Mamis us de Ostschwiz

Hallo zemme :)

Noch bald 2 Johr recht viel allei sie hani mi entschlosse en versuech z‘starte anderi Mamis kennezlerne.
Ich wohne mit minere Tochter wo 2 wird in Gossau, bin schwanger wür mi mega über neui Kontäkt evt sogar Fründschafte freue. Mir und minere Tochter z‘lieb 🙈
I wür mi freue wenns no anderi Mamis git wos glich goht und au amene Ustuusch oder gmeinsame Aktivitäte intressiert währed ☺️
EliantobelkarimüMaggie1Isabel1

Kommentare

• Hallo 😊

Ich bin frisches neu Mami, üsi chli isch 3 Wuche alt, ich würd mi au über Mami kontäkt freue, mir sind vo dä Umgebig Wil
    Minaaaa
  • vanevane

10

bearbeitet 8. 07. 2024, 05:19
    Hallo
    Mini zwei meitlis sind zwor scho biz grösser 7&9 Johr aber sie spieled au gern mit jüngere chinde😊 falls lust hesch chasch di gern mol melde wohne im thurgau.
  • Hallo mitenand

Ich bin neu is thurgau nöchi wil zoge .
    Ich han en ältere sohn wo bald 8 ish und sit em dezember bini zwei fach mami 😊 bald ish er 7 mönet alt.

Da ich vo züri zuezoge bin und jetz recht ufm land wohne , versuechi uf dem weg biz aschluss z finde . Vlt gits ja det use es mami wo kei problem het mit tattoowierige und es kind im ähnliche alter .

Ich gseh biz freaky us bin aber mega bodeständig , wohne ufme alte burehof.

I minre freiziet ( wenns die den git) hanich es atelier wo ich gern male und sust mit de kind bastle )

Ahja und ich bin lest jahr 30 ii worde .
    Vlt het öperet lust uf ustushe und mal spaziere oder was au immer , ich bin da sehr offe .

Liebi grüess und vlt bis bald 😊
    LeaRosaNunuMinaaaaJani
  • Sali,

I ha en bald 3 jöhrige Sohn, sind gad e zweits Kind am plane und chume us Herisau.

Mir sind u gern underwegs und freuet üs immer über neui Kontäkt 😊

Lg
    Minaaaa
  • Heei
    Mir sind voo wiifelde. Min sohn wird im Jan. 2 und üses 2ti Wunder chunt im Feb. Uf d welt. Meld di doch :smile:
    Lg
  • Hallo☺️ i bi vo Niederbüre und bi 23 und sitemne Monet bini Mami vomene Bueb😍

Wör mi freue anderi mamis kennezlerne wo i de nöchi wohned🫶🏻
    Minaaaa1Isabel1
  • Heii
    Ich bi vo Herisau und min Sohn ish etzt 6 Mönet alt🥰
    Dörfsch dich gern melde
    MinaaaaNessi97171Isabel1
  • Hoi Mitenand :)

Min Sohn wird glei 1, und mir wörid üs über neui Kontäkt und vlt Fründschafte freue.😊

Mir kömmid us de Au(SG)
  • Hoi zämme
    Ich bi d Anna, 32gi us Arbon und bi ganz frisch Mami worde (Tochter 6 Wuche alt).
    Würd mi au über neui Bekanntschafte / Mami Treff freue.
    Liebi Grüess
  • Hoi mitenand
    Ich schlüss mich dere rundi gern au ah.
    I bi sitm juli 2023 mami und bechume szweite chind im august 2025 über.
    Wür mich über bekanntschafte us de nöchi freue. Gern für en ustusch oder au mol zum öpis unterneh.
    Mir chömet us de region bischofszell/amriswil.
    Meldet eu doch gern bi mir.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum