Haushaltskasse aufbessern

Hoi zäme ☺️Hend ihr mir en Tipp oder Idee wie mer eusi Huushaltskasse chli chönntet ufbessere? Mir schaffed beidi aber min Maa het fast sletschte halbjahr Kurzarbeit gha und das merke mer extrem finanziell und es isch sehr knapp. Drum hani wele nebed bii chli was wele verdiene. Wüssed ihr wie wo was?
Dabke eu scho im Vorus 😊

Kommentare

  • Hii,
    isch vielleicht nöd für jede und au nöd ab sofort aber bi mir lohnt sich das multi-level-marketing business vo doterra (ätherische öl). Isch keis pyramide system, will mer verdient mitm produkte verkauf und nöd mit ‚neu-mitglieder‘.
    Es laht sich guet verkaufe ih mim umfeld, vorallem für familie sind ätherischi öl eh mega hilf im Alltag und dezue isches immer meh en trend.
    Bi frage gern melde :)
  • Liebe EllyVitalityjoy
    Vielen Dank für deine Antwort 😊Das wäre dann Produkte verkaufen oder? Ich glaub ich bin sehr schlecht darin 🙈 Aber danke dir viel mals für deine Antwort. 🥰
    LillyFee
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum