Hallo zemme
Noch bald 2 Johr recht viel allei sie hani mi entschlosse en versuech z‘starte anderi Mamis kennezlerne.
Ich wohne mit minere Tochter wo 2 wird in Gossau, bin schwanger wür mi mega über neui Kontäkt evt sogar Fründschafte freue. Mir und minere Tochter z‘lieb 🙈
I wür mi freue wenns no anderi Mamis git wos glich goht und au amene Ustuusch oder gmeinsame Aktivitäte intressiert währed ☺️
Kommentare
200
Ich bin frisches neu Mami, üsi chli isch 3 Wuche alt, ich würd mi au über Mami kontäkt freue, mir sind vo dä Umgebig Wil
10
Mini zwei meitlis sind zwor scho biz grösser 7&9 Johr aber sie spieled au gern mit jüngere chinde😊 falls lust hesch chasch di gern mol melde wohne im thurgau.
1
Ich bin neu is thurgau nöchi wil zoge .
Ich han en ältere sohn wo bald 8 ish und sit em dezember bini zwei fach mami 😊 bald ish er 7 mönet alt.
Da ich vo züri zuezoge bin und jetz recht ufm land wohne , versuechi uf dem weg biz aschluss z finde . Vlt gits ja det use es mami wo kei problem het mit tattoowierige und es kind im ähnliche alter .
Ich gseh biz freaky us bin aber mega bodeständig , wohne ufme alte burehof.
I minre freiziet ( wenns die den git) hanich es atelier wo ich gern male und sust mit de kind bastle )
Ahja und ich bin lest jahr 30 ii worde .
Vlt het öperet lust uf ustushe und mal spaziere oder was au immer , ich bin da sehr offe .
Liebi grüess und vlt bis bald 😊
51
I ha en bald 3 jöhrige Sohn, sind gad e zweits Kind am plane und chume us Herisau.
Mir sind u gern underwegs und freuet üs immer über neui Kontäkt 😊
Lg
1
Mir sind voo wiifelde. Min sohn wird im Jan. 2 und üses 2ti Wunder chunt im Feb. Uf d welt. Meld di doch
Lg
1
Wör mi freue anderi mamis kennezlerne wo i de nöchi wohned🫶🏻
1
Ich bi vo Herisau und min Sohn ish etzt 6 Mönet alt🥰
Dörfsch dich gern melde
1
Min Sohn wird glei 1, und mir wörid üs über neui Kontäkt und vlt Fründschafte freue.😊
Mir kömmid us de Au(SG)