I ha miner Tochter (2 j ca 12 kilo), 5 ml anstatt 2,5ml Algifor gĂ€h - 3 mol ĂŒber 2 DĂ€g verteilt will i gmeint ha sig sJunior es isch aber sForte gsi đ±đ±đ±. Wie schlimm ???
@Tina37 das isch nid schlimm, Standard medis hei Ă€ rĂ€cht höchi Toleranz bezĂŒglich ĂŒberdosierig.
@Adriana ud @Mina: Das Zitieren bauen wir fĂŒr Android erst noch ein. Liegt aber grad beim Programmierer das er es macht. SchĂ€tze in zwi Wochen haben wir das.
Mis Schaltjahr mĂŒĂŒsli hĂ€t more geburtstag...eigentlich am 29. februar....weni so zrug denkĂ€ wirdi ganz trurig...ĂŒsere start isch nöd wĂŒrkli schön gsi....und jetzt wird sie scho 3!! bi amel ganz rĂŒĂŒrseeligâșïžâșïž
Eine Frage: im LocalFamily haben ja einige bescheid gesagt, dass ihr ins BabyForum kommt. Kommen alle von da, oder hat auch wer im Swissmom-Webforum das empfohlen und ein teil kommt auch von dort?
Hallo Mamas
Bei meiner ZweijÀhrigen wurde letzte Woche Neurodermitis diagnostiziert.
Ich kenne mich ĂŒberhaupt nicht aus damit.
Darf ich von euren Erfahrungen profitieren?
Meine Tochter kratzt sich blutigđ
@ALOHA du bisch ahfangs 4 te monet! Da me bi de mönet mit 10 mönet rechnet bisch vor 12-16 wuche im vierte monet! @Admin, bi via localFamily uf das app hie cho.. bi vori 5 jahr bi swissmom gsi u nie vo dere app hie glesÀ..
Kommentare
215
1,306
1,306
164
@Tina37 das isch nid schlimm, Standard medis hei Ă€ rĂ€cht höchi Toleranz bezĂŒglich ĂŒberdosierig.
61
1
mir hend sie mit klebefolie ufpimtâșïž
1
0
142
1,306
1,306
0
0
0
Nomou test đ
271
So cool vom papiđ
0
1,306
409
@hihi: Ist gemacht.
1,306
61
Oh vol herzig đ
0
64
1,306
0
0
Zitiere usprobiere đ€
0
Hallo Joeli, chume au no nöd drus đ
1,306
0
1,306
781
Same here đ (u scho am 2 mau gsi.... merci Blase....)
1,306
64
Be froh wenn ech nomol schlofe cha đ
0
Gah immer öpe am 10ni is Bett, ufstah normalerwies 6i, aber hĂŒt hani zviel trĂ€umt gha, daher scho frĂŒhner wach. Schöne Tag mitenand âșïž
64
Ah denn gohts jo... be erst am 12fi zom schlofe cho ond 3 x wach e de Nacht... dorum hoff ech fest de Chli pfused nomol i Au vo mer es schöns TÀgli
29
29
1,306
das sind die wiitere optione..wie @admin gseit het gwĂŒssi funktione werded ersch i 2 wuche fĂŒr android cho
29
409
Eine Frage: im LocalFamily haben ja einige bescheid gesagt, dass ihr ins BabyForum kommt. Kommen alle von da, oder hat auch wer im Swissmom-Webforum das empfohlen und ein teil kommt auch von dort?
I hanni ni ganz den Ăberblick. đ€Ș
32
Bei meiner ZweijÀhrigen wurde letzte Woche Neurodermitis diagnostiziert.
Ich kenne mich ĂŒberhaupt nicht aus damit.
Darf ich von euren Erfahrungen profitieren?
Meine Tochter kratzt sich blutigđ
0
251
Als chind habi ned mal es meer chöne, wel das brennt het wie fĂŒĂŒr.
Mini eltere hend mich am morge und obe emmer met exipial igschmiert und en schlemme fĂ€ll hĂ€nd mer cortison mĂŒesse drunder mische.
Je Ă€lter ich worde ben desto besser esches worde đHan aber emmerna en sehr empfindliche huut
78
https://www.bild.de/news/ausland/news-ausland/momo-challenge-bei-youtube-selbstmord-aufrufe-in-fortnite-und-peppa-wutz-videos-60402040.bild.html
906
1,306
32
0
906
906
184