsystem no besser macht. Und chli de hintergrund zverstah. Hoffe das isch e seriösi Quelle. Has jetzt glaubt 😅
262
No öpis wo üsi KiÄrztin gseit het: we nach Impfplan gimpft wird si mit einähaub ( gloub, isch scho lenger här ) aui düre u d Ching heis vürgässä we si später mau zum Dokter müesse. We aber nach Zwöi no gimpft wird wüsses d Ching u hei jedäs Mau Angscht für zum Dokter ds ga…
790
790
47
0
425
Das mer sech grad als neumami gedanke macht was do emene so chline perfekte gschöpfli verabreicht werd chani verstoh. I ha emmer gseit i werd mis chend mol impfe loh. Wos de aber so wiit gsi esch hani au vell zwifel ond 1-2 schloflosi nächt gha. Mer hend aber au nach impfplan gimpft. Grund esch gsi, das mers eus ned verzeihe chönte sets a öppis erchranke wos eigentli en empfohleni impfig gäh hätti. Klar, de gedanke chamer au dreie... esch zo glöck aber ned itroffe.
Em alter vo 3.5 hemmer no d zeckeimpfig gmacht, de hani mer au denkt es het scho en grund wieso si i dem sehr junge alter gimpft werde 🥴
531
626
Mir händ üse Sohn au erst impfe loh ab Jöhrig.
denn hämer in impfe lo und er hed zum glück alles guet gmeisteret.