Neu hier, stell dich vor! #3

13

Kommentare

  • Hallo zäme
    i bi d'Naomi und ha vor 2 Wuche üsi Tochter gebore!
    Wohne im Kanton Fribourg ar Gränze zu Bärn & würd mi freue, Mamis ir Umgäbig kennezlehre🥰happy weeekend🫶🏼
  • Hallo @namunzle und herzlichen Glückwunsch zum Nachwuchs! In dieser Gruppe findest du Mamas, die ebenfalls im April 23 ihre Wunder erwarten oder bereits geboren haben: https://www.babyforum.ch/discussion/5578/baby-april-2023#latest und hier geht es zu Kontakten in deiner Region: https://www.babyforum.ch/categories/treffen-und-veranstaltungen
    Viel Spaß hier im Forum!
  • bearbeitet 19. 04. 2023, 22:20
    Hallo liebii mamis
    E heisse Kirthy, bi 30gi und mi sohn isch 9 momet aut. Mir wohne im Oberaargau und si uf dem weg uf dr suechi nacheme mami-ching gruppe wo gärn zwüschedure mou sich für e spaziergang, wanderig oder usflug trifft, nang ustuscht und o mou für es kafi z ha isch.
    mir freue üs uf nöi bekanntschafte!
    LG Kirthy & 👶
  • @KKirthy hallo und willkommen im Forum! Hier findest du Mamas und Papas aus deiner Region https://www.babyforum.ch/categories/treffen-und-veranstaltungen

    Viel Vergnügen hier im Forum!
    alejandra2camila
  • Hallo zämme

    Mi name isch sulamith & i bi 22i und mami vonem 6 monate alte sohn. Wür mi freue mami's z kenne lerne vo winterthur & umgebig :)
  • Hallo @Sulamith und willkommen im Forum. Hier findest du ebenfalls Mamis, die in der Umgebung Winterthur wohnen: https://www.babyforum.ch/discussion/6149/mamis-treff-krabbelspass-region-winterthur

    Vielleicht finden sich ja Kontakte.
    Viel Spaß hier im Forum
  • Hallooo Zemme

    Min Name isch Laura, und ich bi 26gii. Und han letscht Jahr im Juli en chline, süesse Sohn zur Welt bracht. 😇
    Mir chömmed ussem rum Aarau und würde eus freue über neui Spiel und Plauder Fründe, da ich ih de Umgebig leider ned so viel Fründe mit glichaltrige chind han. 💬

    Mir gönd uu gern usse und erkunde gern Wälder, neui Spielplatz oder gönnd go Bädele.


    Jessi.
  • Hallo @Laurad0309 und willkommen in Forum.
    Hier findest du Mamas und Papas die ebenfalls in Aarau leben: https://www.babyforum.ch/categories/mittelland

    Viel Vergnügen hier im Forum!
    Laurad0309
  • Hallo zäme :blush:
    Ich bi d'Michelle und chume us Bade AG und bi 28gi. Bi momentan im 5 Monet schwanger und erwarte mis erschte Chind im September. Ich froie mi über neui Bekanntschafte und super spannendi Gspröch :)

    Lg, Michelle
  • Hallo 🙋🏻‍♀️ zäme

    I bi d Maria 38gi chume us Winterthur und han e 9 wuche alti Tochter…mir sind gernnide Naturunterwegs und eüred eus über glichgsinti freue wo au gern ga Laufe gönd….Ab Mitte Juni schaffi Mo bis Mi wieder und wür Do Fr gern mot glichgsinte d Ziit verbringe….

    Freu mi vo eu z ghöre🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️
    TaLa
  • Hallo zeme

    I bi d Noemi u wohne im Rüegsauschache BE. Mitti März isch üses erste Chind uf d Welt cho. Faus es oh anderi früschi Mamis us dr Nöchi hätt, würdsmi freue öpper kenne z lehre. ☺️
  • Hallo zämä, Ich heisse Madleina, bi us Bellikon (AG), 36i und s erst mal schwanger i de 9.ssw. Liebs Grüessli
    FellfroschTaLa
  • Hoi zäme
    Ig bi d Melanie, 36i und ha im März üsi ersti Tochter d Noemi becho. Ig chume us Ersigen und würd mi fröie, es paar Mamis us der Region kenna z lera und villich ou chli zäme ga z wägele und z plöiderle.
    Liebi Grüess
    TaLa


  • Hallo Zämme😊 Min Name isch Kristina, bin 31 und Mami vomene bald Jährige Bueb☀️ mir wohned nöchi Luzern und würed eus au sehr über neui Kontäkt freue! Bin übrigends au no Tagesmami vo 4 Chind jewiels a 3 Täg i de Wuche. Grüessli
  • Guets Tägli zämme😃 Ich bin Creola, 36i und Wohne nöchi Olte (SO) Ich erwarte mis 2. Kind am 13.11. und han en 10 Jährige Sohn. Ich wür mich riisig uf neui Kontäkt und ustusch freue.

    Schöne Pfingstmäntig😉
  • Hallo zäme😁

    Ich bin désirée, bin 28i chome fo starrkirch-wil SO. Min Sohn esch am 24.03.2023 ufd welt choo, sind gern ide natur mit eusem hund. Han detailhandel glehrt und bin witerhin emmerno tätig im verkauf

    Bin sehr gspannt uf ustusch evtl werd mir no die eint oder ander kennelehre würd mi sehr freue 😁
    sxaina
  • Hallo mittenand :)

    Ich bin d Stefanie chum Usem Kt. Schwyz und han en 8Monet Alti Tochter, mir würdet eu riessig freue uf Mamis mit Chli Kinder.
    Mir sind sehr gern i de Natur und au viel z Fuess unterwegs.

    Mir freuet üs uf euch!
    TaLa
  • Hallo zeme

    Ich bin d'Carla und im April '23 Mami worde 🥰. Ich sueche anderi Mamis zum sich ustusche und go Spaziere. Bi relativ neu in Luzern (nöchi Sursee) und kenne naniemert da 🙈 würd mich freue 🤗
    Bis glii
    desireeloetscher84
  • Hallo 🙋‍♀️, ich wohne mit mim Sohn (16mt) und mim Maa in Züri kreis 2. Würd mich mega uf neui bekanntschaftä freuie wo kids au chönt zäme spiele :)
  • Hallo zäme
    I wohne in Bern u bi im März mami vomene bueb worde :D
    Würdmi fröie anderi mamis/familiene für spatziergäng, zum käfele, ustusche, für pic-nics, etc. lehre z kenne.
    Liebi grüess
    Vanessa
  • Hallo zusammen
    Ich heisse Daniel und wohne mit meiner Familie im Glarnerland. Darum auch „Fridli“ 😉

    Unsere Tochter kam Anfangs 2022 zur Welt jetzt erwarten wird unser zweites Kind.
  • Hallo Zusammen,

    mein Name ist Julia, wir sind aus dem Ausland in die CH gezogen. Wohnen seit Anfang Mai im Kanton AR. Meine kleine Tochter ist 9 Monate jung. Ich suche Gleichgesinnte zum Austausch und oder Kaffee trinken in der Nähe.
  • TamiiTamii

    2

    bearbeitet 11. 07. 2023, 21:59
    Hallo Mamis😊

    I bi d‘Tamara u bi im Januar 2023 zum erste Mal Mami worde vomene Bueb❤️. I wohne mit mire Familie in Münsige.

    Mer würde üs mega freue Mamis kenne zlehre vo Bern u Umgebig☺️. Fürnes Käffli, sech usztusche, gah spaziere etc.

    Liebi Grüessli
    Tamara
    Ricarda
  • Hallo zämme☺️
    Ich bin im Januar 23 zum erste mal Mami worde. Ich bin 25gi und mini tochter isch bald 7mt alt🥰 ich wohne mit mim Maa und minere Tochter in Steg im Tösstal (Fischenthal ZH). Ich wür mich mega freue über neui Bekanntschafte zum mal es Käffeli go neh oder chli Spaziere.

  • **Hallo zusammen! Mein Name ist Amalia. Ich bin 39 Jahre alt und stolze Mutter von drei Kindern. Mein Leben ist seit dem Moment, als ich zum ersten Mal von meiner Schwangerschaft erfuhr, zu einer wahren Reise geworden. Seitdem bringt mir jeder Tag Freude, Herausforderungen und Überraschungen.

    Schwangerschaft ist nicht nur ein physischer Prozess, sondern auch ein Kaleidoskop von Emotionen. Alle drei meiner Kinder kamen mit ihrer eigenen Geschichte zur Welt, und jeder brachte einzigartige Momente in mein Leben, die ich jeden Tag schätze.

    Meine Erfahrung als Mutter hat mich mit Wissen und Stärke bereichert, die ich gerne teilen möchte. Ich bin begeistert von Themen rund um die Erziehung von Kindern, einen gesunden Lebensstil während und nach der Schwangerschaft und alles, was mit der Schaffung einer warmen und unterstützenden familiären Atmosphäre zu tun hat.

    Ich hoffe aufrichtig, dass unser Forum ein Ort wird, an dem wir Erfahrungen austauschen, Fragen stellen und uns gegenseitig in unserer spannenden Reise durch die Welt der Elternschaft unterstützen können. Ich freue mich darauf, jeden von euch kennenzulernen und eure einzigartigen Geschichten zu hören.

    Mit den besten Grüßen,
    Amalia
    TaLa
  • hallo zäme
    ech ben désirée ond ben 38 gi mini tochter esch d’elif aylin ond esch 3 1/2 jährig ond hed am 26.1.20
    gebori

    mer wohned in obwalde am see aber send sehr vel in lozärn wel mini familie det esch

    wenn öper loscht hed mol ufne spielplatz zgo oder es kafi go trenke denn mäldet euch

    wörded eus sehr freue
    s‘alter vom kind esch ned so wechtig 😍
    TaLa
  • Salü zeme,

    I bin d Sonja, 32 und bin gad mit eusem erste Kind schwanger :smiley: Geburtstermin isch März 2024

    Ich bin us em Züri Oberland und wür mi sehr über neui Kontäkt freue!
    Mir sind viel i de Natur underwegs, meistens begleitet eus min bald 7 jöhrige Boxer rüd Iron :smile:

    LG
    MaddieCarlaCo
  • Hallo zusammen !

    Ich hatte kürzlich ein hypothetisches Wohnungssuche-Abenteuer in der Schweiz. Ich begann meine Suche online, indem ich die beliebten Schweizer Immobilienseiten rentola.ch durchstöberte. Die Fotos der Alpen mit den Grundstücken im Hintergrund waren absolut atemberaubend und machten die Suche noch spannender. Die Wahl des richtigen Standorts war entscheidend. Da ich ein Familienvater bin, habe ich keine persönlichen Vorlieben, aber ich habe mir vorgestellt, eine Stadt wie Genf oder Lausanne zu wählen, wo Französisch weit verbreitet ist und die Kultur reich und vielfältig ist.
  • Hallo Liebe Mamis,
    Ich bin die Babsi (oder auch das Burgfräulein Barbara 🪄)
    Ich bin Mama von 2 kleinen Kids die 6 und 3 Jahre jung sind.
    Ich wohne im schönen Zürich in der Schweiz komme aber gebürtig aus Deutschland (bei Bonn)
    Gerne teile ich hier meine Erfahrungen und freue mich über Austausch 🫶
    TaLa
  • Hallo zäme
    Ich bid Jasmine und Mami vomne 7 Wuche alte Bueb.🥰 Mir wohne z Safenwil AG und würde uns freue anderi Mamis us de Umgebig z kennelerne und z träffe🥰😇.
    Maddie
  • Sali zäme

    Ich bin d Sandra und am 1.8.23 s erste Mal Mami worde vo üsere Annika.
    Mir wohne in Obfelden bi Affoltern am Albis.
    Bin gern ide Natur und Kreativ dihei, tuen gern koche und backe.
    I de letschte 7 Jahr hani bi Fielmann Uster gschaffed als Fachverkäufer Augenoptik.

    Freue mich uf neui Bekanntschaften und hilfriichi Tipps im Baby Alltag.
    MaddieTaLa
  • Hallo zäme
    Ich bin neu do🙈 ich bin 29i und ha 2 chind👧🏻👦🏻. Mini tochter ish 1.5 johre alt und min sohn 2 mönet. Mini tochter ish sehr spielerish und suecht öpert zum spiele🪁🛝
    Ez wos chüel worde ish und de spielplatz zienlich leer ish, ishs ihre chlie langwiellig😶‍🌫️
    Sie ish au sehr gern mit de grosse chind, well sie vo ene viel lernt.🤓
    Mir wohnet in Romanshorn thurgau und würed üs freue um paar fründshafte 🥰
  • Jasmine schrieb: »
    Hallo zäme
    Ich bid Jasmine und Mami vomne 7 Wuche alte Bueb.🥰 Mir wohne z Safenwil AG und würde uns freue anderi Mamis us de Umgebig z kennelerne und z träffe🥰😇.

    Guete Tag Jasmin,
    Ich Wohne in Luzern (grenze AG), bi au relativ neu da und kenne chum öper. Han eh Tochter sie isch ez 6 ½ Mönet. Chasch dich gern melde falls interesse hesch zum chli pläuderle.
    Bis bald, liebs grüessli
    Carla
    Jasminedesireeloetscher84
  • Laura90Laura90

    25

    bearbeitet 16. 11. 2023, 08:07
    Hallo🙂
    Ich bin Laura, bin 33 und in die 32 SSW🥰 ich wohne in Dietlikon und würde mich sehr freuen anderen werdende Mamis kennelernen...LG Laura
    TaLa
  • Salii zeme :)

    Ich bin Aillen, bin 22 und i wohne ih de nöchi vo Bade ;) min sohn isch jetzt schoo 7 mönet alt 🥰
    Jasminedesireeloetscher84jh19Maddie
  • Hallo Hallo,
    Ich bi d Rejhane - wie ich mir scho denke kann, fragsch dich „Oh, wie spricht mr de Name jetzt us“, ganz eifach, eifach „j“ uslah und that‘s it:)
    Ich bi jungi 29., wohnhaft in Zürich und wird zum erste Mal Mami. Ich bi im 1. Trimester und ha denkt, ich trette mal inem Mami-Forum bii. Vieles gaht mr im Internet scho go nacheläse und irgendwenn platzt einem nur no de Kopf. Also hani denkt, hej so en Forum wär doch Mal was… Überhaupt bini zum erste Mal inem Forum und bi gspannt was ich 1:1 derf kennelerne, die beste Tipps und Tricks erfahre derf und bi offe für neui Kontäkt.
    So Mamis, ich wünsche euch no ganz en tolle Abig und es freut mich jetzt scho,
    Bis bald
    a_94sxainaMaddie
  • Ich lade dich gerne dazu ein ein Teil der Community zu werden. Mach es dir gemütlich in der Mami Lounge. ♡


    e97d7f80-abcf-11ee-bda7-b52b5245cb0c.jpeg

    tuyet_thanh
  • hoi zäme

    ich bind lara (30), wohne in züri und bi mit mim erste chind schwanger (ssw26). würmi freue, mich mit paarne anderne bald-mamis usztusche. :)

    liebi grüessli
    tanja_90
  • Hallo liebe Mamis,

    mein Name ist Tuyet. Ich bin 32 Jahre alt und seit November 2023 zum ersten Mama einer kleinen Tochter geworden. Ursprünglich komme ich aus Frankfurt und bin seit letztem Jahr nach Zürich gezogen, da mein Mann hier arbeitet.

    Zu meiner Person: Ich koche und backe sehr gerne, gehe gerne wandern, mag Campingurlaube und Städtetrips…

    Da ich noch keinen Freundes- / Bekanntenkreis mit Kinder hier in der Umgebung (Zürich / Wipkingen) habe, würde ich mich sehr über neue Kontakte freuen! Können gerne spazieren gehen, auf ein Kaffee treffen und über „Alltagsprobleme“ austauschen.
    CarlaCo
  • baby Isa schrieb: »
    Hallo zäme😁

    Ich bin désirée, bin 28i chome fo starrkirch-wil SO. Min Sohn esch am 24.03.2023 ufd welt choo, sind gern ide natur mit eusem hund. Han detailhandel glehrt und bin witerhin emmerno tätig im verkauf

    Bin sehr gspannt uf ustusch evtl werd mir no die eint oder ander kennelehre würd mi sehr freue 😁



    Hallo
    Mer sind 10min vo starrkirch eweg und mini chli isch ebefalls am 24.3.23 uf d wält cho😆
    Wie wärs miteme kafi?
  • CarlaCo schrieb: »
    Jasmine schrieb: »
    Hallo zäme
    Ich bid Jasmine und Mami vomne 7 Wuche alte Bueb.🥰 Mir wohne z Safenwil AG und würde uns freue anderi Mamis us de Umgebig z kennelerne und z träffe🥰😇.

    Guete Tag Jasmin,
    Ich Wohne in Luzern (grenze AG), bi au relativ neu da und kenne chum öper. Han eh Tochter sie isch ez 6 ½ Mönet. Chasch dich gern melde falls interesse hesch zum chli pläuderle.
    Bis bald, liebs grüessli
    Carla

    Hallo zeme i würd mi do susch au no ahschlüsse😄
    Bi au vo safewil
    CarlaCoJasminecehhren
  • ks1984ks1984

    1

    bearbeitet 16. Februar, 15:41
    Hallo zäme
    Ich bi Kathrin 39gi und ziene mit minre Familie am 18. März uf Sarmenstorf mit 2 Chind (Leonie 3 1/12 und Elias knapp 2). Ich würmi freue über Kontäkt mit andere Eltere und Chind usem Dorf oder nöchere Umgebig. Gits en Krabbelgruppe oder Eltereträff in Sarmenstorf?

    Freumi uf Ustüsch und neui Lüüt kennezlerne <3
  • Hallo Zäme

    Min Name isch Linda, bin 34gi und wohne sit churzem in Möriken. Mini Tochter isch 10 Mönet alt. Über neui kontäkt und ustüsch freu ich mich.
    CarlaCoTaLa
  • Hoi Zusammen

    Mein Name ist Madlene (35 Jahre alt) und ich habe eine 1,5 Jährige Tochter (Linda). Im Oktober bekommen wir unser zweites Kind.
    Zusammen mit meinen Mann sind wir vor 3 Wochen von Deutschland nach Steinen (6422) im Kanton Schwyz gezogen.

    Ich bin auf der Suche nach anderen Mamis, die sich auch gerne mal treffen wollen. Ein bisschen quatschen und austauschen während die Kinder spielen. Im Sommer mal an die Badi fahren.
    Ich bin gerne in der Natur unterwegs.

    Ich darf die Zeit mit meiner Tochter zuhause verbringen (gehe also derzeit nicht arbeiten).

    Unser Tochter wurde ab dem 3 Monat mit Stoff gewickelt und abgehalten. Klingt nach "old school" ist es aber alles andere 😉

    Freue mich über neue Kontakte

    Ganz liebe Grüsse
    TaLa
  • Hallo Zäme ☺️
    Ech heisse Melina ond be 37gi.
    Ech chome usem Kanton Aargau, nöchi Aarau, be sehr gern i de Natur oder goh gern fein goh esse.🥰
    Schaffe dueni imene Spital als Dipl. Pflegfachfrau.
    Kinder hend mer leider no keini, aber ech be endlech met üsem erschte Wunder schwanger. Ech be no ganz am Afang bi 5+0 ond wörd mi sehr öber en Ustusch met üch freue.🤗
    Lg Melina
    MaddieTaLa
  • Hallo Ihr wundervolle Fraue und Mamis ! 💕

    Ich bin Tina, 28gi und chume vo Züri 🥰

    Ich han ganz frisch en Babyartikelshop gründet und wür mich mega mega freue wenn ich für s eint oder andere tolle Mami vo dem Forum es Produkt mache dürft. 🥰

    Mini Produkt sind Handgmacht und chönd personalisiert werde nach eure Vorstellig. Alli Produkt sind absolut Unschädlich für eue chlini Engel und unterstützed sogar s Zahne vode chline. ☺️

    Villicht gits au öpis wo Ihr seged, wär es Produkt wo eu de Alltag als Mami viel liechter gstalte würdi, ihr aber so nonig gfunde hend. Lönds mich gern wüsse, ich liebs neui Sache uszprobiere! Wer weiss villicht chani eues Problem ja Löse! 😃

    Ich freu mich uf jede Fall über jedes Bsüechli uf minere Website, jedes Feedback vo eu und jedi Nachricht wo mich erreicht. 🥰
    Ganz ganz liebi Grüessli eu allne 🫶🏼



    www.baby-style.ch
    Instagram: baby_style.ch
    TikTok: baby_style.ch
    sxaina
  • Hei zäme, i bi 34i, chome us Lozärn ond ha set paar johr Chenderwonsch. Set guet 1 Johr in Behandlig ide Chenderwonsch Klinik. Vilech hetts jo do, glich gsennti dronder, wördmi öber en uustuusch fröie :smile:
  • Hallo zäme
    Mi Name isch Nicole, bi 32i und chume usem Kanton Solothurn. Mini Tochter isch baud 3 Mönet aut und mir würde üs über Bekanntschafte freue.
  • Hoi zemme
    Ich bin 32 Johr und usem Thurgau. Han zwei meitli 9 &7 Johr alt.
    Villicht het jo au öpert scho biz grösseri Chind i dem Alter und lust sich usztusche😄
  • Hoi Zäme,
    Ich bin d Tanja und han am 25.2.24 mis erste chind d Alicia gebore. Mir sind in Birmensdorf diheime und würdet eus über neui Mami Fründinne freue i de Umgebig/Stadt Züri.
    Mir sind viel mit em Chinderwage und de Tragi verusse und liebets ga käfele ide Stadt.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum