Wie mached ihr das mitm Abpumpe wener mal weg sind mehreri Stunde?

Hoi zäme, ich ha im November am Abig mal en Kurs vo18.30 Uhr bis 21.30 und im Dezember euses Gschäfts Wiehnachtsesse wo ich beides Mal mini Chlii Muus nid cha mitneh.
Milch hani gnueg iigfrore, also min Mah chunt sicher klar, aber ich bin mir chli unsicher we ich das söll mache mitm Abpumpe a dene Abig. Me seit ja es wäri guet wenn me im gliche Rhythmus blibt we s Baby, sprich denn möst mir min Mah ja schriebe wenn sie de Schoppe becho het und ich möst denn abpumpe...
Oder halt vorher und nacher? Oder gar nid?
Het öpert vo euch scho Erfahrig demit?

Kommentare

• De isch dini chlini knapp 4mt alt. Also wäge 3h muesch nid go abpumpe, würdi jetz behaupte… das geit sicher guet ohni. Ussert dini Brust spannt extrem i dere Zit.
    S wiehnachtsässe wird wahrschinlech au nid eeewigs duure 😃 würd mer da nid so vill Gedanke mache. Gniess die Öbe! 🥰
    Annika2023aennSami97
  • a_94a_94

25

bearbeitet 22. 11. 2023, 18:25
    Normalerwiies passt sich dini brust mit 3 mönet am chind ah
    Wenns wachsstümsshüb hend produzierts jo a dene täg au meh odr wenns weniger trinked spanneds sich jo nöd meh ah.
    Drum mush kei sorge ha.
    A eim tag oder obig bildet sich dini milch nöd zrugg
    Falls aber doch zfest spannig bechunnsh chash jo im badzimmer shnell biz usstriche vo hand, da langet meistens au sho

Und dis chind stille bevord gohsh ish sicher guet
    Und wenn dini brüst nochem obig bedürfnis hend zum milch los werde und dis chind sho shloft, chash jo no abpumpe

Hoffe ha chöne behilflich si und dini sorge lindere :smile:
    Annika2023
  • Genau so wi a_94 seit👍🏻☺️
    a_94
  • Danke eu, das hilft mir und tuet mir guet dass ich das nid so eng mues gseh
    a_94
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum