Hallo zusammen.
Unser Sohn ist mit 33 cm Kopfumpfang auf die Welt gekommen und in einem jahr ist sein Kopf 11 cm gewachsen. Jedoch jetzt stagniert. 44 cm Perzentile unter 3 (davor immer 3) jetzt habe ich mega Sorgen. Er krabbelt, zieht sich rauf, ahmt nach, lacht etc. Habe jedich doch etwas Sorge. Hat da jemand ähmliche Erfahrung?
Kommentare
114
240
240
1
Es chönt jo au sii das er eifach chlineri Chöpf hend und drum de Chopf vo euem Chline halt au nöd de Gröscht isch…
240
2
Die durchschnittlichen Masse:
mit drei Monaten zwischen 38 und 42 cm
mit einem halben Jahr zwischen 41 und 44 cm
mit einem dreiviertel Jahr zwischen 42 und 46 cm
mit einem Jahr zwischen 43 und 47 cm
Nach dem ersten Geburtstag wird nur noch bei auffälliger Kopfgrösse nachgemessen, weil das Kopfwachstum dann nicht mehr so stark ist.
dis chind isch also völlig im normbereich mit de chopfgrössi. solang er sich sust guet entwicklet, isch doch super! sini chlineri chopfgrössi isch halt eifach genetisch bedingt😊
240
2
2
geburt 40cm, 12 mönet 49cm, 18 mönet 50cm. da hät au niemert gseit es seg uffällig, will er innerhalb vo 6 mönet nur 1cm gwachse isch
240
2
778
240
1
De Ultraschall hemer mit 5 Mönet gmacht und de KIA het denn wo sie Jöhrig gsii isch nomol en Ultraschall wele mache loh. Det hani mich denn aber gweigeret (sie het chöne laufe, het agfange rede)
Bi de Chlinere hemer den nur no regelmässig gmesse.
240
425
Hallo Bas
Ich glaube man kann es nicht verallgemeinen wir hatten von 9 monaten zu 1 Jahr +0.6cm
1
240
Pinzettegriff verstecke lache nur laufe halt nonig. Isch das alles ao zrug??
223
5
bis 18monst oder teils 22 monat nit laufe isch völlig normal.
und klar cha es chind hinde dri si
heisst aber nix für später ☺️
und falls doch chenntisches eh not ändere 🫶🫶
mine lauft nu nit, zieht sich nit es bitz ane möbel hoch so what? är chillt halt sis läbe🤷🏼♀️