August Baby‘s ☀️ 🍦 2022

245

Kommentare

• Het bi euch au app hüt gspinnt?
    fabe
  • Geschterd hets scho nit funktioniert 🙈
  • Ja scho gester het die sach nid funktioniert
  • Zum glück geiz jitz wieder😂👍🏼
  • @PaM i bin erst in de 6 Wuche... Es chan alles no cho... Wie wiit sind Ihr gsi bim erste Termin? I gang bi 6 4...döt sött me scho öpis gseh und au höre 🥰
  • @lachuli Ig bi bi 7 4 i die 1. Kontrolle gange
  • Höre ender nid.. es isch so chli de macht me i de regel no kei herztön ah aber gse wirsh es ufjedefall @lachuli
  • Hallo zämä, ig mäude mi o wider mal🙈 zum glück ha ig im moment no ferie, sid am 25.dez ha i fasch jede tag kopfschmerze, und übelkeit isch ou da😩 has di wuuche würklech gschaft gah z bräche wo i er tochter ha weue d windle wächsle🙈🙈😅
  • Ok danke für Rückmeldige 🥰 Freu mi scho riesig uf die erst Kontrolle 🥰
  • @Bunny_D Mir geits öpe glich wie dir ussert Kopfweh ha ig nid so vieu
  • Hallo zäme bi eus gets vermuetlich weder es August Chind (mi Sohn esch am 18.8.20 ufd Wält cho) ond jetzt wär de ET am 30.8… ech be met 6 2 zur Kontrolle ond mer hend s‘Härzli scho khört schlo 🥰 gets per Zuefall öber i dere Gruppe wo schwanger duet stille? Wönsche euch aune no e schöni Schwangerschaft met möglichst wenige ss-Symptom 🤗
  • @MiLiza Erst mal Glückwunsch 🥳 stille duet glaub keine hier sie glaub meh erstmamis da 🥺😊
  • @lachuli Wen hesh de din termin? 😊

Ich ha min nächst am 19.1 baby sött guet gwachse si bis den 🥰
  • @samira. I han min erst Termin am 17.01 🥰
  • @PaM i nime jez paspertin, bir tochter ischs mer bis 3monet vor der geburt schlecht gsy😖
  • @MiLiza Ig bi zwar nid i dere Gruppe, bi au nid schwanger zurzit aber ig ha denne mi Bueb no gstillt woni mit minere Tochter bi schwanger gsi bis zum 5./6. schwangerschaftsmonet. Falls öbbis möchtisch wüsse 😅
  • @Bunny_D Bi mire 1. Schwangerschaft hets gäge die 14. Wuche abgäh. Ig ha auso no hoffnig 😉. Das paspertin nützt bi mir nüd.
  • Hallo zämä 🤗 i melde mi au widr mal 😅 zerst auu allne neue Glückwunsch zur Schwangerschaft 😍
    I han letscht Wuche min erste Vaginale Ultraschall ghaa und im 1. Februar den de Grossi 😊 Dr ersti Untersuech isch tip top gsi, z Herzli schloot 🥺♥️

Weg de Übelkeit also bi mir het direkt schu woni de Test gmacht han in de 5 SSW d Übelkeit agfange & haltet bis ez no a 10 SS altuell.. es isch all tag anderst aber wenn den de gaaanz Tag durchgehend han au schu ca 5x erbroche 🤢 hoffe das loot bald naa 😅

& Müedigkeit, Mein Gott i chönnt nur schloooofeee 😴 het villicht au no e zemmahang dasi im Spital schaffe und verschideni Dienstwechsel han 😅

Weiss öppert wie lang mer Nachtdienst schaffe dörf? i merke han dasmal hani recht müe zum mi widr uf Tagdienst umstelle 😵‍💫

& wegem Bekannt mache vo de Schangerschaft.. also de Familie & minere Chefin hani bscheid gseit letscht Wuche (9 SSW) und am restliche Team den warschindlich nechst Wuche.. Da ich sött ufpasse ez dasi zb. kei Isolierti (Corona, MRSA, etc. ) sött betreue.

Ich wünsche eu allne en schöne Tag 😘
  • Sooo ladys hüt ish bi mir mal eh tag gsy wo ich mal power ha kha aber mini wöshmaschine isch leider gester gstorbe😂 also wösh wäshe ish hüt nid drin gsy aber min mah het mir überraschend nachem schaffe eini kauft und grad mit hai bracht yeyyyy😂😂 shüsh ish übelkeit sit 2täg weg usert i ha grad öppis starksh i nase becho wie gahts euch soo 😊
  • Guete Morge Froue
    Nach wie vor Übelkeit mit Sodbrönne.
  • Halloo a alli!
    Also ich han au starchi Übelkeit, kenni vo minere 1. SS gar ned vo mir..😂🙊
    Und bin sehr sehr müed aber das sött jo wieder werde.
    Ich han am Fritig Tetmin bim Frauearzt, bin sehr gspanne.
    Im Gschäft hanis minere Vorgsetzte gseit, da ich jetzt nüme derf röntge mues sie mi andersch plane :-) und eltere und schwiegereltere wüsseds susch aber no niemer.
    Hoffe eu gohts allne guet
  • Hooi zämä 😊 @samira. isch das lieb vo dim Maaa das er gad e Wöschmaschine gholt het 🤩 schöön das freut mi z ghöre das kei Übelkeit mee hesch in de 11SSW bisch oder ?

an die andere i fühle mit eu mit mini Übelkeit isch die Wuche (10) widr schlimmer als vorher 🥴 @ALe isch es din erste Termin vo de Schwangerschaft?
  • @Lotusblümchen jaa bi au mega froh gsy 😂🥳 jaa aktuell 11w aber ich has nid jede tag kha nur so vereinzelt oder den 2-3 tag am stück vlt chunts ja wieder hoffe natürlich nid😂😂
  • Hallo zäme
    ❤️-leche Glöckwonsch üch allne zor Schwangerschaft. Ech hoffe üchi Beschwärde send ushaltbar ond üchi Schwangerschafte verloufet alli guet.
    Ech erwarte Afangs August min zwöite Goldschatz 😊
  • Jo genau, isch min erste richtige Termin, bin aktuell ide Wuche 9 :-) han aber no e früehschwangerschaftskontrolle gha wege usschluss vo eileiterschwangerschaft.
    Bi sehr sehr gspanne uf de fritig!
  • @Würmli2 Gratulation zu dim 2. Goldschatz 🤗❤. Mir über chöme ou üses 2. großartige Wunder 🥰.
  • Üses wird au im Auguscht zur Welt cho! 🤗🥰 Es isch s erschte - drum isches mega spannend. Hans ussert dä Krankekasse & mim Frauearzt no niemertem verzellt 😜
  • Hallo zäme
    i heisse Rahel, bi 31gi u mir erwarte im ougust üses 2. wunder ❤️
  • @MaRa89 oh wie schön, ❤lichi Gratulation zu dim 2. Wunder 🥰
  • Gratuliere zu all dene Augustbabies ❤️ so toll!
  • Und ladys wie gahts euch so? ☺️
  • Bis itz unveränderet
  • Ja ich ha au hüt Übelkeit wieder kha und momentan chumi vor 12i nid usem bett 🥲🥲🥲🥲
  • Ig bi am schaffe u bi am abe rächt erschöpft
  • Das glaubi dir gern 🥲🥲
  • Hoffe mir, dass mir hüt ä guete Tag hei 😉
  • Jaaa wünschi dir ufjedefall🍀 wen hesh din nächste termin?
  • Am 24.01.
  • Die termin sind immer so spannend die Fortschritt wo babys i so kurze zit mache
  • I han min erst Termin am Mäntig. Bi den 6 4...bi scho ganz nervös...
    Was händ Ihr gseh ka bi 6 4?
  • Chunt druf ah mengish gsesh nur fruchthöhle plus dottersack oder sho zbaby i ganz ganz mini

Oder me gset nume fruchthöhle

Oder wen überleish me zählt ja vom erste tag vo mens und ES isch ja 2wuche druf also erst den ich meh ja eig schwanger also chunt immer chli druf ah wegem zitpunkt und so 😀

Mach dir kei kopf wen nid viel gsesh und stell dir nid zviel vor de bish au nid enttüsht und um so meh freud wen öppis gsesh🥰🥰🥰🥰
  • Spielt au immer stark Qualität vom Ultraschall grät eh rolle obs neu alt isch es tüürer billigeres 🙂
  • @samira. 😉 I los mi überrasche 😍🥰
  • Wird eh alles guet si 😇😊😊 ich ha grad 2tag nach dir bi würk happy das es bi euch klappet het
  • @samira. Danke 😊 i han au e guets Gfühl 🥰 😍
  • Hey ladies
    Han gester min Termin gha, bin gester 8+5 gsi und s baby het e super grössi alles guet. Sie het aber es grosses Hämatom gseh ide Gebärmuetter wo ihre nid gfallt. Jetzt het sie gseit mues mi dringend schone und sött au möglichst nüt uflupfe. Hoffe es wird chliner, mini frog: öpper erfahrig demit? Mini Tochter isch 15 Mönet, sie lauft zum glück super aber mer treit sie halt glich no oft ume...
  • @ALe
    Hoii ich chume vom Juni bi jetzt den 20ssw .
    Hani i de 6ssw bis i di 13 ssw miteme Hämatom zkämpfe gha, immer wieder Schmierbluetige. Es isch zwar immer wieder verheilt doch durs wachse vo de Gebärmutter immer wieder grisse und het abblüettet.
    Ich han sogar 1wuche nur dörfe ligge und i de 2Wuche churz Spatziere. Also schone isch sehr wichtig ich ha sgdühl das het mir scho ghulfe. Bi de meiste chunts zum Glück guet use mit em Hämatom au bi vielne wo starki bluetig übercho händ. Meistens isches vom wachstum oder vo de Platzänta wo sich igrabt id Gebärmutter. Wasi au wür neh isch Magnesium aber das vom Arzt das isch höcher dosiert ha am Tag bis zu 3x240 Magnesium gno das beruhigt Gebärmuetter.

• @Zireael danke für dini Infos. Denn hoffi doch dases weggoht.. Hoffe dir gahts jetzt guet und isch alles i Ornig?
  • @ALe Danke, ja jetzt gahts mer echt guet, die ganz normale beschwerde😄nach dem ganze Hämatom hani den endlich dörfe gnüsse 🥰Wünsch der das es bald weggaht, het die dir gseit wie gross es isch? Und hets scho blüetet?
  • @ALe Bei mir wurden im ersten Ultraschall auch zwei Hämatome entdeckt. Eines davon etwa so gross wie die Fruchthöhle zu dem Zeitpunkt…
    Ich wurde daraufhin krankgeschrieben und sollte mich schonen.
    Habe nie Blutungen gehabt! In der Untersuchung in der 12. Woche war von den Hämatomen dann nix mehr zu sehen. Und dem Kleinen geht es gut 👍🏻
    ALe
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum