Am verzweifeln

Meine Jungs ( 7 und 5 ) sind nur am streiten, einander ärgern, hauen und zu all dem kommen jetzt auch noch viele Schimpfwörter von der Schule Heim. Wie haltet ihr das nur aus? Ich bin mit meinen Nerven und Geduld am Ende

Kommentare

• Ohjee.. ich han do kei erfahrig. Vilich würi probiere pausene izfüehre wos ellai müend im zimmer si und öpis spiele, lose oder so? En boxsack zuetue 😅😐? Hender en garte? 🤔
  • Danke für deine Ideen, ja wir haben Garten aber nicht mal mehr draussen geht es friedlich🤷🏻‍♀️
  • Kenn ig irgendwie 😂 und wenn me se mol gschafft het ztrenne, geit s einte chind wieder zum andere go ärgere innert 2 min. Es isch mega asträngend. Aber bi üs isches bueb/meitli 8i und 4i. Zwei Buebe isch noeinisch extremer. Kennes vore Kollegin 😅 dört sisi mittlerwile 10 und 15 und dört geits aube ganz extrem zue und här.

Aber ebe… mi dünkts, je meh me ig wett dr gäge mache, interveniere und wett verhandle umso schlimmer wirds. Fingsch das bi dine au?
  • Ha au scho gseit „i mag nümme, machet was der weit, de schlöit nang haut ab…i bruche e pause“ bi denne use go düreschnuufe - und me glaubts chum, vo dere minute a heisi zäme afo spiele aus wär nüt gsi 🫣😮‍💨
  • Hallo AnDu88, ja äs isch ganz genau ä so🤷🏻‍♀️ zämä geit nid aber allei o nid. Ou nei säg nid das geit no solang😳

Ja das isch mängisch scho ä so, aber äbä, sä la mache chunnt säutä guet

Zum Glück geits bi dä Ching schnäu das si wider zfride si u zämä spile, aber äbä, äs isch so müehsam wüu i weiss das früecher oder später äs Zangg wird si
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum