Youtube /Baby/Kleinkinder

Hallo zemme
Bin gspannt wies bi eu usgseht und sind ehrlich😅Mini chli chan sich sehr sehr schlecht selber beschĂ€ftige. Vorallem wenn ich koche denn dreiht sie komplett dure will sie nöd mini ganz ufmerksamkeit bechunt. Spielkuchi hani ihre kauft, Lerntum demit sie cha zueluege aber bringt alles nĂŒt. Han Sit einere Wuche agfange mis handy zgeh und sie luegt youtubekids videos. So d'Sach isch mis schlechte gwĂŒsse plagt mich, will ich das eich nie han welle ja klar sind ca 10 min aber isch mega viel fĂŒr es Kind wo 17 monet isch. Wie handhabt ihr das? Wie beschĂ€ftiget ihr eui Kind wenn ihr kochet?

Kommentare

• I dem alter hani si mitem wasser lo spiele wenni kochet ha. BĂŒrsteli und schwamm mit bitz spĂŒelmittel
 eso hetter de s brĂŒnneöi putzt. Oder de hani paar plastik schĂŒssle fĂŒre gno und a bode gleit mit kochlöffle daser het chönne demit spiele. Oder de hani e paar rohi teigware i eini vode schĂŒssle do miteme Kelle zum rĂŒehre.
  • Bim koche luegt mir mine „19mt“ gern zue, oder het au gern en kochlöffel und e schĂŒssle. De staubzuger oder swiffer gibi ihm au als ablenkig da mir no kein lernturm hend. Wenns aber gar nöd gaht luegt er au 7-10 min sone religiösi cartoon serie woni ihn laufe lahn. (FĂŒhl mich aber au mega schlecht debi, darum chunts au sehr selte vor) Ab und zue wet er nur das ich nebet dra hocke zum spiele, machi den au oder rede mit ihm. Derf aber nur 1x ih de wuche mitem papi e kinder serie luege wen ich am schaffe bin. Sust wird er beschĂ€ftigt so guets gaht. Mit usegah, im treppehus umelaufe 😅
  • Mini isch 18 mönet und mir gebet ihre au na kein ‚bildschirm‘. Mach s‘gliche wie d‘Andu88 und was au immer gaht sind haferflocke mit wasser und lebensmittelfarb mische und dĂ€nn matscht sie demit.
    Und klar amigs hilft nĂŒt, dĂ€nn lahn ich sie jammere und tuen sie uf de rugge binde.
  • Be au thema AnDu88
    Wenns ned goht ab ufe tower ond de gets au en pfanne, rĂŒhrlöffel röstabfĂ€ll paar trochni teigware ond de lohni si au bem choche hĂ€lfe. Ab 1.5 hani gar en welleschniider geh zom ĂŒebe schniide, de chamer nochli nasche
  • Ich choche ehrlich gseit wenn möglich so simpel und schnell wies gaht. Susch neb dene Tips wo scho cho sind, setzi sie au eifach is Sitzli und gib ihre chli tröchneti Öpfel oder es RĂŒĂ€bli id Hand, a dem het sie denn mega lang und isch chli beschĂ€ftigt. Und sie gseht, wasi mache.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum