Hallihallo
unsere kleine schläft seit zwei/drei monaten ziemlich schlecht. heisst, schläft zwar meistens gut ein, aber erwacht dann sehr häufig und findet dann auch nach stillen häufig nicht in den schlaf. fertig macht mich auch dass sie so viel weint in der Nacht.. wer kennt das?? ich möchte echt gelassen sein in der nacht.. ich weiss auch wirklich nicht ob es nötig ist hundert sachen zu verändern.. oder ist es nötig? ich weiss auch nicht was ich mir von diesem Beitrag erhoffe.. am liebsten Erfahrungen von euch? ich hab grad das gefühl nichts mehr zu verstehn..
kennt das jemand? was habt ihr gemacht? oder ists nur eine phase und sie geht vob alleine vorbei?
Kommentare
15
Unser sohn 18 monate hat noch nie länger als 4 stunden am stück geschlafen.
Es zerrt an der energie.
Für uns war aber immer klar er soll sich geborgen fühlen und sich nicht in den schlaf weinen müssen.
Ich habe sehr wehnig verändert in der nacht und wir haben es akzeptiert.
Er zahnt auch schon supperlange und die schübe haben es manchmal auch in sich.
Es schlafen nun mal nicht alle kinder gleich.
Alles liebe
425
Er achlaf deines kindea wirs aich noch ein oaar mal ändern, auch wieser in die positive richtung
0
Wir nehmen es wie es kommt, und irgendwann wird auch sie durchschlafen können.
860
Alles het nix ghulfe irgendwenn hani am arzt grad nach dem ich nur 1 stund gschlafe ka han ahglütet und gseit ich mag das nüme ich bi wükli as limit cho. Het er mich für paar täg is spital Affoltern am albis gschickt damit ich chli Unterstützig han mitem chline i de nacht. Glichzitig hämer mitem Hormon Melatonin ahgfange.
Für mich isches kei hilf gsi dete zsi da dpfleg all zwei stund is zinmer chunt zum luege ob alles ok isch und hend mer oft de chline gweckt woner denn endlich hetti chöne dureschlafe wegem melatonin. und da er über 1 gsi isch hend sie das eigentlich nöd gmacht wie ich denkr ka han de chline für paar stunde ne damit ich vlt für 1-2 stunde schlafe tuen... Es isch me für mamis mit babys unter 1 jahr. Das helfet sie wükli sehr guet.
Nach 4 täg bini hei gange und min chline schlaft sit dem wieder chli besser ich denke dass isch aber wegem melatonin, mir hend leider nöd chöne usefinde wiso das so plötzlich cho isch.
Eus isch bewusst dass die schlafphasene vo de chindee ständig wechslet aber nach 3 mönet kein schlaf isch es denn wieder es anders thema.
Ich wür mal chli vo dem woni da obe erwähnt han usprobiere und wenns nöd gaht bitte Ich dich vo herze gahn kiA. Du muesch au guet uf dich luege das isch sooo wichtig. Schlaf isch extrem wichtig!
Ich wär so gern wieder es chind damit mami mich zwingt mittagsschlöfli mache 😂😭
860
Langsam höremer denn au wieder uf mitem melatonin. Ich wünsche dir vo ganze herze dass du wieder zu schlaf chunsch ich kenne das soo guet wie du dich grad fühlsch. Ich drucke dich ganz fest und wünsche a dim baby und die ganz ganz viel kraft und dass ihr euch wieder bald erhole chönd! 🧡🧡🧡🧡
Viel power mami du schaffsch das!!
35
35
0
51
10
Bi mire 2. Tochter si mir grad zmitz drin. Si isch jetz 9 Monet 🥴 Ha dr leider ke Tipp aber mängisch hiufts weme weiss, dass angerne ou so geit 😅
35
10
i cha nume säge dases besser wird ou wenn das im ougeblick nid viu bringt.. hoffe du hesch äs guet umfäud wo villech mou ufs ching luegt oder bim hushaut unger d arme grift, demit chli chasch entspanne. Hiuf ahnäh isch im erste momänt mängisch schwär aber äs lohnt sich ☺️
860
Mini nächt sind nur 1 wuche guet gsi mitem chlinste sohn, jetzt isches wieder zum schreie 🤨 und wenn de chlinste wieder ihgschlafe isch bruchi 1-2 std zum Ischlafe, bis denn ischer scho wieder wach und rissts usm fascht schlaf use... 🥱🥱