SWISSMOM-PARTY 🤩

1737476787995

Kommentare

  • Hallöchen

    @Kira herzlichen Glückwunsch 🎈 diese Gefühle kenne ich, man sollte sie auch annehmen dürfen. Ich war die ersten 3 Monate ständig zwischen Hoffnung und Angst, obwohl es nie ein Anzeichen gegeben hätte, dass etwas nicht gut war.

    @nasca hello 👋 wenn du eingeloggt bist, kommst du gleich auf den letzten Beitrag, den du gesehen hast.

    @Shira man hört halt nicht so viel Gutes über dieses Bücherspiel, ich kenne einige, die nie ein Büchlein zugeschickt bekommen haben.

    Hihi, mein letzter Beitrag, der in Richtung Nachhaltigkeit gegangen ist, hat wohl nicht so viel Anklang gefunden 😂

    Heute habe ich noch Setzlinge abgeholt, ich habe ein Blumengeschäft gefunden, welches mir direkt welche vom Grossmarkt geholt hat, echt toll! In der Stadt hat man ja kaum Pflanzenangebote
  • @kläffchen kens ebe us de erste ss nöd drum Hani Angst es chönt öpis sie.
  • Danke eu viel mal😘
  • Ach froue i bi jetzt de grad ir 29 ssw und i ha meeega durchfau 😞, mir ischs ou ume meega schlächt und ig ma eifach nid. Aber mi 2 1/2 jährig sohn forderet haut glich mami zit. I bi soooo düre, und z buchbewohnerli wo meeeeega aktiv isch. Sorry i ha eifach ou mau chlei müesse jammere 😞😞
  • Hallo zäme
    Hed öber es iPhone zom verchaufe? 📱
  • wann benutzt man eine hand milch pumpe? habe eine elektrische..wenn i unterwegs bin wäre es nützlich..resp. gäbiger eine hand milch pumpe mitzunehmen oder wie macht ihr das?
  • @schaai wie meinsch unterwegs wegem abpumpe?also ich han die elektrisch hauptsächlich kauft für wenni wieder schaff oder zum vor pumpe weni mal weg bi.d handpumpi ischmer aber lieber wenn die chli zb mal weniger trinkt,ich sehr viel milch han oder zum es bitz fürd badwane wenn sie usschlag oder trochni huut het.
  • @schaai Ig ha unterwägs immer die elektischi brucht mit Batterie. Vo Hand wär mir z müehsam gsi.
  • @Rizzitella jo ich es iphone 7 Plus 128gb in rose Gold isch 1 3/4 johr alt
  • Ich habe heute die perfekte Wohnung gesehen und schaue sie mir morgen an. Bin aber etwas durch den Wind, weil die Wohnung nicht mehr ganz in unserer Überbauung liegt und ich irgendwie plötzlich mehr Richtung Eigentumswohnung tendiere... ach und umziehen... auch so kacke! Ihr seht, sehr ambivalent. Wenn die Wohnung gefällt, würdet ihr dann bewerben oder weiter auf Eigentum warten?
  • @kläffchen wenn sie gefällt würde ich mich bewerben. Könnt dann immer noch in aller Ruhe für Eigentum schauen 😎
  • twillytwilly

    133

    bearbeitet 8. 05. 2019, 19:48
    @Kläffchen, ich sehe es wie @schildchrötlimel. Falls das Gefühl morgen noch passt, why not. Eigentum macht für die Zukunft sicher mehr als Sinn - nur kommt die richtige Whg manchmal nicht sofort und bis dahin wohnt ihr schön und komfortabler. Und vielleicht weitet sich euer Suchgebiet ja sogar noch etwas aus und ihr habt so mehr Möglichkeiten.
  • Danke euch. Wir könnten eigentlich auch in unserer Wohnung „warten“, es ist etwas eng, aber machbar. Ich glaube mich gurkt vor allem ein Umzug an 😂
  • @kläffchen wenn d wohnig gfallt und ihr no bitz meh platz händ wo sich alli wohl fühle, würdi dr zügelstress in kauf nä! Das goht jo zum glygg ume und wenn me denn im neue dehai isch, isches toll und scheen!
  • @kläffchen chani verstah zügle isch immer en seich😅 aber wenns sone kuuli wohnig isch würis mer au überlege
  • Es ist schon mehr Platz. Es wären 5.5-Zimmer statt aktuell 4.5-Zimmer und 43m2 mehr. Dazu auf 2 Stöcken. Aber auch 500.- mehr pro Monat.
  • bin mal draussen mit kiwa und hoffe sie schläft bald 😁🙈
  • @schaai wird alles bessee met de ziit 😂 mine esch die erste 8 wuche au emmer vo 4-6 sehr unruhig gsi (dene setzt verdauiig weder i) habe dene emmer er tragi gha dasch guet für buchiweh
  • Genau wie d fuchs schriebt. Chonnd besser! So esch mers vor emne johr gange... 😄 Viel geduld!
  • @fuchs ah sicher? jo i han mer scho überleit obi sie versieche mue am tag länger wach zbhalte..sie schloft sooo viel am tag..
  • @schaai ou das isch normal,üsi chlini het fasch der ganz tag verschlafe.☺️
  • Euse het am afang au die ganzi ziit gschlafe usserd ebe er het buchweh gha.
    Dis esch ja na ganz es kliises bebe muess erst mal tag nacht rhythmus kenne lehre und für zum wachphalte esches na viel zchli, die schlafe ja na fast 20h am tag 😂 nur zum esse wach oder wells aua hend
  • Ich hans wechtig gfunde mim vo afabg a (glaub ab wuche 4) de rhythmus zeige. Mer hend dene scho metem obe ritua zwische 1800/1900 agfabge. Met 8 wuche heter dene sin rhythmus gha
  • 20h wäre e Traum! Mini isch sit 0700 hellwach (u d‘Nacht isch zimli 💩 gsi). Jede Tag s‘Gliche.
  • Wie alt esch de dini?
  • Hüt genau 4 Wuche
  • Ja ich weiss nüme gebau. Aber glaub mine het die ganzi ziit gschlafe oder gässe 😂 eifach die 2-3h am morge send schlimm gsi. Und zibe ab de 5fne bes ca 7bni
  • Hallo Mamis

    Min Bueb isch e fangs
    jede Morge nass 😩Händ ihr mir no en andere Tipp, we die woni scho alli usprobiert han???

    Danke 🌤317246f0-724a-11e9-a5fc-fb6224cb912a.jpeg
  • Wollunterhose dröberd ahlegge. Macbt mer bi gwössne Stoffwindle au das d nässi vo de chleider fern bliebt.
    Hallo Mamis

    Min Bueb isch e fangs
    jede Morge nass 😩Händ ihr mir no en andere Tipp, we die woni scho alli usprobiert han???

    Danke 🌤

  • Hallo Mamis

    Min Bueb isch e fangs
    jede Morge nass 😩Händ ihr mir no en andere Tipp, we die woni scho alli usprobiert han???

    Mir tüe Stabwindle i di normali Windle. Sit denn verhebts
  • ebf87e10-724d-11e9-a5fc-fb6224cb912a.jpeg

    Mi mami isch im babyfieber😊 und kas langsam kum erwarte😉
  • Mir hei den uft migros windle umgstellt. Und ou grad es nummero grösser. Sit den verhebts bi üs.
  • Wo hesch de vorhang her fürs bettli? Sueche scho lang so eineee😍
  • @Chantal meinsch du mi? Wen ja, ig gloubs des hani usem ToysRus oder so. Bi mer aber nüm ganz sicher, da is scho sit 3 jahr ha 😍🙈😂
  • @stöpseli jaa voll. Villicht findi eswo so eis mal luege sust machis den selber. Aber dankee🙋‍♀️🎉
  • Bitte. 😊
  • So jetz meldi mi au mal 😅Aber muessi jetz immer die über 3000 kommentär go läse 😱
  • Hallo @Bellaa. fascht 4’000😅 Nei, chasch obe unterem Titel das Kreisli nach rächts bewege zum Scrolle😉
  • 04750060-7269-11e9-a512-db75efcbc9b2.jpegmöcht de Fläscheöffner öper? statt 16.- 13.- &Porto
    e Kundin isch leider abgsprunge.
  • Hallo Mamis

    Min Bueb isch e fangs
    jede Morge nass 😩Händ ihr mir no en andere Tipp, we die woni scho alli usprobiert han???

    Danke 🌤

    hesch grösseri Windle probiert?
  • @kläffchen und, wie war die Wohnung?
  • Hät öber en heizigsmonteur als mah?😅 oder chunt selber drus?
    Bi ois lauft öbis us de bodeheizigleitige 40a6e0a0-7271-11e9-a512-db75efcbc9b2.jpeg(oder isch öbis usgloffe).
  • hallo mamis hät öpper en rabattbon vom sportxx woner nid brucht?
  • @ALOHA min maa meint seged kalkblüete🙈
  • @Manuela de het min mah recht gha🙊mumer da öbis mache? Danke oi🤗
  • dschrube kontrolliere meinter🙈 seg aber nid schlimm gits gern, dur luft fürchtigkeit
  • Danke viel mal🤗👍🏻
  • @kläffchen wie siehts mit der Wohnung aus? 👀
  • @schildchrötlimel die Wohnung war top und hat viele Bewerber angezogen, wir hätten sie aber ziemlich sicher bekommen. Riesig, ganz viel Stauraum und modern. Aber der Garten war zum Teilen mit einer anderen Partei, ohne Abgrenzung. Dazu standen zu viele und zu hohe Häuser um die Wohnung, was das Licht einschränkte. Wir werden und deshalb nicht bewerben. Ich habe mich einfach nicht zuhause gefühlt.
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum