Also ich finds super da debi ziii đđđđđ ich muss au nöd alles tĂ€glich nachelese da fehlt mir ziit aber weni lust und ziit ha findis voll easy....und evt giiiz ja gli eh newsfeed đđđ bitte keine Vergleiche meh đđđ€Ș ich lösche local au đ€đ
@igeli19 ich wollte mal wissen wo die Toleranzgrenze liegt. Was man alles in Kauf nehmen muss oder eben nicht.
@Rovardotter ist halt schwierig... was soll ich auch sagen? Dass sie faul und unmotiviert sind und mir das nicht passt? Ich weiss halt auch nicht ob sonst etwas nicht stimmt, der Rest der MĂ€dels hat nun innert kĂŒrzester Zeit sehr stark zugenommen, vielleicht bedrĂŒckt sie ja etwas. Aber ich mag mir auch nicht immer anhören, dass sie nur ein Plauschverein seien... ich finde das hat nichts mit Motivation zu tun.
@Mina du hast @ALOHA ein Bild geschickt mit SS Monate und die SSW dazu. Ich wollte das Bild speichern und das app ist abgestĂŒrzt. Jetzt finde ich es nicht mehr. Kannst du mir das auch schicken bitte? Danke
@nasca lueg das isch chli besserđ het au es mami postet. Luut minre fraueĂ€rztin woni geschter den na gfrage han, macht das meh sinn. Bim andere ischmer bis und mit zur 17. ssw im 3. monet was kei sinn macht.
@kläffchen also i finde wenn du dich nömm wphl fĂŒhlsch und nömm das gleistet wird wo korreckt esch den muesch gah.. nĂŒtz dr au nix wenn di emmer muesch zwinge zum gah.. muesch halt eventuell e neue verein sueche im nachbersdorf oder sođł
@igeli19 aufgrund meiner âAmbitionenâ bin ich bereits vor 5 Jahren einem neuen Verein beigetreten. Bis jetzt laufen beide Vereine parallel. Aber eben, wenn man sich jetzt zu schade ist, einen zusĂ€tzlichen Schritt zu machen, weiss ich nicht, wieso das noch als Sport zĂ€hlt...
Mamisđł isch dâmartinibini au daaa? Ich wĂŒr gern den bi ihre bettschlange etc bstelleđ
WĂŒrd mich au per mail bi ihre melde. Muesch evtl. aber es zitli uf e antwort warte. Si isch grad zimlich schwangerđ Han au bi ihre eini kauft und jetz nomal eini bstellt đ si macht so schöni sache.
ist halt schwierig... was soll ich auch sagen? Dass sie faul und unmotiviert sind und mir das nicht passt? Ich weiss halt auch nicht ob sonst etwas nicht stimmt, der Rest der MĂ€dels hat nun innert kĂŒrzester Zeit sehr stark zugenommen, vielleicht bedrĂŒckt sie ja etwas. Aber ich mag mir auch nicht immer anhören, dass sie nur ein Plauschverein seien... ich finde das hat nichts mit Motivation zu tun.
Hmm ich wĂŒrd glaub mal sĂ€gĂ€, du hegsch s gfĂŒhl dass momentan einigĂ€ d motivation fĂ€hli und so leider nöd en spielfluss uufchunt und worah dass denn liggi? FrĂŒĂ€hligsmĂŒĂ€digkeit vilicht? Und dassds schad findsch, wills eigentlich Ă€ cooli truppĂ€ sig, aber so nĂŒmm so viel spass machi...
Ihr Liebe, mini Tochter het immerno Fieber... irgendwie bringemer sâFieber au nöd rĂ€cht abe. Sie het ca am 17:00 es 500mg dafalgan gnoh, denn isch sâFieber churz abe, ez het sie schowieder 39.8đł was sölli mache? DĂ€ Ă€rzte-Hotline ahlĂŒĂŒte? Oder mol wiiter beobachte? Isch sâerste mol wo eis vo mine Chind so fescht fieberedđ
Kommentare
237
906
Oh yeahđđđđ und die âgruppeâ hani erscht vor kurzem eröffnetđš krassđđ swissmom-suchtiiiiis
1,306
1,306
84
251
1,306
409
1,306
249
Ich hetti glaub na Pullis Uni im 56, aber fĂŒr Meitli...
536
@Rovardotter ist halt schwierig... was soll ich auch sagen? Dass sie faul und unmotiviert sind und mir das nicht passt? Ich weiss halt auch nicht ob sonst etwas nicht stimmt, der Rest der MĂ€dels hat nun innert kĂŒrzester Zeit sehr stark zugenommen, vielleicht bedrĂŒckt sie ja etwas. Aber ich mag mir auch nicht immer anhören, dass sie nur ein Plauschverein seien... ich finde das hat nichts mit Motivation zu tun.
249
1,306
ich lieb sMigroresti đ
27
409
906
@nasca lueg das isch chli besserđ het au es mami postet. Luut minre fraueĂ€rztin woni geschter den na gfrage han, macht das meh sinn. Bim andere ischmer bis und mit zur 17. ssw im 3. monet was kei sinn macht.
6
1
906
906
57
536
536
Hihi, nein Spass, ich kann nichtmal eine NĂ€hmaschine einfĂ€deln đ
1
906
906
đđđ so gahts mir auđ đ
256
WĂŒrd mich au per mail bi ihre melde. Muesch evtl. aber es zitli uf e antwort warte. Si isch grad zimlich schwangerđ Han au bi ihre eini kauft und jetz nomal eini bstellt đ si macht so schöni sache.
906
84
114
đđđđđ
1,306
84
906
1,306
184
84
84
1,306
96
30
Hmm ich wĂŒrd glaub mal sĂ€gĂ€, du hegsch s gfĂŒhl dass momentan einigĂ€ d motivation fĂ€hli und so leider nöd en spielfluss uufchunt und worah dass denn liggi? FrĂŒĂ€hligsmĂŒĂ€digkeit vilicht? Und dassds schad findsch, wills eigentlich Ă€ cooli truppĂ€ sig, aber so nĂŒmm so viel spass machi...
1,306
1,306
1,306
16
1,306
43
114
32
906
32
@ALOHA merciđ