Wie steht ihr dazu: Unverheiratetes Paar.. dem Baby den Nachnamen des Papas geben?

Wie seht ihr das?
Eine gute Freundin von mir ist nun im 9. monat schwanger, unverheiratet und dies wird auch so bleiben, da der Vater nicht heiraten möchte. Aus welchen Gründen auch immer. Er wünscht sich jedoch, dass das Baby seinen Nachnamen trägt. Wie steht ihr dazu? Gibt es evt. Vor oder Nachteile desswegen?

Kommentare

  • Schwierig, wir wollten noch nicht heiraten. Aber mein Kind mein Name. Aber das ist nicht fix, man kann den Namen später wieder ändern.
    Wir sind auch nicht verheiratet und das Kind hat meinen Nachnamen (Mutter).
    Sollten wir in Zukunft heiraten, können wir den Namen vom Mann (Papa) annehmen. Das geht bis das Kind 12 Jahre (?) ist.
    Dies wurde uns am Standesamt erklärt bei der Vaterschaftsanerkennung.
    lalamama
  • Mir sind ebefalls nöd verhürotet. Aktuell mitem 2. Kind shwanger..
    Mir werdet au in zuekunft nöd hürote.
    Trotzdem ish es mim partner wichtig gsii, sin nochname witer z'gäh, do er ih sinere family de einziig ish wo kinde hät (sin brüeder wött kei). Ish für mi voll okey 😊
    Einzig nochteil ish hald eifach wen termine bi arzt etc abmachsh, muesh immr säge, das andersh heissish 😅 wird den ide shuel warshinli au chli müehsam werde..
    & ha mol ghört wen elaige is usland go reise gosh, muesh wie e bestätigung ha vom maa. Abr seb betrifft mi eh nöd 😉
  • ouso i finge dr Vater het jo ds gliche rächt, bzw. d Muetter het jo nid meh. Das isch eifach öpis, wo es paar zämä muess entscheide.
  • Natürlich hetters gliche Recht. Gaht meh dadrum dass sMami ja mehrheitlich Termine mitem Chind wahrnimmt usw. und halt eso amel in Erchlärigsnot chunnt wegem unterschiedliche Name. Aus Reise iscv nöd ohni. Und binere Trennig das ganze recht kompliziert werde chan. Ich selber bin nöd degege, ich versuech nur Vorteil und Nachteil zsammle vo Pärli wo das evt eso ghandhabt hend.
  • Wo genau steht dass die Mutter eine Bestätigung benötigt vom Vater, wann sie reisen will? Hat jemand eine Seite mit diesen Angaben?
  • Wenn s Chind nid dr glich nochname het wie dr Mitreisendi Eltereteil, wärs vo Vorteil wenn me e Reisevollmacht unterschriebe vom andere Partner drbi het oder Familiebüechli. Je nach dem cha eim d Reis verweigeret wärde (wäge Kindsentfüehrig z.B.). Het erscht chürzlich mol e Artikel drüber gä bi 20min.

    https://www.20min.ch/story/namensrecht-ich-muss-die-id-meiner-tochter-immer-dabeihaben-687051747167

    https://www.beobachter.ch/konsum/reisen/so-kommt-kein-verdacht-auf-entfuhrung-auf-15412
  • Danke vielmals fürd Info🤗
  • Wir sind nicht verheiratet und unser Kind hat den Nachnamen vom Papa und ich als Mama somit einen anderen. Zum Punkt oben, ich war mit dem Kind auch schon alleine im Ausland. Also ich hatte NIE ein Problem irgendwo damit. Somit keine Nachteile. 😉
    Samara88
  • also ich chönts nöd. wenni wüsst mir würdet no hürate, währed scho verlobt, ja. aber mit em wüsse mini chind würed nie glich heisse wie ich🤷🏻‍♀️😥 schwieeerig.
    aber ebe, jede wiener wot🙈
  • Ja also ebbe mis isches au nöd und us dem Kontext use dass ER nöd hürate möchti chönt ich das au nöd. Aber ja, dass muess jede selber entscheide. Mir hend eifach Vor und Nachteil welle ufzeige, damit sie echli es bessers gfühl defür bechunnt.
  • Mini chli Tochter hed ebefalls de Nachname vom Papi ahgnoh und au mer send ned ghürate.
    Ehm esches au wichtig ksi, dass er sine Name chan witergäh, för mech heds ned so en grossi Rolli gspillt.
    Wegem Reise esch es ned werkli kompliziert, ech ben scho 3x allei met de chli id Ferie (au gfloge) und obwohl mer immer en Bestätigung debih kha hend, hets keine werkli gross interessiert kha😅🤷‍♀️
    Samara88
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum