Blasenentzündung Baby

Hallo zäme. Ich sueche da inne Mamis wo au erfahrig gmacht hend mit Blaseentzündig bim baby. Wie hendrs gmerkt? Was hendr gmacht? Hets Antibiotika brucht?
Mini Tochter het en Nierebeckeentzündig hinder sich und jetzt 2 wuche später bestaht wieder verdacht uf Blaseentzündig. Muss morn numal zum Doc gu luege wie d Wert sind. Han chli angst das sie das ez ständig het und den au ständig antibiotika brucht....
Danke für jede Tipp!

Kommentare

• Hey min erste Sohn het nach sin erdte Geburtstag e blasenentzündig kah.. zerscht het er mega hohes fieber ka und denn hemmer gmerkt das windle troche beliebt trotz viel trinke. Ich bi zerscht zum arzt zum urin abgeh aber es het nöd klappt, mir hend denn müesse is spital durin durch es röhrli neh er het debi öpis übecho woner chli "druff" gsi isch damits nöd all zu unahgnem wird. Denn het er Antibiotika übercho..

Muess sege es isch echt unahgnem gsi für mich ihn eso zgseh uf die medis. Aber dafür isch es ihm sehr schnell guet gange nachdem.
  • Wir hatten es auch durch. Sie hat sich anfangs häufiger in den Intimbereich gefasst und hatte hohes Fieber, war demnach auch abgeschlagen. Antibiotika hat geholfen. Mühsam war den Urin "aufzugangen" um zu testen. Es bestand auch Verdacht auf Nierenbeckenentzündung. Habe jetzt auch so urinsticks daheim um selber zu schauen ob die Werte was anzeigen. Alles gute der kleinen Maus.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum