gesunde und schnelle Rezeptideen! dringend!

Hoi zäme

Momentan bini sooo ifallslos und motivationslos was s koche abelangt, es git gfühlt immer s gliche. I wett aber gärn wieder gsünder choche aber es muess halt glich amigs schnell go, i stoh nid gärn lang ide kuchi. Zudem wird, falls i mol was usprobiere umegmeckeret oder verweigeret… das machts ganze natürlich au nid besser 😂 Wett au wieder meh freud ha bim koche 🙈

Bitte postet doch mol üchi schnelle und gsunde Rezeptidee wo für die ganz Familie tauglich si ❤️
Juno

Kommentare

  • Oh do lesi gern mit. Gaht mer nämli genauso. 🙈

    Ha vellfach no uf Pinterest gluegt aber au do werds ergendwie „eitönig“ 😂
    Butterfly91
  • Das sind so eusi Gricht vode letschte Wuchene.

    - [x] Toast Hawaii
    - [x] Pastetli
    - [x] Siedfleischsuppe
    - [x] Spätzli-Auflauf
    - [x] Kartoffelgratin und Fleischkäse
    - [x] Rösti
    - [x] Flammkuchen
    - [x] Kürbis
    - [x] Kartoffelsuppe mit Wienerli
    - [x] Fajita
    - [x] Wildschnitzeli
    - [x] Älpler Makronen
    - [x] Salate und brötle
    - [x] Panierte Schnitzel
    - [x] Ragout
    - [x] Burger
    - [x] Blumenkohlnuggets
    - [x] Geschnetzeltes
    - [x] Tofu Sweet Chili
    - [x] Fischstäbli
    - [x] Curry
    - [x] Chiccoreeauflauf
    - [x] Broccolisuppe
    - [x] Risotto
    - [x] Zwiebelwähe
    - [x] Hotdogs
    - [x] Ofengemüse
    - [x] Spargeln

    Mir essed zu allne Gricht immer Salat und/oder e Gmüesbiilag. Am Liebste hani Ofegmües, da chasch alles eifach ufes Bachblech tue.
    I choche viel riese Portione, so chömmer zwei Tag devo esse. Mengisch benis leid jede Tag choche, drum gits de zwei Tag s gliche.

    Zum zmorge gets emmer Brot, Chäs, Ufschnitt, Eier und Frücht. Weni motiviert ben machi au mal Pancakes oder es Birchermüesli.

    I han au eis Chind wo wählerisch isch. I luege dases für sie immer öbis debii het woni weiss dass sies gern het.

    Fooby gohni mer mini Idee go hole.

    Liebl Grüessli und vilicht hets ja s eint oder ander.

    P.s. I mache mer emmer för ei Wuche en Menüplan, jenachdem wie euses Programm esch. Hemmer en strenge Tag wo viel lauft gets Pasta. Simmer dehei und hends gmüetlich au mal was ufwendigers. Und ah de Plan halti mi ziemli. Isch au super zum budgetiere und poste.
    AnDu88fabeAdorablesxainaGroanMietteSami97
  • Ich liebe meinen Gemüsequiche.
    Ziemlich Gesund (viel Gemüse etwas "versteckt"), lässt sich auf jedenfall super vorbereiten (Ungebacken in den KS oder schmeckt kalt auch lecker)
    Versch. Varianten möglich: Lauch, Broccoli, Blumenkohl, Fenchel, Rübli, Kohlrabi, Kabis,... ich mach meistens 2-3 Gemüsesorten, auchmal mit Lachs oder Feta...
    - zuerst brate ich das Gemüse in einer Bratpfanne an, damit das Wasser gut raus ist (je nach Sorte länger oder kürzer). Gemüse leicht Salzen, etwas abkühlen lassen + evt Proteinbeilage zufügen.
    - auf Kuchenteig verteilen (ich nehm meistens den Dinkelkuchenteig vom Migros, dieser ist schön knusprig)
    - für den Guss mische ich eine Dose Creme Fraiche + 4 Eier + Gewürze/Kräuter
    - Guss über Quiche verteilen + evt Reibkäse drüber
    - gut Backen in der unteren Ofenhälfte, meistens brauchts noch etwas Unterhitze

    Hoffä äs schmöckt :-)
    AnDu88MalaksxainaLillyFee
  • Interessant :)
    mit Kartoffel gfüllti Paprika, chamer super vorbereite, schnell, eifach und alles ih 1 step.
    aenn
  • Mir esset au immer wieder verschiede und au fr zwei täg glich, vorallem wen mir abgmacht hend.

    - spaghetti/ pasta div saucene
    - fajitas
    - tortilla wraps
    - pizza Toast
    - kartoffelGratin
    - Lasagne
    - tomatewähe
    - selbergmachti Pizza
    - ofegmüess mit lachs und ris
    - pesto risotto
    - nudelsalat mit bratwurst oder pouletbrust
    - indisch
    - nudeluflauf
    -

    Sust lahni mi gern uf social Media inspiriere, viel uf fooby und swissmilk.
    Zmorge gits bi eus eigentli immer div Eier variante, käs und ab und zue frücht. Znüni/ zvieri frücht, zuckerfreii desserts oder salzigs.

    @Malak Stimm dir zue, mir hend au en wucheplan woni mir ufem
    Whiteboard tuen gstalte was mer tüend esse und so au budgetiere.
    AnDu88Malak
  • Wie scho einigi gschribe hei, d fooby app vo Coop isch wük super. Neu het iz o d Migros e eigeti Rezepteapp😍 Migusto hets ja lang nur über d Website gäh, findes aber iz mit dr App no praktischer😊
    Malak
  • cha ds App Kids am Tisch sehr empfähle
    aenn
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum