Baby Impfung? Ja oder Nein?

Hallo Zämme
Euisi chli wird bald 2 monat alt und döte werded ja ettlichi Impfige gmacht nach Impfplan. Ich han nahglese und mich über die einzelne Impfige imformiert und min ma und ich sind jetzt zum Entschluss cho, dass mer bis 1 Jährig garkei Imfog mache werded. Sie söll dchance ha es eiges Immunsystem chönne ufzbaue ohni die ganzi chemie. Wie stönd ihr dezue? Was hend ihr für Erfahrige gmacht?

Kommentare

• Mir hei beidi Chinder nach Impfplan gimpft. Si si gsund und topfit. Hamer do nie gross gedanke gmacht drüber. Aber schlussendlich entscheidet jedi Familie für sich selber.
    Das isch es heikels Thema wod Diskussione schnell chönne usarte… mehrfach ide FB Gruppene erläbt 😂
    MietteviloPallasLauraannah
  • Ich glaube das ist ein sehr kritisches thema, wie schon erwähnt.
    Wir haben unsere Kinder nach Impfplan geimpft & würden es auch immer wieder tun.

Ich möchte gerne auf eine die Wichtigkeit korrekter Informationsbeschaffung hinweisen. Es gibt viele wissenschaftlich fundierte Internetseiten (z.B. BAG), welche objektiv die Vor- und Nachteile jeder Impfung aufzeigen.
    Ich hoffe, dass dann anhand dieser objektiven, wissenschaftlich belegten Quellen deine Meinung entsteht.

Etwas Subjektives muss ich doch noch anmerken… Ein Kind baut auch trotz den Impfungen sein Immunsystem auf. Impfungen bestehen eben nicht nur aus „Chemie“. Das Kind ist auch dank den Impfungen von diesen teils sehr schweren Erkrankungen besser geschützt.
    Patricia1909Joyceaenn
  • Die Impfungen sind dazu da, das Immunsystem aufzubauen.
    Man hofft natürlich immer, dass niemand schwer erkrank, aber wenn, dann kann es unschöne Folgen haben. Wenn man Glück hat wird das Immunsystem gestärkt nach der Erkrankung. Wenn man Pech hat erkrankt das Kind schwer, da das Immunsystem überlastet wird, da ja keine Antikörper vorhanden sind.

Miette
  • Ich stah bi dem thema impfe au kritisch gegeüber. Han mich informiert und vor- und nachteil / d wahrschindlichkeit vonere erkrankig abgwoge. Schlussendlich sind mini chind (fascht) nach impfplan gimpft. Die impfige schützed vor schwäre verläuf resp vor Nebewürkige vo de kranked. Und nöd z vergässe findi, isch mir schützed ned nur eus sonder au die andere wo zB. Wegere immunschwächi sich gar ned impfe la dörfed. Ich ha mir au die frag gstell chönti demit lebe wenn mis chind a de folge vonere kranked beiträchtig wird oder stirb und ichs impfe la hetti chöne.
    Ha de film „eingeimpft“ au no spannend gfunde, dass d MMR impfig sogar s Immunsystem no besser macht. Und chli de hintergrund zverstah. Hoffe das isch e seriösi Quelle. Has jetzt glaubt 😅
    Miette
  • I bi sehr dr gliche Meinig wi dir wo sägät dases Sinn macht ds impfä us dä gnannte Gründ.
    No öpis wo üsi KiÄrztin gseit het: we nach Impfplan gimpft wird si mit einähaub ( gloub, isch scho lenger här ) aui düre u d Ching heis vürgässä we si später mau zum Dokter müesse. We aber nach Zwöi no gimpft wird wüsses d Ching u hei jedäs Mau Angscht für zum Dokter ds ga…
  • I bin au fürs impfe. D Gründ sind bereits erwähnt worde. Doch es gid au immer en anderi Siite. Impfschäde chönd massiv sii und genau so Schäde hervorrüefe... leider durch min Bruef einigi Erfahrige gmacht. So müend schlussendli d Eltere immer selber d Verantwortig über de Entscheid selber überneh. Meinige sellid aber Platz ha ide Gsellschaft und au transparent und frei kommuniziert werde 👍🤗
  • *sorry, mini Grammatik 🤭
  • Danke Eui vielmals für Euri Erfahrige. Ich finds so es wichtigs Thema und bin froh au anderi Meinige dezue zghöre. Ich möcht gern alles abwäge. Ich bin absolut kein Impfgegener, aber mis Buchgfühl seit mir momentan eifach dass es no zfrühe isch mit 2 monat all die Impfige mache zlah. Drum möchtet mir das bis 12 monat ufschiebe. Und natürlich lönd mir euis ufkläre drüber. Mir hend au bereits es Gspröch gha mit euisere Chinderärztin. Het ja alles vor und nachteil und euis gahts au garnöd drum euisi chli garnöd zimpfe, sondern eifach zumene Zitpunkt, wo euis wohler demit isch.
  • Mir impfet erst, wenn eusi id Spielgruppe gaht. Ich bin komplett ungeimpft, will mis mami mich damals nie geimpft het. Und für eus als Familie stimmt‘s eso. Aber immer wieder es heikles Thema.
  • Schön wie sachlich do enne öber das heikle thema diskutiert werde cha.

Das mer sech grad als neumami gedanke macht was do emene so chline perfekte gschöpfli verabreicht werd chani verstoh. I ha emmer gseit i werd mis chend mol impfe loh. Wos de aber so wiit gsi esch hani au vell zwifel ond 1-2 schloflosi nächt gha. Mer hend aber au nach impfplan gimpft. Grund esch gsi, das mers eus ned verzeihe chönte sets a öppis erchranke wos eigentli en empfohleni impfig gäh hätti. Klar, de gedanke chamer au dreie... esch zo glöck aber ned itroffe.

Em alter vo 3.5 hemmer no d zeckeimpfig gmacht, de hani mer au denkt es het scho en grund wieso si i dem sehr junge alter gimpft werde 🥴
  • @Tanja87 Aus reinem Interesse. Was waren denn die massive Impfschäden?
  • Sehr e kritis Thema
    Mir händ üse Sohn au erst impfe loh ab Jöhrig.
    denn hämer in impfe lo und er hed zum glück alles guet gmeisteret.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum