Mamis us de Ostschwiz

Hallo zemme :)

Noch bald 2 Johr recht viel allei sie hani mi entschlosse en versuech z‘starte anderi Mamis kennezlerne.
Ich wohne mit minere Tochter wo 2 wird in Gossau, bin schwanger wür mi mega über neui Kontäkt evt sogar Fründschafte freue. Mir und minere Tochter z‘lieb 🙈
I wür mi freue wenns no anderi Mamis git wos glich goht und au amene Ustuusch oder gmeinsame Aktivitäte intressiert währed ☺️
Eliantobel

Kommentare

  • Hallo 😊

    Ich bin frisches neu Mami, üsi chli isch 3 Wuche alt, ich würd mi au über Mami kontäkt freue, mir sind vo dä Umgebig Wil
    Minaaaa
  • vanevane

    10

    bearbeitet 8. Juli, 05:19
    Hallo
    Mini zwei meitlis sind zwor scho biz grösser 7&9 Johr aber sie spieled au gern mit jüngere chinde😊 falls lust hesch chasch di gern mol melde wohne im thurgau.
  • Hallo mitenand

    Ich bin neu is thurgau nöchi wil zoge .
    Ich han en ältere sohn wo bald 8 ish und sit em dezember bini zwei fach mami 😊 bald ish er 7 mönet alt.

    Da ich vo züri zuezoge bin und jetz recht ufm land wohne , versuechi uf dem weg biz aschluss z finde . Vlt gits ja det use es mami wo kei problem het mit tattoowierige und es kind im ähnliche alter .

    Ich gseh biz freaky us bin aber mega bodeständig , wohne ufme alte burehof.

    I minre freiziet ( wenns die den git) hanich es atelier wo ich gern male und sust mit de kind bastle )

    Ahja und ich bin lest jahr 30 ii worde .
    Vlt het öperet lust uf ustushe und mal spaziere oder was au immer , ich bin da sehr offe .


    Liebi grüess und vlt bis bald 😊
    JaniLeaRosaNunu
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum