Wehen fördern

Hallo Mitenand

I het gern euri Erfahrige was eu gholfe het zum wehe fördere, weli ungern en kaiserschnitt will.

Im internet stönd viel sache abr die hend mir sho ali bide letste geburt nöd gholfe.. drum heti gern euri persönlichi erfahrige🥰

Kommentare

• Wie wiit bisch den scho?
    Han dozmol ab de 36 ssw agfange himbeerblättertee trinke.
    Vo kolleginne hani auscho ghört, dass scharfs esse, ananas, sex und spaziergäng öpis söllet nütze.
    Da mini fruchtblose bim erste chind vorgängig platzt isch und dwehe eifach nöd hend wölle cho, hani im geburtsspitol en wehecocktail uf natürlicher basis becho. Zum glück hets den noch öpe 7h au gwirkt. Sus wär chemisch ileite no eh option gsi, da ich au lieber ohni kaiserschnitt ha wölle gebäre.
    Villicht het jo dini hebamme (falls eini hesch) no en tipp für dich..
  • Bin ide 37+3
    Himbeerblättertee hani noni kennt
    Danke dir🤗
  • Ich ha alles probiert und schlussendli ET + 8 ihgleitet und eis mal ET+6

-Akkupunktur
    - Himbeerblättertee
    - Schweppes
    - treppe laufe
    - febster putzt
    - Ihlauf (🤯)
    - Sex
    - Laufe

Meh chuntmer nümm zsii 😅😂
    a_94
  • Ananas hani no probiert, viuu Ananas😅Aber we dr Körper no nid bereit isch, nützt miner Erfahrig nah alles nüt🥲Wes funktioniert, hets nur no e letschte chline Schups brucht😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum