SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1707173757695

Kommentare

  • @fuchs HĂ€nd ihr eigentlich chönne verreise?
  • @ALOHA never change a running system - das ist wirklich so. Andererseits will ich ja mein Handyabo aufgeben und es ist ja sowieso alles zusammen auf meinen Namen, aber Korrespondenz an GeschĂ€ft meines Mannes đŸ€Ș

    Ich schaue mir gerne noch das M-Budget Internet an. Mein Mann hat eben aktuell sunrise, also wÀre ein Wechsel vom Internet auch nicht so schlimm.

    @mrspfeffer ich wĂ€re bei swisscom zufrieden, aber die Preise finde ich frech. Wir brauchen keine außergewöhnlichen TV-Sender, Replay wĂ€re aber nett, sonst schauen wir Netflix. Und Internet brauchen wir schnelles.
  • @ALOHA habe mir das M-Budget Internet angeschaut, leider ist es zu langsam
  • Shira schrieb: »
    Nei bruchsch ned. Aber ih bin froh gsi hani en kompetĂ€ti Fachperson als ahsprĂ€chpartner gha. Sie het mer au ih dr Schwangerschaft ghulfe. Bim Sohn hani mĂŒĂ€sse legge ond sie het mer no tipps und tricks geh woni vom FA nid becho ha. Het mer au no anderi Metteli zor unterstötzig verbie bracht etc. Nachher hani bi ere die Antworte gfonde woni bruche. Bi eus ihdr MĂŒĂ€ttereberatig esch zo dem ziitplnkt kei kompetĂ€ti fachperson ahwesend gsi. Da wa die mer verzapft het hani sĂ€lber scho gwösst und meh het sie mer nid chönĂ€/ welle hĂ€lfe. Do esch d Hebamme för mich top gsi.Bi dr Tochter hani enorm schmerze bim Becki gha und chum chönĂ€ laufe und setze. Sie het mer das de weder gruchtet taped und mim maa erchlĂ€rt was er mue mache wend d scherze weder chömid od nach dr Geburt hani so es Ding zwösche A und Scheide gha (kei ahnig meh wies gheisse het). Sie het den gseh was es esch ond het chönĂ€ hĂ€lfe dasis weg bechom. Im spital hani au scho biz mĂŒĂ€h gha aber im Wochebett hĂ€nds es nid erchĂ€nt und so es immer grösser und unahgnehmer worde.
    Ich bin sehr froh hani en Hebamme organisiert und wörds höt immer weder machÀ.

    Danke vielmol liebi @Shira fĂŒr din nĂŒtzleche Erfahrigsbriicht 😘
  • Hmm, ich könnte heute noch Yallo abschliessen fĂŒr 44.- pro Monat... hat jemand damit Erfahrung? 4112a770-6bf2-11e9-a23b-5df57fbec0a1.jpeg
  • b07614d0-6bfc-11e9-a23b-5df57fbec0a1.jpeg bim lĂŒfte simer „es paar“ Biendli id Wohnig cho. Isch doch nid normal, dass mĂ€ imne Quartier Biendli het?😒😒 bim Balkon sisi o i de Chirschi Böim, aso o Ă€ ganze Schwarm😏
  • Doch klar hets Bienli wos Pflanze het. Gseht noch einige Pflanze us bi eu. Isch doch e guets Zeiche. Bienli sind gföhrdet... wenns gad mehreri sind sĂŒri eofach no liege obs es Bienenest het bi eu irgendwo am Fenster oder Store.
  • Üse Nachbar het so Biendlistöck. I chumĂ€ vom Land ds isch mer scho klar ;-)
    Aber wenn si dir id Wohnig inechömĂ€ u du di hund nĂŒm ufem Balkon chasch la lige, weiss ja nid.
  • @bambi ui nei das wĂŒrmi suur mache. Wie oise nachber wo en gĂŒggel inre huussiedlig het wo abem 3/4riii schreitđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž es git so egoistischi lĂŒĂŒt. Die selled ufen buurehof zieh echt heđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž
  • @ALOHA uh das wĂŒrd mi o nĂ€rve😯Öppis fĂŒr d Nachhaltigkeit vo de Biendli due isch ja rĂ€cht, aber we Ă€ ganze Schwarm chunnt.. najađŸ˜đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžđŸ˜…
  • @bambi jaa ich han au nix dege. Aber mer muss sich immer ĂŒberlege was dnachbere dezue meinetđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž rĂŒcksicht neh. Oisi nachbere seget na dass ine de gĂŒggel wichtiger seg wiene gueti nachberschaftđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž es sind 4 parteie mitem gricjt nemli dra weg dem tier.
    Het jede en gĂŒggel und hĂŒener oder biendli chöntsch nĂŒme dusse sitze oder kinde dusse spiele lahđŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž mir sind sehr selte uf oisere terrasse wege dem dumme gĂŒggel. Das findi echt truurig und egoistisch.
  • @ALOHA ojee ds isch Ă€cht trurig, wennd nidmal me duss chasch sitze. Mir chĂ€ms o nid i Sinn usezhoke we d Biendli scho ar Schibe chlĂ€bĂ€đŸ™ˆ
  • @bambi de duesch e paar basilikum bim glĂ€nder itopfe und es tĂ€llerli kafisatz vorem usehöckle ufe tisch. E voila de hesch rue
  • @mrspfeffer: mer hĂ€nd au Swisscom. Vorher Cablecom und vorallem mit Chondeservice eh absoluti katastrophe. Bi de Swisscom zahli zwar meh, aber deför hani bisher immer fröndliche Chondedienscht gha ond lĂŒĂŒt wo sech um ĂŒses problem bemĂŒhit hĂ€nd. Wobie das nid mol relevanti Problem gsi send.
    Zahle lieber meh deför stimmt alles đŸ€·â€â™€ïž.
  • Ah nei @klĂ€ffchenwĂ€r da gange. Sorry
  • @kläffchen lis mal bewertigenvo yallo.. solang kei problem hesch, ischs prislich top.. aber sobald de chundeservice bruchsch etc. Merksch minere meinig na das au weniger zahlsch.. kolleg schaffed bide upc und er hetts mer bestĂ€tigt.. entweder hesch glĂŒck und alles lauft oder denn pech und zwar richtig🙈
  • @Shira danke fĂŒr deinen Input. Aufgrund eigener schlechter Erfahrungen mit Cablecom, ziehe ich sie auch nicht in Betracht.

    @mrspfeffer ich habe heute mit jemandem von yallo telefoniert, aber war sehr verkaufsagressiv

    Ich habe heute noch die H&M Bademode bekommen und es hat also richtig đŸ’© an mir ausgesehen 😂
  • Wir hatten am alten Wohnort Cablecom und waren sehr zufrieden (auch mit Kundendienst). Hingegen mit Swisscom nur „LĂ€mpe“ 😬.
  • @bambi esch das immer so oder nur höt? well denn wenns nur höt isch, chönts sie, dass en schwarm ab, dass heisst s‘bienevolk het zwei königinne und dor das trennt sich e schwarm ab.
    aber wenns tÀglich so flugverkehr isch, fÀnd igs ou nid so toll!
  • @Kuta es het immer sehr vil Flugverkehr u mir wohne haut sehr nöch anĂ€nand. U i cha schlĂ€cht d Fenster offe lah uf dere Site vom Hus. HĂŒt sis aber scho dĂŒtlich meh gsi😅 hoffe das isch dr Grund drfĂŒr, danke fĂŒre Input🙂
  • @A___A e Hebamme bruchsch den wend wodsch ambulant gebĂ€hre oder vor dene standart 3 TĂ€g hei wotsch. Den muss zwingend eini ha. Sust isches freiwillig. Jetzt bim zweite bini froh gsi will ich so schlimmi geburtsverletzige gha han.
  • @schaai das chunt sehr ufd geburt druf a. Ich han schlimmi verletzige gha wod nĂ€ht wieder ufgange sind und ich han jetzt nach 5 Wuche no Problem und schmerze. Klar nĂŒme so schlimm aber guet ischs au nonig.
  • Nuggifrog: dönd ihr de Nuggi underem Wasser spĂŒele oder is mul ne bevor ihr ne oine kind gend?
  • Liebi Mamiis, i wellem Lade giiz de WC Deckel zkaufe wo 2 Sitz het (1 chlinere) vilicht weiss gad öpert😃
  • @schaai ich ha en immer usgwĂ€sche wenni ha chöne (euses Muul isch nie so suuber wie Wasser). Aber natĂŒrli unterwegs hani en halt au selber rasch is Muul gno wenns gar ned anderst gange isch..
  • @kläffchen hehe also ebe ich denk es isch wie ĂŒberall, entweder hesch glĂŒck oder pĂ€ch.. mir hend mit upc nur positivs erlebt oder sunrise, defĂŒr mit swisscom lĂ€mpe (und bi dem priis erwart ich halt top service).
    Meine notfalls chasch immer no chĂŒnde au wenn das au mĂŒehsam isch.
  • Bawa schrieb: »
    Liebi Mamiis, i wellem Lade giiz de WC Deckel zkaufe wo 2 Sitz het (1 chlinere) vilicht weiss gad öpert

    Mir hei im Jumbo einÀ kouft.Migros Do it hett ou eventuell ou Bou und Hobby
  • Bawa schrieb: »
    Liebi Mamiis, i wellem Lade giiz de WC Deckel zkaufe wo 2 Sitz het (1 chlinere) vilicht weiss gad öpert😃

    Mer hÀnd euse damals im Coop poschtet gha. Vermuetli het deCoop Bau und Hobby senigi
  • @schaai jaa ned is muul nĂ€h... dert hesch fasch meh bakterie als susch neumet!! Han mer a gwöhnt immer es flĂ€schli wasser debi zha😉
  • @bawa
    Hanen vom Migros Do it gha. Han zwei Buebe und sie hend immer unde use bisslet.. cool isches aber ich wör ne nĂŒm chaufe...min Maa heds denn usbrobiert so wie ĂŒsi buebe bissle und hed gseit kind chönd nĂŒt defĂŒr seg no schwierig mitem winkel vom pfifeli hebe dass nĂŒt denĂ€be gat und de no jenach druck und mĂ€ngi vom bisi mega schwierig.. aber vellecht nor be eus so gsi :)
  • Aso euse Sohn goht set ĂŒberemne Johr uf da WC und es esch no nie was dr nĂ€be gange ossert wenn ers super pressant gha het aber das het nĂŒt met em WC Ring ztue.
  • Mir hend au de doppelwcsitz und am afang wener vergesse het abehebe ischs wĂŒrkli denebet aber jetzt weisser wieners muess abehebe und niemeh es problem
  • Wir haben den Familyseat bei 4mybaby gekauft. Das erste Mal ging es daneben, aber jetzt wo er weiss wie runterhalten, klappt alles bestens
  • Auso uf dem wc ring cha mini nid bisle.. da geit aues obe dĂŒre😆😅 ke ahnig was si falsch machtđŸ€Ș
  • hat perzufall jemand einen Babyjoe gutschein
    besten dank
  • schaai schrieb: »
    Nuggifrog: dönd ihr de Nuggi underem Wasser spĂŒele oder is mul ne bevor ihr ne oine kind gend?

    Meinsch wĂ€nn er abegheit? Ich ha eifach immer ersatz dĂ€bi gha und nur unterm wasserhahn abgspĂŒelt
  • Und sowieso a de nuggikette😊
  • @ sabi81
    😂😂 Ebe be eus klappets das au ned egal wiesi abehebe gat immer zwĂŒschem chline und em grosse sitz dezwĂŒsche fasch immer egaaal wie...sie hocke ez eifach ufem normale gat 100 mol besser be eus:)
  • Und mini Jungs send au scho lang troche aso ned am ĂŒebe oder so😉
  • sato schrieb: »
    Und mini Jungs send au scho lang troche aso ned am ĂŒebe oder so😉

    Euse esch au scho öbereme Johr troche und setzt glich no uf de Ring. Esch em eifach bequemer wenn er chli tued höckle vorallem wenns chli lĂ€nger goht bim đŸ’©.
  • Ja da hesch rĂ€cht för das esch secher no gĂ€big:)


  • Hmm... meine im Herbst 2018 gekaufte Gartenkiste hat sich total verzogen. Nun habe ich das reklamiert und Beweisfotos geschickt. Ich bekomme das Geld zurĂŒck, wenn ich die Kiste retour schicke. Ich habe weder Verpackungsmaterial in der Grösse, noch ein Auto um das auf die Post zu bringen. Können Sie wirklich darauf bestehen?
  • Ufm orf1 lauft eh sendig gege impfgegnerđŸ‘ŒđŸ» spannend und doch machts mi sprachlos.
  • HĂŒt vor 3 Wuche isch mis Meitschi uf d‘WĂ€ut cho. U sit de Geburt schwitz i mir jedi Nacht eine ab 😬. Wache immer schweissgebadet uf! Isch das normau??? Cha mi nĂŒm erinnere, dass i das nach de erste SS ha gha. Findes obermĂŒehsam đŸ˜«
  • @schildchrötlimel ohje ja das kenni au mitlerwile wirds bi mir chli besser,geburt isch fast 6mönet her aber ja ha au amigs no so nĂ€cht.ha leider au kein tip aber fĂŒhle mit dir und hoffemer es isch bald verbie😅😅
  • @schildchrötlimel das hatte ich auch, es hat sich nach ein paar Wochen reguliert.

    Soll ich da nochmal nachsÀen? Der Schnittsalat ist nur sehr wenig gewachsen, wahrscheinlich war der Schnee dazwischen nicht so toll. fd2f51d0-6d0d-11e9-bbd8-e98da3ede45d.jpeg
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 2. 05. 2019, 21:35
    Finds immer wieder erstunlich was sich d lĂŒt fĂŒr usrede chönd iifalle lah dass sie eim ned mĂŒend go hĂ€lfe cho..
    Sorry bi gad chli entĂŒscht und sauer đŸ˜€ mir zĂŒglet am samstig und ez chumi eis sms nachem andere ĂŒber das mer erst am nami cha cho helfe oder grad gar nöd chunt..sogar de wo mini lampĂ€ weri go abmontiere und wieder ufemache chunt ez glich ned und alles immer uf de letschti drĂŒckerđŸ€ź

    Sorry het gad use mĂŒsseđŸ˜«đŸ˜–
  • @Mangoo do lerntme di wohre kollege kenne 😬
  • Mangoo schrieb: »
    Finds immer wieder erstunlich was sich d lĂŒt fĂŒr usrede chönd iifalle lah dass sie eim ned mĂŒend go hĂ€lfe cho..
    Sorry bi gad chli entĂŒscht und sauer đŸ˜€ mir zĂŒglet am samstig und ez chumi eis sms nachem andere ĂŒber das mer erst am nami cha cho helfe oder grad gar nöd chunt..sogar de wo mini lampĂ€ weri go abmontiere und wieder ufemache chunt ez glich ned und alles immer uf de letschti drĂŒckerđŸ€źSorry het gad use mĂŒsseđŸ˜«đŸ˜–

    Ih ha mĂŒĂ€sse „lehre“ das da eifach die höttig Ziit esch wommer en Zuesag nöm ernscht nimmt. So nach em Motto ih sĂ€g mol zue damit ih ned eh leig de heim hocke ond wenn was bessers chond den sĂ€gi am andere Ort weder ab đŸ€·â€â™€ïž oder wenn mer sWĂ€tter nid passt etc.

    Hoffe er chönds trotzdem riebigslos öberd bĂŒhni bringe.
    Guets Zögle.
  • @ALOHA sind die Doku grad au am nohluege
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum