Fraue BRAINSTORMING: Mir münd uf Geburt für e guets Fründepäärli es A4 Blatt gstalte. Am Schluss sets es Büechli ge wo sie denn chönd vorem schlofe go z.b. aluegr..Gedicht zeichnig...hend ihr e cooli Idee??
@ALOHA Nei, züglet si mer nid.
Ha si scho gsuecht u ä Mäldig bi STMZ gmacht u Plakat ufghenkt.
Drückä dir ono d‘Dümä für äs guets Ergäbnis bim Undersuech🍀
Wickelkrise. Händ ihr mir en Rat? Jede Tag und bi jeeeeedem Wickle es riesigs Theater bzw ewigi Wartetei, bis mer ändlich chönd dWindle wächsle. Er will eifach ned. Will aber au ned ufs WC 😫🤯🤪
😩Achtung Jammerpost! 😩Ech mage nöm!! Mi gross (5i) hed scho sit Monate so mühe mit losloh! Je meh ech mache (Kinesiologie, bachblüten ect.) desto schlimmer! Agfange heds mit de Spielgruppe, jetzt simmer sowiit das ech nedemol meh a briefkaste cha ohni riese tamtam! 😩Er cha mer ned säge wieso. Es esch eifach so sträng. Ond vorallem steckt er jetzt no de chliner demit a...
So, danke förs zuelose!! Hebids guet! 🤗
❤️ ihr liebe. Danke fürd nachfrag. Also bim baby isch alles tiptop. Füessli hetsi ned zu 100% alles gseh. Fruchtwasser segi würkli underem norm, aber ich müssmer zurziit mal kei sorge mache. Niere, herz, nabelschnur, muetterkueche etc isch alles super. Es sägi eher es chlises baby. Und isch es definitiv en bueb😍👍🏻Ih 2 wuche selli zude fraueärztin und ih 4 namal is spital zu ihre. Sie isch dchefärztin und het das sehr ihdrücklich im griff😳.
Wegem fruchtwasser wird alles hüfiger kontrolliert. Und irgendöbis wegere grinigsstörig sell fraueärztin mit mir den na bespreche. Was au immer das den heisst.
Danke oi ❤️
@ALOHA das sind doch gueti Neuigkeite! Und erscht no es Outing😍 Bisch bi ihre sicher i de beschte Händ, die händ sehr vell Erfahrig. Frog eifach s‘nächscht Mol alles, wo du willsch wüsse, demit du es guets Gfühl häsch.
😩Achtung Jammerpost! 😩Ech mage nöm!! Mi gross (5i) hed scho sit Monate so mühe mit losloh! Je meh ech mache (Kinesiologie, bachblüten ect.) desto schlimmer! Agfange heds mit de Spielgruppe, jetzt simmer sowiit das ech nedemol meh a briefkaste cha ohni riese tamtam! 😩Er cha mer ned säge wieso. Es esch eifach so sträng. Ond vorallem steckt er jetzt no de chliner demit a...
armi du. min sohn hed au sehr lang brucht bes är öbbis ohni mech hed chönne - chorz vorem 4 geburtstag ond denn dörd d‘spielgruppe esch selbstbewusstsi gwachse ond sethär macht är gärn öbbis ohni mech. weiss gar ned was ech der sell rate, aber verstah din frust. esch är usser i de spielgruppe au mal fremdbetreut ? (kita, grosseltern, gotti/götti)
@ALOHA: 👍🏼 und mach dir keine Sorgen wegen so aussagen „eher klein“ etc. Mich haben sie auch immer wahnsinnig gemacht und im Nachhinein war es total unbegründet.
@ALOHA suuuper🥰 simmer alli froh über dini Neuigkeite🌸💐 und wie d @wtpooh seid, das mit de Grössi isch nur en Schätzig... bi mier heds au gheisse gha s gid e chlises under 3kg...
Sie isch denn 50cm und 3150g gsii😉Und bim Sohnemann gad umgekehrt.. s gäb es riese Baby... er isch 49cm gsi und 3099g... 😂😂
@ALOHA Auso mini si ou immer „ds chli“ gsi! Si ou eher chlini fiini gsi bir geburt! Di grossi 4i isch drfür mittlerwile eini vo de grössere im gwicht immer no eher „liecht“ aber ds isch ja nid schlimm! Chunnt guet!
Fraue fürs kommendi Wuchanend: würd gern ine anderi stadt go mit 1x hotelübernachtig..es chan bi mir jede moment los goh drum villicht nöd grad is wälsche und tessin (wohne in winterthur) het öbert en tipp e cooli stadt mit me schöne hotel?
Fraue fürs kommendi Wuchanend: würd gern ine anderi stadt go mit 1x hotelübernachtig..es chan bi mir jede moment los goh drum villicht nöd grad is wälsche und tessin (wohne in winterthur) het öbert en tipp e cooli stadt mit me schöne hotel?
Bürgenstock Resort oder würkli eifach Luzern säuber ☺️
Bei mir ging es den ganzen Tag rund und die Kids sind gerade etwas streng. Ich war noch bei der Kosmetik und habe meine Stirn mit Microneedling behandelt, angenehm ist anders. Nun gab es bei uns noch Resteessen und 1 Kind ist wenigstens schon im Bett 😂
@Caramel@Chil da bini im fall jetzt grad mega froh. lustigerwies schlaft er mit chli offener türe würkli besser sogar obwohl ich „lärm“ machä. s‘bewusste träume... ok spannend; hani mir eso no gar nid überleit
Bi mine Jungs esch Töre emmer offe ond sie schlofed super.
Ech han sie no nie zue do wel ech wet ghöre wenn ergendöppis esch. Grad wenns chrank send ond z.B. im schlof müend erbräche oder so 😳
Kommentare
35
oder di fein cremschnitta vor schwimu wär doch au no an option gsi ;-)....
337
0
215
1,306
153
906
Au dir @Ängeli danke liebs😘
906
1,306
55
3
240
0
906
153
Ha si scho gsuecht u ä Mäldig bi STMZ gmacht u Plakat ufghenkt.
Drückä dir ono d‘Dümä für äs guets Ergäbnis bim Undersuech🍀
133
114
237
133
215
133
141
84
906
Wegem fruchtwasser wird alles hüfiger kontrolliert. Und irgendöbis wegere grinigsstörig sell fraueärztin mit mir den na bespreche. Was au immer das den heisst.
Danke oi ❤️
1,306
256
240
133
178
armi du. min sohn hed au sehr lang brucht bes är öbbis ohni mech hed chönne - chorz vorem 4 geburtstag ond denn dörd d‘spielgruppe esch selbstbewusstsi gwachse ond sethär macht är gärn öbbis ohni mech. weiss gar ned was ech der sell rate, aber verstah din frust. esch är usser i de spielgruppe au mal fremdbetreut ? (kita, grosseltern, gotti/götti)
4
790
Sie isch denn 50cm und 3150g gsii😉Und bim Sohnemann gad umgekehrt.. s gäb es riese Baby... er isch 49cm gsi und 3099g... 😂😂
333
906
184
1,306
781
1,306
55
906
56
Bürgenstock Resort oder würkli eifach Luzern säuber ☺️
1,306
536
@Adriana luzern ist doch immer schön.
Bei mir ging es den ganzen Tag rund und die Kids sind gerade etwas streng. Ich war noch bei der Kosmetik und habe meine Stirn mit Microneedling behandelt, angenehm ist anders. Nun gab es bei uns noch Resteessen und 1 Kind ist wenigstens schon im Bett 😂
215
56
57
215
78
57
78
3
Ech han sie no nie zue do wel ech wet ghöre wenn ergendöppis esch. Grad wenns chrank send ond z.B. im schlof müend erbräche oder so 😳