Hallo be neu doh Ben d'Vanessa 24 use Aargau sie sueche Mamis zum plaudere käffele Spazieren usw... Mini Tochter Esch 2 jährig und bald eh grossi Schwöschter 😁 wörd mi über neuii kontäkt sehr freue😄😄
Liebes Grüessli
bin 28gi mi sohn 3 und mini tochter 11 mt ab ende märz sind mir in Muri dehei 😃 evtl wohnt jo öper in de nöchi?🙂
Hoi Sarah,
ich bin 32. mein Sohn ist 3 und meine Tochter 1 Jahr. Wir sind von lenzburg 😊 weiss nicht ob du mein Kommentar noch liest. Warst länger nicht mehr hier aktiv 😄
Hallo Zäme
Ha üchi Gruppe gse und denkt ich tue mi au mal melde😊
Mir sind fast a de Grenze zu Aargau🙂
Mi Sohn isch 15 Mönet und mir hend gern de kontakt zu anderne Mamis.
Leider isches ned soo eifach neui lüüt tkennelerne🙄
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
87
Derfet mer gern en Privat Nachricht schriibe
0
Mer send vo Brittnau (Region Zofigen), ond üses chline chond ändi Oktober 😍
63
Liebes Grüessli
0
63
2
63
0
2
63
217
bin 28gi mi sohn 3 und mini tochter 11 mt ab ende märz sind mir in Muri dehei 😃 evtl wohnt jo öper in de nöchi?🙂
2
74
Hello:)
Wohne in Bremgarte😉
8
3
Hoi Sarah,
ich bin 32. mein Sohn ist 3 und meine Tochter 1 Jahr. Wir sind von lenzburg 😊 weiss nicht ob du mein Kommentar noch liest. Warst länger nicht mehr hier aktiv 😄
1
Ha üchi Gruppe gse und denkt ich tue mi au mal melde😊
Mir sind fast a de Grenze zu Aargau🙂
Mi Sohn isch 15 Mönet und mir hend gern de kontakt zu anderne Mamis.
Leider isches ned soo eifach neui lüüt tkennelerne🙄
Liebs Grüessli
Christina
0
0
Ich bin us unterentfelde be aarau, ha en 2jährigi tochter und im august chunts zweite
1
1
Ich bin vo Aarau 28 und ha en 1.5 jährigi Tochter, würd mich über Mami Kontäkt freue. Eifach aschribe bitte:-)
Liebi grüessli