SWISSMOM-PARTY 🤩

1798082848595

Kommentare

  • @Mary Lou wo sit ir im Schwimme?
  • @Mary Lou dueni no nohfroge. danke för de tipp
  • Bi uf de suechi nach idee für en Kurztrip. ha ä neus thema eröffnet🥰 hälfet mir doch es schöns plätzli zfinde für 3tag mit mine 2kids😊
  • Guten Morgen Miteinander
    Ich bin gerade besorgt, meinem Mann geht es seit 3 Wochen nicht so gut, aufgrund diverser Symptome hat er Angst Krebs zu haben und musste nun ca. 10 Ärzten anrufen und nun ausserkantonal gehen bis ihn jemand anschaut. Ist schon krass, dass man hier Wartelisten hat von zig Wochen. Bei meinem Ermüdungsbruch konnte ich auch erst nach 4 Wochen zum Arzt. Ich hoffe nun morgen kommt alles gut und es gibt Entwarnung.

    @Schwimmkurs: unser Sohn (4) hat diesen Frühling einen Schwimmkurs gemacht.
  • @schildchrötlimel bi üs z Bürä
  • Apropo Abstimmige... 😅 ich hans irgendwie amigs au immer vergesse obwohl ich zum teil sogar Couvert parat gha han zum abschike. 🙃 Siit ich inere Gmeind wohne wo büesst wemer ned abstimmt klappets eigentlich meistens. Machs jetzt immer gad wens chunt. 😆
  • @kläffchen krass das ihr so lange Wartezeiten habt bei euch,hoffendlich irrt sich dein Mann mit seiner Vermutung.Wünsche euch viel Kraft für die Wartezeit bis ihr Gewissheit habt.Ich weis leider wie sich das anfühlt,meine Mutter hatte auch Krebs.🍀🐞
  • @Avenira ah sicher? Welche Gemeinde macht das denn?

    @tamtam86 ich hoffe auch, dass er sich irrt. Schliesslich gibt es auch noch mehrere andere Diagnosen. Aber er gehört wirklich sofort zum Arzt mit dem was er hat. Das kann ich so nicht nachvollziehen, dass man das dann rausschiebt.
  • @Avenira eigentlich eh gueti sach.. wens richtig gmacht wird - aber den stimmed die, wo ned würed go abstimme - eifach iiiiirgend en scheiss ab und erkundet sich ned richtig drüber. Buchgfühl ja/nei schriebe... au chli doof.
  • @ALOHA ich glaub das möched so oder so 90%... 🤔😂 Wen ich amigs luege was abgstimmt wird. Sache go ja stimme wo zwangsenteignig vo Eigetum erlaubt ect. Aber genau so sache passiered wemer ned gat go nahlese. 🤷‍♀️
  • Avenira schrieb: »
    Apropo Abstimmige... 😅 ich hans irgendwie amigs au immer vergesse obwohl ich zum teil sogar Couvert parat gha han zum abschike. 🙃 Siit ich inere Gmeind wohne wo büesst wemer ned abstimmt klappets eigentlich meistens. Machs jetzt immer gad wens chunt. 😆

    Findi jo guet das mer will das velli abstimmed aber so findis den au nid ok wenn mer dr zue zwonge wird. Do beni denn nid sicher eb jede für sich rechtig abstimmt oder eifach nor grad was chretzled damits kei buess git 🤷‍♀️.
  • ALOHA schrieb: »
    @Avenira eigentlich eh gueti sach.. wens richtig gmacht wird - aber den stimmed die, wo ned würed go abstimme - eifach iiiiirgend en scheiss ab und erkundet sich ned richtig drüber. Buchgfühl ja/nei schriebe... au chli doof.

    Genau dinere Meinig. Den lieber weniger abstimmige deför richtigi
  • @kläffchen bim huusarzt oder bimene spezialist? Krass so lang warte😳 gueti besserig💐✊️
  • @Avenira wusste gar nicht, dass es so etwas gibt.

    @corina bei einem Spezialisten. Zuerst war er bei der Hausärztin. 10 Ärzte hat er dann selbst angeschrieben als der erste zuweisende Spezialist erst in 6 Wochen einen Termin geben wollte. Bei den meisten anderen sah es gleich aus. Ich bin froh, wenn wir bald Entwarnung bekommen.

    Ich musste ja damals bei meinem Bruch 2 Monate auf die Zweitmeinung warten. Die erste Behandlung beim Hausarzt war im April, Ende der Behandlung (beim 4. Arzt) war im Dezember...
  • Ich glaub betreffs Abstimme... wenn die liebe Politiker das amigs echli eifacher würed Beschriebe um was es gahd, würed au meh abstimme oder au richtig abstimme🤔
  • Gah wen möglich eu immer gah abstimme aber sorry weni diä Büchli läse, steh mir zHaar zbärg. Wiä z.B. bim Waffegsetzt , Beführwortet a näh ändret nix, Gägner nit a näh ändret alles. Wo bliebit da die sachliche Argomentation, wärde ja jetzt gseh was sich ändret alles oder nix.
  • Wen ig aube due ab stimme, fragi zerst mim mami ihre ma, und dä duets mer när dubeli eifach erklähre 🙈. So mache igs ämu aube 😂😂
  • @Stöpseli en politische dolmetscher demfall😂👍 so eine hetti au gärn😝
  • @Stöpseli aber das findi au guet👌🏻. Ich check das büechli je nach thema au ned🤷🏼‍♀️ mer macheds wie du. Mit fründe und familie kommuniziere, de ustuusch isch zuesätzlich na spannend.😅 haupsach mer gaht go abstimme und het sich erkundet... suscht lahtmers lieber🙏🏻
  • @kläffchen Das war bei der Abstimmung zur erleichterten Flüchtlingsabwicklung das ja alle so toll fanden. Irgendwo versteckt gab es den Artikel. Sprich der Bund darf dich jetzt enteignen wen er Platz braucht. Ist jetzt mal nur ein Beispiel von vielen.
    @Tanja87 genau det liits Problem. Sie versueched tüüsche und mit em guete alles verchaufe. Wie die letzt Abstimmig au... cool alles super de AHV gahts nocher guet. Wer aber das Milliardeloch stopft wo a Stüüriname verlore gönd wird ned gseit. Das werded nämli mir müse stopfe. Isch doch au sone doofi abstimmig gsi und alli seged brav ja. Was dehinder chunt... mir werded no ufd Welt cho spöter. 🙄
  • @Avenira boah diiiiie abstimmig mit de AHV🤬 ja das machtmi au sprachlos... weni ghöre wie dschwiiz undergaht weti am liebschte uswandere😬
  • @ALOHA schön bini ned die einzig. Bin gschockt das so viel Ja gstumme hend. 🙄 Wens wenigstens gseit hetet wies das Milliardeloch wend stopfe... Aber nüt und Lüüt findet so öpis guet. 🤷‍♀️
  • Ich finde die STAF Vorlage war schwierig, aber ich habe sie auch angenommen. Es blieb der Schweiz ja nichts anderes mehr übrig, schliesslich waren wir seit letztem Jahr auf der grauen und seit diesem Jahr der schwarzen Liste der OECD. Somit wurden Länder, die mit uns Handel betrieben abgestraft. Z.B. konnte ein italienischer Betrieb Betriebsaufwand, der in der Schweiz generiert wurde, nicht mehr steuerlich geltend machen. Die Gleichstellung zwischen den Unternehmen (Abschaffung Holdingprivileg) finde ich gut. In der Realität wird aber mit der Patentbox, Entwicklungs- und Forschungsgoodies für viele (vor allem Pharmaunternehmen) gleiche Bedingungen wie vorher hergestellt. Die Abschaffung steuerfreuer Ausschüttung von Kapitaleinlagereserven finde ich auch gut, ich weiss nicht was man sich dabei 2011 gedacht hat. Schweizweit werden Unternehmenssteuern gesenkt und damit sollen neue Gesellschaften ansiedeln. Ob das so klappt, sei dahingestellt. Mit der Abschaffung von Steuerprivilegien soll ja das AHV Loch gestopft werden, ob die betreffenden Unternehmen nun abwandern steht ja auch zur Debatte. Ich persönlich fand ja die USR III im 2017 für Private besser, denn nun geht die Dividendenbesteuerung für qualifizierte Beteiligungen rauf. So, dies war mein Senf zum Wahlsonntag.
  • @Avenira ja finds echt truurig.. aber ja. Dlüüt merkets erscht spöter..leider
  • @kläffchen oje das isch ja ächt schlimm😳🙈 hoffe es chunnt guets use✊️
  • 48909ff0-7cc5-11e9-8ac6-6b9943ceff14.jpegWott ja nid „schwierig“ tue abr „bruchts“ wirkli 3 Augustgruppene 😳🙈😬😂
  • Chani morn abig zimtschnegge ufem blech so anenand mache ohni das die am fritig troche sind?😬
  • 20a8e3f0-7ccd-11e9-8ac6-6b9943ceff14.jpeg es top agebot uf galaxus😅 zueschlah🤪
  • @schildchrötlimel ja böhh sind ja unabhängig vonenand gmacht worde....
  • WASSERGEBURT: han en neue post gmacht
  • @schildchrötlimel vermuetli het jedi ned gsuecht. Chorz nüt gseh also es neus eröffnet 🤷‍♀️.
  • brucht me dür e kortisonsalbi es rezept? und def mes währed stille awende? muess glaub rasch ine apothek..het das öbbert au scho ka..wie es ekzem ade händ..
    a18f6380-7d2d-11e9-8ac6-6b9943ceff14.jpeg
    a2153550-7d2d-11e9-8ac6-6b9943ceff14.jpeg
  • ich empfiel dir die creme. isch homöopathisch. b883c690-7d45-11e9-8ac6-6b9943ceff14.jpeg
  • Ich bin beruhigt... es ist alles gut. Also ja, nicht alles, die Diagnose ist nicht so toll, aber es ist kein Krebs. Aber da fällt mir sehr ein Stein vom Herzen und den Rest nehmen wir auch in Angriff.

    Heute Morgen musste ich noch mit meinem Sohn zum Arzt, sehr stark Pseudokrupp, aber seitdem Kortison geht es besser.
  • @kläffchen oh gut..was wurde denn diagnostiziert?
  • @schaai eine Darmentzündung. Jetzt muss er schauen ob es chronisch ist oder nicht
  • @kläffchen ach scheisse..hoffentlich nicht chronisch..aber auch wenn gibts da super behandlungsmöglichkeiten..alles gute!
  • @kläffchen da bin ich froh für euch, dass es kein Krebs ist.
    Dann bleibt zu hoffen, dass diese Entzündung sich gut heilen lässt...
  • 40ca1ec0-7da3-11e9-aa86-3bd87eea70d1.jpeg 1.7kg teig...😅 wennn iiiihr daaaas schmöcke würed😳🙊😍 morn morge na es paar min nahbache - de sinds hoffentli wiiiie früschi zimtschnegge.😋Guet nacht zeme😅😴
  • @ALOHA darf i dir grad mini adrässe düre gä? 🤤🤤🤤 gseht meega fein us 😍🙈
  • @ALOHA gseht jo fein us!! Wurdi jez au nä😍
  • @ALOHA ds isch itz fasch chli fies🤤 die hätti itz ou gärn😋
  • Mmmmmm😍😍 will auuu
  • Die sind göttttterliiiich. Oh mein gott😅Hets vorig, würi oii natürli gä. Aber😅 djungs ide bude esset seeeehr viel. Han na 60 cookies dezue gmacht🙊😋
  • Aloha 🤤🤤🤤🤤 sind die eifach zum mache ? 😊
  • Mitem thermomix scho ja. Halt ziitufwändig👍🏻😅 aber es lohnt sich definitiv😋https://www.rezeptwelt.de/backen-suess-rezepte/zimtschnecken-cinnamon-rolls/rc4aaw4b-5a367-864397-cfcd2-wqkje2du
  • Hallo mamis. Kennt des öbber, mi 2 1/2 jährig sohn laht sech nid ats schnäbi la länge, wen ig wet luege wäg der vorhut, de schreit er wie am spies, und seit immer aua aua. Was cha i da no mache? Auso i wirde sicher am mäntig mau am KiArzt a lüte, aber was cha i bis den mache? Ha nämlech mega z gfüeu, das er e vorhutverängig het 😞
  • @Stöpseli miine hets au nöd gern. Seit au immer aua.... aber mer gsed nüt...min maa meint das seg au unangenehm....🤷🏻‍♀️
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum