Würd amigs luege was es esch ond denn google was de Neupriis esch... muesch jo beachte, dass je nochdem jo no Porto muesch zahle...
chont etz hald of d‘Marke druf a, aber 5-10 esch agmesse... mer händ för euse em Fachgschäft öpe 30.— zahlt... aber ha gad gseh, dass es mega onderschied get inde Neupriise
Di Chlii ir Spielgruppä u ig ha mer äs 13 minütigs Meischterwärch vo Helloween gäh.
Das isch ä Metalband, nimmä aa, dass diä nid soviel vo Öich kennä.
I losä meischtens ganz luut mini Lieblingsmusig we di Chlii ir Spielgruppä isch. Das hani scho rächt vermisst...
Halooo fraue, ich ha wieder e frag und zwar ish min chline jetzt 4 monet.. ich legg ihn is bett, 3h spöter wacht er uf und lieht aber ganz verkehrt im bett, also nöd so wie ich ihn inegleit ha(sin kopf ish den bim gitter und d füessli bim andere gitter) hoff tshegget wani mein.. hend das eui au gha und was chani mache das er ‚grad ligge blibt‘? Er ish en buchshlöfer...
Ha au deckene grollt und jewils bide gitter als schutz anegleit, damit er sich nöd weh macht, aber er schlaft sit er sich so extrem bewegt mega shlecht😣😰
@kläffchen ja genau! ich nehme immer ein kleines Glas Wasser tauche die Neocolor rein und danach direkt auf die Haut.. es ist halt nicht wasserfest, wenn es regnen sollte. Aber sonst top😊!
Hoooiiii, grad e dringendi Frog, wie hender e mittelohrentzündig gmerkt bime 14monatige? Bi unsicher.. hasi etz ibunde, het bim wickle und im bett brüeled.. fiebermesse hebetsi nid ane.. goht immer wieder mitem zeigfinger is ohr..
Hoooiiii, grad e dringendi Frog, wie hender e mittelohrentzündig gmerkt bime 14monatige? Bi unsicher.. hasi etz ibunde, het bim wickle und im bett brüeled.. fiebermesse hebetsi nid ane.. goht immer wieder mitem zeigfinger is ohr..
Musch bim ohr hinde (direkt hinderem ohreläppli aber bim köpfli) ih die ihbuchtig drucke. Wensi den reagiert isches sicherlich eh mittelohreentzündig. Gueti besserig🙏🏻🙏🏻
@A heart full of dreams es tönt scho sehr deno. Min KiA hett mir de tipp geh: es bitz am ohrläppli ziehe wenns brüellet hends sehr wahrschinloch e MOE.
@ALOHAich hatte beim @Admin schon angefragt ob es einen Newsfeed geben wird bei dem man direkt einzelne Beiträge liken und kommentieren kann, so wie FB. Dieser wollte es den Programmierern weiterleiten. Habe die Info auch gepostet, da aber kaum Rückmeldungen von den anderen Usern kamen weis ich nicht ob es nun in Planung ist oder nicht.
@Mangoo Ha en KS gha und de zweiti hani besser weggsteckt wie de ersti. Hed scho ca. 3 Wuche brucht bis es mier einigermasse guet gange isch. Z Baby hani scho möge lüpfe, aber sicher nüt schwerers.
@dinaa ja mini het das jetzt vor 2täg agfange, hasi aber bi mir im bett.mache s stillchüsse an bettrand das sie sich nöd aschlaht und wenn de ma go schaffe gaht gahni uf sin platz übere das sie nöd vom bett gheie chan .glaub mer cha nüt degege mache ussert sie z schütze das niened abepurtzled oder aschlönd.ich finds ehrlichgseit süess bi minere🥰
Kommentare
1,306
536
240
0
240
64
Würd amigs luege was es esch ond denn google was de Neupriis esch... muesch jo beachte, dass je nochdem jo no Porto muesch zahle...
chont etz hald of d‘Marke druf a, aber 5-10 esch agmesse... mer händ för euse em Fachgschäft öpe 30.— zahlt... aber ha gad gseh, dass es mega onderschied get inde Neupriise
356
626
70
215
536
Bild vom Admin auf Userwunsch entfernt.
45
153
Das isch ä Metalband, nimmä aa, dass diä nid soviel vo Öich kennä.
I losä meischtens ganz luut mini Lieblingsmusig we di Chlii ir Spielgruppä isch. Das hani scho rächt vermisst...
536
159
0
1,306
409
@Sabrina86: Han ni gmacht.
So könnt ihr auch scrollen...
29
Ha au deckene grollt und jewils bide gitter als schutz anegleit, damit er sich nöd weh macht, aber er schlaft sit er sich so extrem bewegt mega shlecht😣😰
3
0
256
906
141
50
3
906
1,306
1,306
Wünsche und Ideen für die App
409
45
906
Wuhuuu danke viel mal @Admin
409
Bilder aus Privaten Nachrichten/Chats sieht man natürlich nur bei sich. Da ist dann ein kleines Kuvert in der Ecke.
Ihr könnt auch drauftapsen, dann kommt ihr zu dem Beitrag wo das Bild vorkommt.
32
So cool🙌🏼🙌🏼🙌🏼
0
Cool danke für de Tipp!
27
1
906
Musch bim ohr hinde (direkt hinderem ohreläppli aber bim köpfli) ih die ihbuchtig drucke. Wensi den reagiert isches sicherlich eh mittelohreentzündig. Gueti besserig🙏🏻🙏🏻
161
161
164
906
409
64
337
251
0
130
61
164