Mamis gsuecht usem Aargau

2»

Kommentare

• Schöön, dass sich paar Mamis meldet. Vellecht het ja öper luscht mal uf es Kaffi oder en Spaziergang?
    Derfet mer gern en Privat Nachricht schriibe :)
  • Hallo Zäme
    Mer send vo Brittnau (Region Zofigen), ond üses chline chond ändi Oktober 😍
  • Hallo be neu doh Ben d'Vanessa 24 use Aargau sie sueche Mamis zum plaudere käffele Spazieren usw... Mini Tochter Esch 2 jährig und bald eh grossi Schwöschter 😁 wörd mi über neuii kontäkt sehr freue😄😄
    Liebes Grüessli
  • hallo heart vowo bish de duu? sueche au mamis usde region 😊 han e 4.5 monatigi tochter
  • Ich be US de Region Brugg
  • @Heart und @Sarina91 i be 25 u ha e 4 wuche alts tächterli chume us mellige und wär au uf de suechi☺️
  • Super da wär ja gar Ned so wiit
  • i bi us wettige. de simmer ja all zäme usde gliich region😋😊
  • Voll guet🙈☺️
  • 🤗 hoi zäme

bin 28gi mi sohn 3 und mini tochter 11 mt ab ende märz sind mir in Muri dehei 😃 evtl wohnt jo öper in de nöchi?🙂
  • Hallo zäme bin ide nöchi vo Wohle. Ha 2 Jungs . 3 jährig und 6jährig.
  • @CMND
    Hello:)
    Wohne in Bremgarte😉

• Wohne nöchi brugg u bechomä üse chlii im september :)
  • sArA91 schrieb: »
    🤗 hoi zäme

bin 28gi mi sohn 3 und mini tochter 11 mt ab ende märz sind mir in Muri dehei 😃 evtl wohnt jo öper in de nöchi?🙂
    sArA91 schrieb: »
    🤗 hoi zäme

Hoi Sarah,

ich bin 32. mein Sohn ist 3 und meine Tochter 1 Jahr. Wir sind von lenzburg 😊 weiss nicht ob du mein Kommentar noch liest. Warst länger nicht mehr hier aktiv 😄
  • Hallo Zäme
    Ha üchi Gruppe gse und denkt ich tue mi au mal melde😊

Mir sind fast a de Grenze zu Aargau🙂
    Mi Sohn isch 15 Mönet und mir hend gern de kontakt zu anderne Mamis.
    Leider isches ned soo eifach neui lüüt tkennelerne🙄

Liebs Grüessli
    Christina
  • Hoi zämme. Ich bi 31,mi Sohn isch bald 7 monet und mir wohne in Möhlin😊
  • Huhu gini, woher bisch du denn?

Ich bin us unterentfelde be aarau, ha en 2jährigi tochter und im august chunts zweite :)
  • Hallo ja eigentli ned wo aarau😊 aber fast😁 zgrosswange sind mir dihei. Mi sohn isch 15mönet
  • Hoi Zäme liebi Mamis usem Aargau, ich hoffe es sorgt nid für verwirrig wenni do in alte Bitrag schribe.

Ich bin vo Aarau 28 und ha en 1.5 jährigi Tochter, würd mich über Mami Kontäkt freue. Eifach aschribe bitte:-)

Liebi grüessli
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum