😍😍 August 2019 😍😍

245

Kommentare

  • Samantha schrieb: »
    Mer gohts au guet, osserd ned so geduldig 🙈Jo da met de empfindleche BW esch glaub normal... has i jedere SS gha, aber momentan esch för mech s‘stille ned so toll wills recht weh macht 😔

    Ha das mit de BW voll nîd schlimm kah ide erste 1ss 😀😀 😅
  • Scho lustig wie onderschiedlech das chan si... E de 1. SS han ech vor allem am Afang generell schmerzendi BrĂŒst gha inkl. BW. E de 2. ond 3. SS etz nor BW, denk das hĂ€t met dem z‘tue will ech scho sit de 1. Geburt am Dauerstille be, de miess sech d‘Brust nömm druf istelle
  • Und ich ha aber gar nöd chöne stille bim 1te â˜ș ja ez hani au zgfĂŒhl sie wachset. Wos ide 1te gar nöd siindđŸ€Ł
  • Ok worum de das?
  • Meindsch stille?
  • Kein milcheinschuss becho.. gespannt den bim 2te obs funkt....
  • Oh das esch glaubs au u selte... aber falls stille willsch drĂŒck der Dume, dass es klappt
  • Ja miis Mami hets bi allne ĂŒs 4kind probiert und immer isches nöd gange🧐😏 und ja ich probiers sicher wieder 😇
  • Ok da esch recht speziell... demfall toi toi toi
  • Frauee de chat isch so wit abegrĂŒtscht🙈 wie gahts euch?
  • Gugus :) tiptop goz mir. Dir?
  • Hallihallo immer sehr mĂŒed und gspannt was es wird aber schuscht super guet ♄ und eu ? WĂŒssed ihr scho was es git ?
  • Zehra, gaht mir au so und bin u gspanne, was es git. Mir sötteds am nöchschte fritig erfahre.....
  • ich han am dunnstig de ganz tag kopfweh gha & sit den immer wieder schwindel. vorallem am morge oder wenni mi chli astrenge oder au wenni uf die rechti siite ligge extrem fest. han zum glĂŒck am ziistig wieder kontrolle 🙏sĂŒst wĂŒrds mer eigentli guet gah. und wie gahts dir?
  • @Zehra: mir wĂ€nd eus mit em gschlecht ĂŒberrasche lah 😄 mal luege ob ichs bis am schluss ushalte
  • Mir geits eigendlech ou sehr guet, eifach ab und zue kopf weh und sturm, und was i ou öfters ha isch chlei buch weh. Aber sĂŒsch guet. I ha der nechst termin am 18.3 und hoffe das me de den z gschlĂ€cht Ă€ndlech gseht. Bi meega gspannt 😍
  • @Ängeli oh ich find das uh schön wĂŒr das au gern mache will ich find egal was es isch es isch herzlich wilkommĂ€. Min Maa möchts aber umbedingt wĂŒssĂ€ so hani mich ahpasst. 🙈
  • Mir gahts au guet... Ich ha die letzte tĂ€g au immer wieder chli chopfweh gha...und bin schneller usser atem. SĂŒscht aber alles tip top:) mir chömed en bueb ĂŒber😍 ich gspĂŒr de chli scho es ziitli recht intensiv😍
  • Mer gahrs solala ben so mega verchĂ€ltet also mitlerwile esch besser aber mini fa het gmeint gemĂ€ss mine wĂ€rt sigi ma recht jeftig vercheltet🙈 mer hend eus eich au welle öberrasche lah aber be eus het d neugier gsigt. Jedoch het de buchzwĂ€rg eus am donnstig ned welle zeige was es wird🙈 daher emmer na im ungwösse
  • Heii liebi Mamis mal eh frag isch das normal siet derĂ€ WuchĂ€ han ich mega Zahfleisch blĂŒte han glese das kann vo dĂ€ Schwangerschaft ko. 🙈 het das öper au oder gha ? Was kanni degege mache muni echt zum Zahnarzt ?
  • Jo das chas geh, ganz wechtig esch e gueti Zahhygiene au mit Zahsiedele... glaub vell meh cha me ned mache...

    Ech selber has zom GlĂŒck ned so starch, aber wo ech e de DH gse be han ech schneller blĂŒetet
  • @Samantha danke Samantha fĂŒr die liebi Antwort ich probier eifach gnueg ZĂ€hputzĂ€. ♄

    Nomal eh frag liebi Mamis ich mach mer mega sorgĂ€ 😔 ich bin jetzt ih dĂ€ 18 ssw und han en mega chline Buch mer gseht fast nĂŒnt bewegigĂ€ gspĂŒri au nöd wĂŒrklich 😔 mussi mir echt sorgĂ€ mache oder gitz mamis wo au no en chline Buch hend. đŸ™ˆđŸ€°đŸ»
  • Da wĂŒri mir kei sorge mache:) ich ha ide erste ss au lang fascht kein buch gha... Jetzt ide zweitegsehni defĂŒr scho us wi im 8te monet😂
    Das het aber wĂŒrkli gar nĂŒt z heisse ĂŒber dis baby😉
  • Ja das chund den scho :)) kei angst....
  • I schliesse mi de antworte a, des het nĂŒt z heisse, i ha gloubs ir erste ss der chli um di 23 oder 24 ssw gspĂŒrt, und jetzt bir zwöite scho fin ir 19 😊
  • Es git kein z chliine oder z grosse buch..mir sind doch alli verschiede. Git ja au chliini und grossi fraue blondi und brĂŒnett wener wĂŒsset wasi mein..
    Mich hĂ€t mer bi minere erste ss au fascht tĂ€glich demit gnĂ€rvt dasi en riiese buch hegi und ob ich sicher segi das es kei zwilling git😒 es git viel lĂŒt wo eifach druflos plapperet statt zerst mal biz studiere was sie uselönd..
  • Danke fĂŒr alii die Antworte đŸ‘đŸ»â™„ïž. Ich bin gaht bi dĂ€ Ärztin gzieh und han en viel zhöchĂ€ Blutdruck :(. Baby ghatz sowyt guet aber muss min Blutdruck wieder in Grif becho. 😔
  • Oh lueg guet zu diir 😙
  • Ohjee nei.. :( han das ide erste ss au gha ufzmal... Den hani öpe zwei wuche mĂŒsse bluetdruck messe... Am schluss isch mer igfalle dasi vorem gyni termin en koffeinkaffi trunke han (dihei hani uf decaf gĂ€ndered) drum ischs bi mir das blöde koffein gsi wonen so ufe ghaue het😂 han nemli vorher und nacher immer en perfekte bluetdruck gha...
    Hoffe chunsch din bluetdruck in griff ĂŒber:)
  • Gugus zĂ€mmĂ€ :) bi ĂŒs giiz wieder en Bueb đŸ„°đŸ˜ bin ez 16+4 und mer hets zimli guet gse 😉
  • 😍 Oh wie schön gratuliere💕... Mir dĂŒend eus so schwer mit buebenĂ€me.. Aber hend ja zum glĂŒck nochli ziit😊
  • Mir wĂŒssed nani wases git - aber hend au gaaar kein buebe name wo ois zueseit😳😬 meitli isch keis problem😅
  • Oh jöö soo schön. De fiu spass bim nĂ€me sueche 😍. Zum glĂŒck wĂŒsse mir d nĂ€me fĂŒr bueb oder meitli scho 😊
  • Ohhh mir wĂŒssed so kein buebe Name 🙈 ideen? 😊 hihi
  • Uhh des isch schwĂ€hr 🙈. Wetsch schwizer nĂ€me? Oder uslĂ€ndischi?
  • DĂŒtsch Schwiizerisch 😂 min ersti bueb heisst Bastian Lucas
  • Hmm. Wie wĂ€hrs mit
    Dario, Marco, Linus, Tim, Joshua, Pascal, Sedric
    Kei ahnig. SĂŒsch gisch mau im google i jungs namen. Filech findsch ja eine 😊
  • Hihi danke @Stöpseli jaa mer hend nuchli ziit zum umestöbere 😅 merciiii
  • wie gahts eu allne so? gspĂŒhred ihr eui babys au scho so guet? 😍 isch bi eu bis jetz alles guet? wie fĂŒhled ihr eu so?
    gits au no mamis under eu wo sich mit em gschlecht lönd la ĂŒberrasche?
    ich han sit ĂŒber e wuche schwindel & muess jetz zum arzt go luege. sĂŒst wĂŒri mi super fĂŒhle. am baby gahts guet. muess aber i zwei wuche is spital zum spezialist, wo gnau luegt ob d‘versorgig vo de plazenta/nabelschnuer & durchbluetig etc guet isch. da mini tochter i de 1.ss zwenig versorgt & gwachse isch & mer sie frĂŒehner hĂ€nd mĂŒesse hole. hoffe so fest das dasmal alles guet chunt 🐞🍀🍄
  • @Bawa: mir wĂŒssed au no kei nĂ€me. mĂŒend bueb & mĂ€itli name sueche da mer eus lönd la ĂŒberrasche 😄 ich finds soooo schwierig mit buebenĂ€me 😬
  • Mer gaht eigentli so wiit guet nur hani höt öber de tag verteilt wmmer wedr soo schmerze im linke lieste bereich dasi amigs fasch ned ufrĂ€cjt chan laufe denke aber das sind d bĂ€nder😳 odr hoffes zumindist
  • @igeli19: ja das zieh vode bĂ€nder merki au erst jetz immer wieder mal. vorallem wenni lĂ€ngeri ziit ghocket bin & nachher laufe
  • @Ängeli jaa gestr hets mer scjo gad kli angst gmacht vo dem redet niemer wenn mer ss iscj emmer nor vo ĂŒbelkeit schmerzende brĂŒst wtc🙈
  • Hoi ZemmĂ€ danke nomal fĂŒr die Gueti BesserigĂ€ uh lieb bin gar nĂŒmĂ€ dezue ko zum schriebĂ€. Bi mir het sich nĂŒnt besseret mun jetzt zum Kardiolog wegem Herz go luege hoffĂ€ das alles guet kunnt. Ich han aber au mometan mega buchweh washindlie sind das au die krĂ€mpf wenns baby wachst đŸ‘¶đŸŒ es freut mich das es eu allne sowyt guet ghat. 🍀😊
  • Eus gahts sowit guet... Ha eher chli en tĂŒfe bluetdruck das mer bim schnĂ€ll ufstah in letzter ziit immer wieder rasch schwindlig wird... Ich gspĂŒr de chli au scho uuuh guet, aber scho sit bald 5 wuche:) mergseht jetzt s strample au bim buch scho mega😍 und jaa min buuch wachst uuu im moment 😍 eus het ja u lang de nipt sorge gmacht weg de genduplikation...mittlerwile vertraued mir aber de Ă€rzt, dass das kei ifluss ufd entwicklig söt ha vom chlinĂ€... Mir versueched jetzt d ss so guet wis gaht z gnĂŒsse😍
  • irgendwiĂ€ gsehni nume no Ă€ bitrag vor stöpseli vom 25.2. u sĂŒsch nĂŒme i dere gruppe. drum luegi mau wiĂ€s usgseht weni Ă€ kommentar schribe... 😉 bi gspannt...
  • ab super, jetz hani wider chönne abescrolle! 👍😃
  • Stimmt has au denkt kah 🙃😀
  • @Joelle wie wit bisch du de?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum