Hallo zusammen,
Ich und mein Mann haben schon seit längerem dass Problem dass unser Sohn (fast 5) sehr fixiert ist immer das gleiche zu Essen! Wir haben schon mehrere dinge ausprobiert aber leider hat nicht geholfen.
Sobald ich etwas anderes vorbereite welches er sich nicht gewohnt ist wird er wütend und fängt an zu weinen.. und wenn er dann ein kleines Stück probiert nach ca 2 stunden mit Überredung bringt er es soweit dass er sich übergeben muss..
Wir wissen echt nicht mehr weiter habt ihr vielleicht tipps für uns? Oder hat jemand das gleiche schon durchgemacht?
Für jede Idee und hilfe sind wir Dankbar!
Kommentare
1
Kann Moana von ganzem Herzen empfehlen🙏❤️
21
Besten Dank werde mich natürlich mal Informieren. 😊😊
76
s nämmt mich mal wunder wie eui chind so im alter vo 1,5 jahr ässed.
wenn stönds uf, wenn gits zmorge, zmittag, zvieri? und znacht?
wenn machets mittagschlaf?
gits da glichgsinnti wos chind am 6i tagwach hät, am 11/halbi 12i in mittagspfus gaht und am abig 19:00/19:30 is bett gaht?
well mir beid eher lang schaffed chönd mir hald au nöd würkli vorem halbi 7bni znacht ässe.. stimmt eich so für eus. aber euse sohnemann isst den hüfig eifach mega schlächt zu hauptmahlzite und es nämmt mich wunder wasmer verbessere chönd. 🤗
schöne start is wuchenänd😊
108
Spannends Thema! Aso bi eus isches eso:
Eusi Chlii isch jetzt 15 Mönet alt. Sie stoht ca am 7i uf, de giz öppe am 8i Porridge mit grafflete Öpfeli, mängisch Banane oder im Summer Beeri, mängisch tueni au griebeni Haselnüss, Kokosraspel oder Wiiberi dri. Das längt ihre eigentlich bis am 12i zum Zmittag. Schlofe tuet sie unterschiedlich mängisch 2x 1h je am Vor- & Namittag oder 1x 1,5-2h vo 10:30-12i. Zmittag giz das wo mir Grosse ässed, sie isch meistens unkompliziert. De zwüsche 3 und 4i öpis Zvieri. Meistens Früchtli, vilicht no e Riiswaffle oder sie liebt au Öpfelmues odr Naturejoghurt.
Zum Znacht ca 18:15 ässe mir meistens chalt. Aso Brot, chli Ufschnitt und Chäs (sie isch süchtig nach dem! 😅) und öpis Gmües wie es grafflets Rüebli oder Avocado. Vor em Schlafe ca am 7i giz no en Chuehmilchschoppe, de brucht sie vor allem für de Durst. Spötistens am 19:30 schloft sie de ame scho 😅.
Grüessli 😊
223
- denn am 11:30 in Mittagsschlaf und nachher Zmittag (am 14:00) oder
- denne Zmittag um die 11:30/12i und am 12:30 in Mittagsschlaf und Zvieri ca am 4i
Znacht essemer ergendwenn zwüsche 6 und 7 und gönd denne ca abem 19:30 richtig Bett.
10
Um bei (deinem) Thema zu bleiben:
Habt ihr schon mal an eine restriktive Essstörung(ARFID), oder Picky Eater gedacht?
Wir hatten, z.T. immer noch, das Thema Ernährung bei unserem Extremfrühchen. Aber nicht so schlimm wie bei dir.
Ich würde mich an den Kinderarzt wenden, dieser schreibt dir im Besten Fall schnell eine Überweisung an jemanden der Ahnung hat.
Falls eure Probleme auch mit Gewicht/ Grösse/ Wachstumsproblematiken einhergehen- wie bei uns, würde ich das PEZZ zur Sprache bringen, da sind wir.
Ich wünsche euch alles Liebe und hoffe dass euch bald jemand helfen kann.
425
Unser Kind hat aber auch wahnsinnig mühe mit unterschiedlichen konsistenzen
76
Schoppe nimmt euse "leider" nöd. er het aber sis wässerli zum schlafe🙈😂
223
0