Hallo 👋 Hatte jemand von euch Haarausfall nach der Schwangerschaft? Falls ja, wann hat es angefangen? Habt ihr etwas dagegen unternommen? Danke für eure Erfahrungen 🤗
Öhm ich ha d Gfühl dass ich jetzt vermehrt Haarusfall ha und ez isches 3 Mönet her... Ich mach nix, eifach mini Haar nid unnötig strapaziere (Föhn, Glättiise wenig bis gar nid benutze!!) und schön mini Nahrigsergänzigstablette esse, das hilft ja au.
Das isch ganz normal. Het ca 3 mönet nach de Geburt agfange und het ungfähr 6-10 mönet duuret. Ha nüt undernoh, willi gwüsst ha es isch normal und vergoht wieder. Ha eifach witerhin mini Vitamine gno.
Ohhjee ok 😅 bi mir esch Geburt jetzt genau 3 Mönet här und ich han s gfüehl es fangt langsam ah.. ich liide suscht scho mis ganze lebe under mine fiine und wenige Haar 😅 drum chumi jetz chli in Panik.. aber ich versuech es jetz au mol mit Vitamine und hoffe es wird nöd schlimmer 🤗
Bi mir hets au nach de Geburt ahgfange mit Haarusfall. Han dänn es Brennessel Haartonikum verwendet und es isch viel viel besser worde. Also fast kei Haarusfall, han insgesamt meh haar als vor de schwangerschaft.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
10
778
15
14
0
127
0
39
0
https://www.apostel-kraeuter.de/produkt/brennnessel-haarwasser/