SWISSMOM-PARTY 🤩

1646567697095

Kommentare

  • 😘 Dankä
  • Ja chunt kei luft ane aber het mer sehr gholfe gha. Silberhüetli hani au gha, au sehr super gsi.
  • Het mir öbber der ultimativ trick, und zwahr jede abe so die leste 30min bevor ig its bettgange duet mi buchbewohner nüt der gliche, chum ligi im bett ha i ramba zamba im buch 🙈. Was cha i mache, das des umgekehrt isch? 🙈🙈🙈.
  • stöpseli, wörd säge das esch normal. s‘baby esch sich gwöhnt dass es schauklet ond ruckled im buch (dör dini bewegige). dass s‘baby denn im ruehezuestand vo der sich vermehrt mälded, esch velecht wells de zuestand „vermisst“ oder wott öberprüefe öb alles in ordnig esch - oder eifach wells luscht hed zum turne.

    hesch angst dass es nachtaktivs chind bechunsch ? ☺️
  • Schaai, gratuliere euch ganz ❤️-lich und wünsche euch e wunderschöni kuschelziit 😍...
  • @livjona nei des scho nid, findes nur eifach zwüsche dri chlei müesam das genau den we i wot pfuse ramba zamba ha im buch 🙈. Aber bi ja froh das es sech soo guet bewegt 😍😍
  • @Stöpseli mini hed immer am 00.00 bis öbbe am 1.00 ramba zamba gha im buuch😂🙈 glaube das chasch ned wirkli beiflusse😌
  • Hoi ihr liebe bin susch meistens stilli mitleserin gsi. Frag wie mached ihr das im Resti, mir gönd nüme viel uswärts go esse. Mini Tochter wot sobald sie fertig gesse het nüme am tisch blibe sitze. Dihei isch das für mich voll ok aber im resti ischs müehsam will je nach dem was für es resti muen denn immer öpper ufstah und luege. Hüt simer i eim gsi wo sie denn eifach treppe abegloffe wer und denn grad dusse ade strass gsi wer het kei türe. Und bim sitze blibe hetti sie mir s ganze resti zeme gschraue. Sie isch 21 monat alt. Guet hüt isch nomal schlimmer gsi will sie no grad total übermüedet gsi isch. Aber abe wot sie immer. Lönder d kind denn im Restaurant abe oder müends sitze blibe. Han probiert mit ablänke büechli aluege oder male. gaht eifach nöd und mis chind isch nöd eini vo dene wo denn bi eus ide nöchi blibt.frög mi au wies denn ide ferie isch mir flüge i 2 wuche uf Puntacana und glaub das wird riese theater geh😅händer tipps?
  • Tipps hani leider keni i finges geng ä riisä stress mit chind im restaurant wes ke chindereggä het... drum vermidis so guet wi müglech
  • @Ohana ja mir gönd au chum is resti oder wenn i settig womer wüssed sie chan abe und es isch keis problem. Finds au echt stressig au fürs chind. Isch klar dases für sie nöd lustig isch. Hüt ischs aber nöd anders gange willmer mit familie gsi sind. Aber sehr sehr stressig.
  • ich han es neus thema uftue: fettstoffwächselstörig mama&kind. wer froh über eui persönliche erfahrige😘
  • @Admin bitte Email Benachrichtigung ausschalten bei mir kann es nicht selbst kommt immer Fehler meldung!!! Danke
  • @karin1 unsere Kinder sind es gewohnt ins Restaurant zu gehen, habe das Gefühl es ist ein wenig Übungssache. Wir nehmen immer noch etwas zum Malen oder Lesen mit, teils auch kleine Spielfiguren. Das klappt eigentlich gut! Und manchmal laufen wir dann auch kurz im Resti rum.
  • @karin1 ich glaube auch es ist eine Frage der Übung. Ich schaue auch immer, dass unser grosser so sitzt, dass er das Geschehen gut beobachten kann. Ein Versprechen auf ein Dessert ist bei uns immer die Notlösung. Und wenn es lange geht, spielen etc schon versucht, dann geht einer von uns mal etwas an die frische Luft mit ihm.

    Versucht es doch einfach mal um die Mittagszeit. Ich finde das meistens noch angenehmer als abends (man stört keine tete a tete 😉), essen kommt schneller usw.
  • @karin1, d Lösig so hani au nid aber mir Probiered au die Heim d Chind nochli am Tisch zlah wenns fertig gässe händ. Mit ne schwätze und chli seich machä. Denn lehreds das nid nach em ässe immer grad vom tisch chönd gah. Sie müänd jetzt aber au ned bliebe bes alli fertig send. Wenn mer mitere Gsellschaft is resti gönd fragemeren bi wem as er wetti setze oder er seits vorher scho denn bliebt er oft lang setze. Ih vellne rest gits de Hauptgang förd Chind bi de Vorspiess. Mer pstelled s Chinderässe immer met eusem Hauptgang und gänd biz Vorspies vo eus. Denn sends denn mit ässe beschäftigt wenn alli au ässid. Ond sos hämmer Molsache oder ergendwelchi spelsache dr bi wos u toll finded aber de Heim sälte bes nie bechömid damits ebe unterwägs, Resti, Flugi etc sehr spannend esch. Wenns öpis esch wos jede tag zom spele chönd ha es osserhus ned glich spannend. Ond jo es esch alles üäbigssach ond mit meh oder au weniger nerve verbonde. Mer mue sin wäg finde was bi eu de Zaubertrick esch. Guets dorehebe.
  • Ja abig gömer eh nie is resti. Mir sind wenn denn am mittag im resti. Mängmal gahts mängmal nöd. Malstift han ich mitgno au büechli. D stift isst sie meisten😅 und büechli nur kurz agluegt. Intressiert sie nöd. Sie wot ebe d welt entdecke. Dihei malt sie ebe nonig oft ebe will sies meistens d stift isst drum denkt das passt grad aber ja es isch scho e dummi zit gsi. Mir essed susch am 11.30/12i und dert halt am familie esse simer erst geg die 12.30/13.00 Uhr im resti gsi und sie total übermüedet da isch denn natürlich alles doof und nöd guet gsi. Denke wers evt chli früehner gsi wers besser gange. Bin denn halt meh dusse gsi und han weniger gesse😂
  • Danke allne fürd inputs. Müends eifach nochli usprobiere. Han scho so viel sache mitgno aber es isch alles ds wenig intressant und ebe grad nachem esse gahts abe. Wenn sie guet druf isch chöimer sie oft no chli am tisch phalte und usezögere. Aber hüt isch würkli alles nüme guet gsi. Und nur no brüelle und schreie gsi. 🙄
  • karin1 schrieb: »
    Danke allne fürd inputs. Müends eifach nochli usprobiere. Han scho so viel sache mitgno aber es isch alles ds wenig intressant und ebe grad nachem esse gahts abe. Wenn sie guet druf isch chöimer sie oft no chli am tisch phalte und usezögere. Aber hüt isch würkli alles nüme guet gsi. Und nur no brüelle und schreie gsi. 🙄

    Hoi KarinIch glaube dass das au chli en Sach vom Alter isch... euse wott au immer sofort devodüse & mer chönd en mit Stift, Büechli etc ned länger unterhalte 🤨 Er darf de ab und zue au mal es Video luege (als Notlösig) oder dass mer de eifach erst an Platz gönd wenn s‘Esse chund (de chömmer en meistens no bi eus bhalte bis mer au fertig sind) 😅 Aber ja, en würklichi Lösig hani au ned...
  • @frauhirsch ja han ich au scho probiert als notlösig es video. Intressiert sie dert überhaupt nöd was ja eigetli voll guet isch aber i so moment wermer evt froh wenn sich grad 15min beschäftige chöntet😅 dänke au es isch bitz s alter sie isch 21 Monat alt. S zweite gahts au irgendwie no wenn nur min maa und ich mit ihre sind denn aber no d verwandschaft ischs evt au grad no chli ds viel gsi.
  • isches normal das es beugebornigs kalti hend bim schlofe het aber nacke isch warm (langarmbody, pischi und alvi schlofsack)
  • neugebornigs
  • @schaai ja, Handgelenke und Nacken sind entscheidend. Hände waren auch bei meinen immer kalt.
  • @schaai eusi chli, etzt 9 Wuche hed sid Geburt ischalti Händli bim schlafe. D Hebi hed mer dazumal gseid gha dass das normal segi.. bim Stille ide Nacht, wärmts e sie de wieder uf😅
  • Karin1, mir hätte au null change mit üsere chliine 🙃🤪... (2 johr)
  • @Tanja87 ah okay..ebe i han au gmeint wichtig dsss nacke immer guet isch..danke
  • @vico denn gahts zum glück nöd nur mir e so😅🙈
  • Good Morning 🌞
    Ich bin immer noch in verlängerter Wochenendsstimmung 😀

    Die Bikinisuche hat wieder angefangen, wo kauft ihr so eure Bikinis? Habe online bei H&M welche bestellt, obwohl ich da noch nie eines gefunden habe.
  • Guete Morge Fraue☺️ Kennt öber vo eu gege endi schwangerschaft (bin ide 35. wuche) so e extremi inneri unrueh, dass es würkli zum duredrehe isch? Het eu öbis ghulfe? Alles was mer so liest gege inneri unrueh, gege restless legs syndrom und irgendwie beruhigend isch, hani usprobiert-nützt nüt...
  • @kläffchen ich finde die vo Calzedonia so schön. Farblich und au vom Schnitt hetts findi für alli öpis debii. 😊
  • @mrspfeffer ich habe von dort auch ein Bikini und finde es schön, aber gaaanz perfekt sitzt es eben nicht... eigentlich ist bei mir nur das Höschen das Problem... es ist nicht mehr alles so straff wie vorher und dann steht immer etwas raus, weil die so starke Nähte haben.
  • @kläffchen ja das mit de Näht stimmt, die sind det würkli recht straff.. Sust hani leider au kein Tipp, ussert Zalando oder h&m
  • OMG😳😱 wiiiieso musses so herzigi kinderdeko sache gä😅😂 💸💸💸💸💸💸
  • @mrspfeffer ja, das sieht wirklich immer doof aus. Im Beldona war ich schon, aber da hatte ich die gleiche Schwierigkeit. Zalando kann ich ja nicht mehr bestellen.

    @ALOHA ich habe einiges an Kinderdeko gebastelt aus der Ostersachen und sie bei der Migros gekauft als 1/4 Preis war
  • kläffchen schrieb: »
    @ALOHA ich habe einiges an Kinderdeko gebastelt aus der Ostersachen und sie bei der Migros gekauft als 1/4 Preis war

    Das findi schön - wird au einiges baschtle😍 aber es git ebe scho uh schöni sache zum poschte😅 aber vieles chamer au selber nahmache👌🏻 ha zum glück en glernte zimmermah dehei🙊
  • @kläffchen ih pstelle vel bi bestsecret also au algemein Chleider. Chond mer aber nor öber empfählig inne. Esch so en Sale Site met huufe Markeartikel.
  • @ALOHA viel braucht es ja gar nicht. Bei uns lieben beide Kids Fotos von sich selbst, die wir am Regal befestigt haben 😀 vor 5 Jahren habe ich einen Elefant ausgesägelt und goldig angemalt, heute geht ihn meine Tochter immer streicheln 😂 bei ihr hat es Vogelhäuschen, ein Vogelbild, den Elefanten mit Luftballon, ein Segelschiff und kleine Rahmen mit Geschenkpapier ausgelegt als Deko. Bei meinem Sohn eine mintgrüne Platte in goldenem Rahmen, die als Moodboard dient, lustige Affenbilder in Rahmen, seinen Namen als Wimpelkette und ein Gemälde von einem Hafen mit Schiff.
  • @Shira davon habe ich auch schon gehört... kann man da denn gut zurückschicken? Ist das wie zalando sale wo die bestellten Sachen erst viel später kommen?
  • @kläffchen, also ich hatte bisher etwas das ich zurück gesandt habe. Das konnte ich einfach als retour anmelden bekam dann den retouren code zum ausdrucken und konnte es nur noch auf der Post abgeben.
    Da ist alles sale daher wird nicht darauf geachtet erst zum Zeitpunkt xy zu versenden. Je nachdem dauert der Versand von der Bestellaufgabe bis zu Hause ca 1Woche. Ich hatte jetzt Sonntag abend vor ner Woche bestellt und heute ist es angekommen. Finde es jetzt voll ok die Lieferzeit. Ja manchmal hats deine Grösse nicht mehr aber wenn ich ins Geschäft gehe bei sale ist es auch so.
    Wenn du, oder auch andere interesse habt da mal eine Bestellung auszuprobieren könnt ihr mir eure e-mail adresse angeben oder auch via 📧 shira_@gmx.ch
  • @karin1 :) also mir gönd au nöd viel ines Resti und scho gar nöd am Obig. Aber wenn mir gönd am Mittag (mir esset dihei au immer chli vorem 12i) und im Resti wirds halt gern mol 12:30...ich machs immer so: sobald servierdüse chund mit de Menukarte, bstell ich bereits esse vom kind. Und somit wartets meistens nur no 15min. I dere ziit giz für ihn de Tisch / Deko entdecken, siis trinke chund den serviert das machts au spannend. Giit halt bi üs im Resti mol eh Sirup 😃 ab 2i johr natürlich 😅 und den voila chund esse er isst eher langsam und isch so no dra bis au mir esse hend....denn weni echt no was zum esse han, döf er au mol am handy im flugmodus föteli ahluege und zack er isch den „versorget“ ja das sind chlini usnahme.... süsch wers für mich au zblöd, weni chum zum esse chume und glich muss zahle 😀🤪😅
  • Dieses zahnen.... ich dreheeee duuuuurch
  • @Shira danke dir! Ich überlege es mir noch, generell möchte ich eher ein bisschen weniger Sachen besitzen und Sale Angebote locken dann 😀

    @fuchs ohje, gutes Durchhalten.

    Ich gehe nach Ostern sooo gerne einkaufen 😂 schade hatte es keine reduzierten Schoggieili mehr. e186d360-65e0-11e9-a03b-e9588221aeb1.jpeg das kommt nun in den Tiefkühler
  • Esch typisch für zahne daser ar fläsche nur umekaut oder? Emmerhin isst er sini breilii no
  • 😤😡🤯😱🤬😤😠🤬🤯😡😤So das hed rasch usemösse...🙈😄 (Ps: es god om de ehemann... 😉)
  • @Bella8 du bisch super😂Was het er denn böses gmacht?
  • @kläffchen Die beschte bequemschte und doch no bezahlbare bikinis findi vo Victoria Secreet.. chasch halt nu online bstelle😫 usser gasch no uf es reisli😛
  • @alexandraB sitt tage lied mer mi GG i de ohre: am di esch cup halbfinal de möchti onbedingt grilliere am obe. Ech stress nochmne stränge tag no mit drüü kids zom metzger zom ihm de wonsch chönne erfölle. Chonnd ehr hei ond seid, mer esch gar ned noch grilliere möcht lieber chli fröcht zom znacht. Ech: 🤬😤😡🤯🚀🌕För kids hätt nämlich chli brot ond chäs glänged, aber ech 🐓 lauf extra no zom metzger. Selber schuld 😩
  • HalliHallo

    Ich nerv mi extrem und wet vo eu wüsse ob ich öberreagiere.

    Mir sind am Sunntig bindere überraschig Babyparty ihglade.

    am 13.00 isch treffpunkt für alli sü verlangets.

    Am ca 18.00 uhr düemer no alli mitenand Grille.

    Min Junior macht amel de mittagschlof ca vom 12.30-15.30

    würded ihr ohni mittag schlof go? oder sege mir chöme spöter?

    Sü begriffeds irgend wie nö und fö die Mamis wo mit de kind chömed chli jünger we üse Bueb (18 monet) passt ziit vollig
  • @Elefäntli wär im Wägeli schlofe kei Option ? 😊 oder frühener wecke am Morge, dass er de Mittagschlof frühener macht ?
  • @lunapiena wüsst nö wo ane s wägeli stelle hend sehr e klini wohnig 😂 hani au denkt aber weten nö vor d Hustüre stelle
  • @Elefäntli für mich isch ganz klar: händ kind nöd gschlafe, sinds ober müehsam! sind kind ober müehsam cha ichs nöd gnüsse. entweder ich gibe kind ab und gah ällei oder ich chume spöter (seeeehr oft machi das...) option ame fremde ort schlafefunktioniert bi eus eher sälte..
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum