Also han fasch de Glich Wage und en Rucksack dezue. Hend d hööge au bstellt aber die sind debii gsiđ hed min maa amu gseid ghađ mĂŒesstne nomal frage @AdrianaChönnts der morn sĂ€ge, er schlaft ebe schođđ
@Tanja87 aso das bild woni ine tue han isch nur es bispiel..i han en hartan racer kiwa..und dwickeltĂ€sche chumi ebe uf geburt gschĂ€nkt ĂŒber..aber idemfall warti no mit kaufe
Habt ihr ein Problem mit der Erreichbarkeit der Kategorien in der App? Hab nicht ganz das Problem verstanden. Hier im test klappt alles. Danke fĂŒr Info.
Mamiis - mer liest jetzt ja ĂŒberall weg dene maseređ€ŠđŒââïž jetzt hends schowider zwei ade uni. Isch das fĂŒr mis ungeborene gföhrlich? Oder chan das ned ahgsteckt werde?
@ALOHA also wenn du zwei mal gimpft bisch, isch d wahrschinlichkeit, dass du agsteckt wirsch sehr sehr chli. und dur dini impfig ischs s ungeborene au gschĂŒtzt.
Mamiis - mer liest jetzt ja ĂŒberall weg dene maseređ€ŠđŒââïž jetzt hends schowider zwei ade uni. Isch das fĂŒr mis ungeborene gföhrlich? Oder chan das ned ahgsteckt werde?
Wenn sie du gipft bisch sets ungföhrli sie. Du chasch de titter bi dim FA bestimme loh den weisches
Was fĂŒr ein nerviger Tag. Kleinkind nur am Herum-âMöööggenâ. Seit 6 Uhrđ€Żđ« Krise, weil die Banane entzwei gefallen ist, weil das neue Windeldesign nicht gefĂ€llt, weil ... aaaargghhhhhhđ€Șđ€Șđ€Ș
@all: Ăbrigens arbeiten wir bereits an der Funktion wo man die BeitrĂ€ge auf der Ăbersichtsseite so angezeigt bekommt, dass man den ersten Eintrag lesen kann.
Ein bisschen brauchen wir noch, aber ich hoffe ich kann euch in einer Woche schon ein Update prÀsentieren.
@ALOHA normaler wiis tuet de Fa am afang vode Schwangerschaft de Titer bestimme. Sie seged aber meistens nur öpis wener ned guet isch. Bi mir ischs knapp gsi deswege hani chli ufpasst.
Mamis... ich bruche euchi Hilf fĂŒr es nöd-Baby-Thema ich ha en Thread gstartet bezĂŒglich Unterhaltigsidee wonich fĂŒr en Hochzit sueche. Ich wĂŒr mich freue, wenn mir di eint oder ander helfe chönt https://babyforum.ch/discussion/3331/hochzeitsunterhaltung-đ„ł-đœđșđŒ/p1
Kommentare
790
1,306
29
1,306
164
153
Bim ChinderwagÀ si keini gsii. Aber bir WickeltÀschÀ vo LÀssig ischs drbii gsii.
1,306
1,306
142
Han zwar na aber bin sidem di verdunnered zum geđ
409
Habt ihr ein Problem mit der Erreichbarkeit der Kategorien in der App? Hab nicht ganz das Problem verstanden. Hier im test klappt alles. Danke fĂŒr Info.
781
781
1
Han diehei vo denne
409
@mariechĂ€fer: Bei dir auch auf Update geprĂŒft? Welches iPhone hast du?
Kann das eine Android Nutzerin bestÀtigen?
Wir dachten das wÀre gelöst und das Problem taucht bei unseren Tests nicht auf. Mmmh. DIE Technik!
409
906
215
1,306
bisch du nöd vu winti?
1,306
142
142
1,306
1,306
1
496
Wenn sie du gipft bisch sets ungföhrli sie. Du chasch de titter bi dim FA bestimme loh den weisches
906
56
0
133
536
10
240
536
0
409
@all: Ăbrigens arbeiten wir bereits an der Funktion wo man die BeitrĂ€ge auf der Ăbersichtsseite so angezeigt bekommt, dass man den ersten Eintrag lesen kann.
Ein bisschen brauchen wir noch, aber ich hoffe ich kann euch in einer Woche schon ein Update prÀsentieren.
172
906
172
1,306
142
240
240
536
240
297
1
1,306