Erfahrungen Schlafhelden?

Hoi zäme!

Mir hend eus entschiede, es mit nem Sleepcoach z versueche, weil euse 1-jährig immerno so schlächt schlaft. Mir isch d Severine vo „schlafhelden.ch“ sympathisch und tönt zueversichtlich. Hed öper scho erfahrige mit dere Beratig chönne mache?
Da es sich um 720.- handelt wott ich mich sicher fühle. Danke im Voruus!

Kommentare

  • Ich kenn sie nöd. Du chöntisch aber no nahfröge wo sie ihri Usbildig gmacht het. Hani jetzt nüt uf de Homepage gfunde. Denn chasch öpe ischätze nach wellere Methode / Plan sie vorgaht. Nöd das glich es versteckts Schlaftraining dehinter steckt. Und ich persönlich finds chli komisch das sie alli Priise uf Nachfrag het. Weiss isch nöd ganz dini Frag beantwortet 🙈
    lalamama
  • Es gäbt no 1001 Kindernacht https://www.1001kindernacht.ch
    Die bietet bindigsorientierti Schlafberatige a. Ha selber keini Erfahrige drmit aber scho oft guets ghört i FB Forene etc.
    lalamama
  • Ich han au gad 1001 Kindernacht wele empfehle, set zahlsch niemals so viel und s isch Bedürfnisorientiert, sicher keis Schlaftraining. Und du chasch eifach so viel Beratige mache wies brucht.
    lalamama
  • I han au öber vo 1001 Kindernacht ka. Chani au empfehle. Kei versteckts Schlaftraining, sehr bindigs-und bedürfnisorientiert, bezahlbar und transparent.
    lalamama
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum