Hallo Zäme
Ich und min Partner denket immer meh über es Chind nache. Es isch scho länger es Thema bi eus..aber in letzter Ziit denki oft drüber nache, ob mir das überhauot Finanziell schaffe würde, will vill usem Umfeld rundume ständig verzellet, dass mer ja weiss ned wie vill uf de Siite muess ha bevor mer da ahfaht und au dernach..
Mir isch scho bewusst, dases sicher guet isch öbbis uf de Siite zha und dasmer au dernach meh brucht..
Aber ich ha denkt ich frag mal da inne nache, wie das bi euch so isch..villicht mögeder ja chlii verzelle wies bi euch finanziell ufgaht oder wie vill dass ihr monatlich so round about usgäbet für lebensmittel, babychram etc. Pp..
Liebs grüessli usem aargau👋
Kommentare
778
Mir hei de meh müesse luege woni bim zweite Chind nur no 40% gschaffet ha, aber de heimer aber scho alles gha vom grosse und nüt me gross müesse aschaffe.
790
Es gid so viel Sache wo mer au Occasion chan aschaffe. Us Erfahrig chauft mer immer viel z viel, wo denn Baby gar ned wür bruche😁
860
Ich schaffe im moment nöd und ha so kei ikomme aber das geld langet eus mit zwei chinder und chönd au jedesjahr id ferie (nix luxuriöses aber immerno sehr schön!) Es git viel tauschmark wo chleider chasch bringe wo zchli sind und neus chasch hole, es git au vieli mamis da ine wo für en guete pris sache verchaufet oder sogar schenket. Mir hend sehr vieles gschenkt übercho und vieles vom erste sohn für de 2te no chöne bruche. De grösste ikauf ussert Lebensmittek machet mir in dütschlang dm. Wie Windle und milch und Reinigungsmittel. Mir hend en fixe monats budget und es wird nöd meh usgeh. Mir hend en essensplan für die ganz wuche eso chömer echt gschied ichaufe und es wird eso au kei esse weg grüehrt.
Mir tüend für vieles echli uf zite, ferie, arzt rechnige oder suscht falls mir öpis bruchet wo nöd zum monats budget ghört. Nix in grosser mengi alli in chli und mit de zit summiert sich das soo schnell... Ihr krieget das sicher here! Wenn ihr jetzt afanget endi wuche scho je 50 fr. Is kässeli tue hender endi Schwangerschaft sgeld für die wichtigsti sache wo en Neugeborene brucht.
Vieles isch aber au sehr unnötig wie marke kleider wo amene baby sowieso viel schnell chli wird. Das isvh me luxus für eltere ..
Genau so wie Schuhe, en neugeborene brucht kei nikes Schuhe sundern warmi Socke userrt me het das geld 💸 haha
Aber wie au spielsache. Mir hend sehr vieles ka wo er nie gern ka het... Nur unnötig umegstande..
33
7
De meineder isch das scho einigermasse machbar mit öbber "normalverdiener" und öbber %ler bi eim chind🙈
626
Wenn öber 100% schaffet und 8000.- hei bringt oder 5000.- isch scho en massive unterschied 🫣
Ich han bis min Junior 6 gsi isch nö gschaffe bi Husfrau gsi und me händ extrem möse uf s gäld luege jede rappe zwei mol um traiä. Ferie hädmersich nö gad chöne leiste.
Jetzt wohni 30% Schaff gots üs würklech sehr guet wels genau da gsi isch wo üs gfählt häd zum mol sich was gönne 🫣
Ich han vieles vo minere schwöster öber cho a Kinderusstattig usw aber händ üs au mol was neus gleistet 😅.
Ich würds wieder so mache fö üs häds gstumme, wel mir gwüsst händ wenns e Kind gid denn hämer nöm dä luxus wie vorher mit zwei 100% Löhn.
0
Als Bsp. eus langet de Lohn vom Maa ca 75k brutto. Ich wird erst go schaffe gah wenn die Chli 2-3 jährig isch - aktuell 18 Mönet. Mir hend es Auto, fahred immer id ferie (meistens air bnb), gönd mal go skifahre etc. Aber wie bereits erwähnt, das chan soo indiviuell si!
79
145
23
22