SWISSMOM-PARTY 🤩

1666769717295

Kommentare

  • @kismet 😂😂😂😂 so geil!! Ich verstah dich voll🤤🤣
  • Oja hüt nacht esch be eus au weder döner ziit gsi
  • Hört eigentlich de hueschte au mal uf? Irgendwie sit november mit kurze pause
  • @kismet und ich ha dänkt das seg nur bi eus...! min sohn huestet au sitem novämber anduurend. ha scho befürchtig er hät heupfnüsel oder stauballergie 🤷🏻‍♀️
  • @Mirjnei bi üs isch au so! Mengisch ischs mega schlimm den huestet er nonstop. Wirde scho dumm agsproche uf de strass. Den gits phase wos zimli ufhört. Den steckt sich eine vo mine jungs wieder irgendwo a und den hets de ander au grad wieder.
  • 📌Uf wellere Plattform chani es Jobagebot ide Beautybranche am beste inseriere? Oder wo wärdet so Jobs am ehnste gsuecht.
    Bruche für im Summer e Ushilf.
  • @Valerie het zwar immer no 39.4 fieber aber sie schint chli fitter si wie gester. Hoff es wird langsam besser.
  • @Mirjnei bi üs isch au so! Mengisch ischs mega schlimm den huestet er nonstop. Wirde scho dumm agsproche uf de strass. Den gits phase wos zimli ufhört. Den steckt sich eine vo mine jungs wieder irgendwo a und den hets de ander au grad wieder.
  • @Valerie ich verstoh dass das en mega schwerigi situation isch. und es isch jo au ned s gliche wie wemmer sich selber zb für ne vasektomie bim maa entscheidet, det trifft mer die entscheidig jo voll bewusst. und süsch ischs vilich so dass mer denkt es isch eigentli abgschlosse, aber immer no d möglichkeit hed dass sich das weder chönnt ändere und s somit au wie es stück wiit cha offe loh. ich selber verstoh das sehr guet was du dir überleisch, denke i würd mer die gedanke au mache und unter dene umständ nomol drüber nochedenke, ebs würkli abgschlosse isch.
    ich hoffe ehr findet de weg wo für euch stimmt und wünsch dr au gsundheitlich alles gueti!
  • @ella danke dir viel mal🙏🏻
  • Mer send gad bem arzt gsi, alles esch grötet jnd gschwulle 😭 wüsse ned eb mer am dienstag fliege dörfe, werd am möntig abklärt. Was sone erkeltig be sonem kliine knopf alles arecjte chan 🙈
  • @fuchs tut mir Leid, was wurde denn diagnostiziert?

    Juhee, ich habe ein Bikini gefunden.
  • Esch eifach alles extrem gschwulle und grötet, ebe au dohre
  • Ach mini arm muus. Oh wieder 39.9 fieber. Hoffe chan ihre es dafalgan zäpfli geh ohni das sie verwached. Sie liedet so im schlaf merks richtig. Algifor am han ich am 4i geh hets guet gsenkt dafür ischs so schnell gstige chum het würkig nahlah🙁hoffe es gaht ihre morn besser. Isch denn au so schlapp gsi am namittag und nüd welle.
  • @fuchs Ohje! Das ist so nervenaufreibend. Hatten wir auch mal, durften aber fliegen. Wenn ihr hoffentlich gegen könnt, frag nach einem abschwellenden Nasenspray (30 Min vor Start und 30 Min vor Beginn Landeanflug geben, ggf Boardpersonal fragen, wann das ist). Gueti Besserig!
  • Irgendwie... fühli bitz vom chline verarscht😅 ich gspüren etz sit geschter sehr dütlich.. den dueni mini hand uf de buch - oder vom mah. UND😳 er hört eifach uf😂 als wet er sege: hahaaaa nöööd verwütscht🤷🏼‍♀️😅Diiiiiich kriegi na🤘🏻✌🏻
  • Gra💙Gra💙

    19

    bearbeitet 26. 04. 2019, 09:44
    Liebi Mamis
    I ha mini KiA gfrogt wäge dr Zäggeimpfig! I dr Schwyz isches ab 6i empfohle aber mi cha scho ab 1-jährig impfe, lut ihrere Ussag. Üse Bueb isch gli 2.5-jährig und mit dr KiTa jede Tag im Wald und dr Natur.
    Was meinet dir drzue? Het öpper vor 6i gimpft?
    Näbewürkige?
    Merci🙏
  • @ALOHA 😂😂 des kenni. Isch bim erste ou so gsi, het mi ma oder og d hand ufe buch tha isch nix me gsi. Isch aber üsi chatz mau uf mi buch cho lige, hets bebe gstüpft was das zeug hält 😂😂😂🙈. Wart nur, wirdsch es de scho gli me richtig gspüre, oder ou gse 😍😍
  • @Gra💙; jo mer hend eusi tochter vor 6i gimpft. die letscht sprötze het sie jetzt im märz becho. sie esch 2.5j. mer wohne imene schlimme zeckegebiet & es esch au scho öber gstorbe amene biss do😢. darom hemer eus deför entschiede.-nebewörkige het eusi tochter keini gha.
  • @Gra💙; s gliche het euse KiA au grad gseit. Dütschland/Östrich sig d empfehlig sogar ab jährig.. mer tüend jetz de beid impfe (3.5 & 1.5) wils scho paar zecke gha händ...
  • Gra💙 schrieb: »
    Liebi Mamis
    I ha mini KiA gfrogt wäge dr Zäggeimpfig! I dr Schwyz isches ab 6i empfohle aber mi cha scho ab 1-jährig impfe, lut ihrere Ussag. Üse Bueb isch gli 2.5-jährig und mit dr KiTa jede Tag im Wald und dr Natur.
    Was meinet dir drzue? Het öpper vor 6i gimpft?
    Näbewürkige?
    Merci🙏

    Ich bi selbe ide krippe waldfrau gsi 2x pro wuche und has allne empfohle mache. Es isch extrem wichtig🙏🏻 bi mir hends all vode kinde gha usserd d‘impfgägner.Ich has selber au und bi froh gits die impfig😅
  • Stöpseli schrieb: »
    ALOHA 😂😂 des kenni. Isch bim erste ou so gsi, het mi ma oder og d hand ufe buch tha isch nix me gsi. Isch aber üsi chatz mau uf mi buch cho lige, hets bebe gstüpft was das zeug hält 😂😂😂🙈. Wart nur, wirdsch es de scho gli me richtig gspüre, oder ou gse 😍😍

    Soo guet😂vorallm mit de katz🙊🙊Ich bin ja gspannt. Hüt nacht bini am 3 zum erschte mal verwachet wiler so aktiv gsi isch😍😍
  • @ALOHA das isch bi uns immerno so😂 ich gspürs sehr guet und ka au d hand uf e buuch lege wenns sichs bewegt. Saagi abr zu mim maa, kum leg d hand druf, denn isch rueh🙈😂 es duet mir sooo leid fyr ihn😔 vor 2 wuuche hets emol klappt ka und sini freud isch riesig gsy, dassers gspürt het. Isch richtig scheen gsy zum zueluege😍
  • @Jeaninne jaaaa mir duets für ihn au leid. Ich seg immer wider: wow etz giter vollgas. Und er luegt immer so hoffnigsvoll und fragt wie sich das ahfühlt😍 und irgendwie chamers ned beschriebe findi❤️Schön hets klappet gha😍 so moment sötmer miteme film feschthalte😅😍
  • Ad Berner &solothurner Mamis🌸was empfehle der för en location för en polterobe för 19 persone? am liebste e location wo mer zerst es chlises apèro cha näh & nachher dört chan esse. wäri natürli lässig, wenns nachem esse nochli unterhaltig het resp. musik, chönt de aber au weder e anderi location si (eif kei club😅). solheure solothurn hani bereits kontaktiert😊. danke vöu mau för eui hilf🙏🏽🌸🌺
  • Gra💙 schrieb: »
    Liebi Mamis
    I ha mini KiA gfrogt wäge dr Zäggeimpfig! I dr Schwyz isches ab 6i empfohle aber mi cha scho ab 1-jährig impfe, lut ihrere Ussag. Üse Bueb isch gli 2.5-jährig und mit dr KiTa jede Tag im Wald und dr Natur.
    Was meinet dir drzue? Het öpper vor 6i gimpft?
    Näbewürkige?
    Merci🙏

    Ih ha euse Sohn mit ca 3 Jährig gimpft. Euse KiA seit er impfi nid vor 3.Er isch mit de Buurehoofspielgruppe au vel im Wald ond sos halt täglich verosse. Mer send imne ahgebliche Risiko Gebiet.
    Er het bisher keini Problem gha ond esch 4i gsi.
  • @kläffchen danke vielmals für den tollen Mittag. Auch wenn ich zuletzt eigentlich gerne schlafen wollte, lag es nicht an dir 🤪 hab einfach zu viel gegessen 😋😋Hoffe man sieht sich bald wieder ☀️😎
  • Liebi Fraue ☺️, ich bruche euchi tipps und idee 🙈. Min Maa raucht sit geschter nüme 💪. Wie chann ich ihn i de nächschte paar täg während em "entzug" am beschte unterstütze? Hets au scho öber "düregmacht? Und bruche ganz viel programm idee fürs wucheänd (obwohl ich gäge viel programm bi 🤪😂) damit er chli abglänkt isch 😅.
    1000 dank 💐
  • @vico mer hends grad döre & er esch jetzt seit 2 woche ‚clean‘😂🚬🚭🚭. auso mim maa het vel esse & süessigkeite gholfe & vöu kaugummi😂🙈. i hoffe der stöhnds guet dore, mine esch die erste täg chli zickig gsi😅😅
  • @Gra💙; wir haben unseren Sohn mit 1.5 Jahren impfen lassen, da auch er mit der Kita oft im Wald oder auch Parks unterwegs ist. Hatten keine Probleme. Werden unsere Tochter auch sobald möglich impfen lassen, da wir im Risiko Gebiet leben.
  • !!lueget de neui post woni eröffnet han betreff VORSORGEVERTRAG
  • @Tessi danke, gleichfalls 😀 so müde hast du also nicht auf mich gewirkt 😀 für solche Dinge habe ich immer ein RedBull im Kühlschrank, aber da ich gestern schon eins getrunken habe, muss ich mich am Riemen reissen, es nicht aufzumachen 😬 wir sehen uns bestimmt wieder 👋
  • Gegen Zecken kann man sich - soweit ich informiert bin - nicht impfen, aber gegen FSME, welches von Zecken übertragen wird.
  • @livjona ich glaub es wüsse alli, dass mer bed gege zecke impfe chan 😂😂 also denke ned das öpper glaubt, dass sie dene nüme würde a biisse 😂Esch ja eifach gege borreliose
  • @Jeaninne du chunsch aber au usem tiefste basler städtli oder? 😅
  • @fuchs nein, ich glaube gegen Borreliose kann man sich nicht impfen, nur FSME. Ich weiss dass ich Borreliose positiv bin, aber bis jetzt ist es nie ausgebrochen. Die Mutter meiner Arbeitskollegin ist an FSME erkrankt und es hat sie sehr stark getroffen, aber es sind keine Schäden zurückgeblieben.
  • Merci für eui Meinige bezüglech Zäggeimpfig🙏Ig lüte am Mänti aa und mache e Termin
    Schöns Wuchenändi😘
  • @fuchs jop schuldig😂 ich waiss me heerts sehr😉🙈
  • Sry stimmt has weder durenand bracht... passiert mer jedesmal... ebe fsme
  • @Jeaninne ich würd glaubs sterbe vor lache wenn mer eus unterhalte würde 😂😂 ich schaffe ja en basel und chan mi be dem extreme baseldyytsch ame chum ikriege 😂
  • @fuchs Tja🤷🏼‍♀️ do gebore und ufgwachse und e fasnächtlerin. was sy teil no drzue bitreiht🙈

  • Hilfe 😫Was hilft gege Halsweh & Schluckweh i de Schwangerschaft??? Was dörf mer neh? 🙏 Ligge sit ere stund hellwach im bett vor schmerz
  • @Ängeli salbei tee chasch sicher trinke und ricola. ich meintis döffsch au spagyrik sprey neh. ich ha mir damals ide stillziit so eine mache lah geges hals- & schluckweh, bruch de hüt no und de wirkt mir besser als mängs halswehzältli. gueti besserig🍀
  • Hed mer echd grad eperd en tipp wo dassi en steckdosestecker mitme schöne motiv finde und nid nu de mit mond und sterne?😉Es sed sonen eifache sii ohni bild a decki,wer für de gang😉7c0648f0-68a5-11e9-b47e-63ac3471dace.jpeg
  • mariechäfer schrieb: »
    Hed mer echd grad eperd en tipp wo dassi en steckdosestecker mitme schöne motiv finde und nid nu de mit mond und sterne?😉Es sed sonen eifache sii ohni bild a decki,wer für de gang😉

    Ih de FB Groppe Mamalicious Made with love gits es pasri wo was machid. Weiss ned ebd via de link zuegriff heschhttps://m.facebook.com/story/graphql_permalink/?graphql_id=UzpfSTEyNzczNzIxOTM6Vks6MjI4OTUxNzIxNzk0ODY0MA==

    Oder sie macht au https://m.facebook.com/fairynuggiketten/photos/?tab=album&album_id=1733286980095074&mt_nav=1&ref=page_internal
  • Oder www.regiswonderplonder.ch d Regula us localFamily aber keini Stecker sondern lämpli
  • @Ängeli ihr drogerie ga spagyrom hole... phytolacca chügeli helfe ou guet!
  • @Gra💙; üsi Kinderärztin macht zeckeimpfig au vor 6si, luut ihre wird das im impfplan au no ahpasst. Üsi tochter isch 4ri gsi womer sie gmacht hend. Mir wohned au ime Risikogebiet.
  • Wo bekomm ich diesen ohne Versandkosten?1f36ab60-68fa-11e9-b54b-9996287f7121.jpeg
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum