Hey e frog: wenn me doch im internet amel adresse usw idene kästli usfüllt mummer doch amel eifsch de afangsbuechstabe age denn füllts automatisch us..
ez isch so dass ich mol en schriebfehler gmacht han und drum immer witerthur chunt ich muess immer no s H ergenzä..wüssed ihr ob me das chan lösche rückgängig mache?
@Tessi das stimmt. Wir leben ja sowieso auch schon seit 2 Jahren in einer etwas zu kleinen Wohnung 😀 und es geht ja trotzdem. Hmm, das weiss ich auch nicht, eigentlich hätte es ja gar keinen weiteren Bluttest mehr gebraucht.
Heyyyy ier Liebe 😍 Per zuefall bini uf das Forum gstosse, so cool hets so viel swissmoms da. Sind ier im andere forum nümme aktiv? also ich ned würkli..,
Froue i ha chlei angst/bedänke und zwahr gö mi ma und ig am 22.6 zäme mit mine eutere und bekante ga z znacht ässe, und üse sohn (septämber 3 jährig) geit z erste mau zur schwägerin ga übernachte. Z problem isch, das dahei nid mau der papi ihn its bett darf due, sonder nur immer ig. Und de mues i bi ihm blibe bis er igschlaffe isch. Jetzt mini bedänke, würdet dir glich iusgang, oder würdet dirs la si. Ah no zum säge i hät drum den geburi 🙈
@Stöpseli ich würd gah. Bi eus chan au nur ich de chlie is bett tue aber wänni wäg bin dänn gahts problemlos🤷♀️ ich würds ufallifäll versueche, wer ja schad wänn weg dem zrugg stecksch, wänns dänn gar nöd wür gah, chasi sich ja bi dir mälde, dänke aber dass es gah wird😊
@Tessi mir hat der FA mal nach einem sehr frühen Abort Blut genommen und gesagt er meldet sich, wenn das HCG noch erhöht sei und mich 1 Monat vergessen anzurufen. Dabei war ich wieder schwanger und dachte meine Mens kommt jetzt einfach nicht mehr, sonst hätte er sich bestimmt gemeldet.
Ich wäre gerne dorthin gegangen. Muss sicher eine tolle Stimmung gewesen sein.
@Stöpseli hmm, ich würde wohl zuhause schon anfangen zu üben, dass andere ausser du ihn ins Bett bringen. Irgendwann muss das ja sowieso mal gehen, es wird ja mal einen Abend geben an dem du auch nicht da bist oder vielleicht fest krank, etc.
@Shira aber hend ihr salte Model? mir hend de ebe gschenkt übercho und de isch scho ca 14 jöhrig..drum frogi mi ob ich das noimeds no überchum müsst mol zum veloplus
@schaai mach doch vore es nuschi ane so dass no luft zuefuhr häsch und hinde uf bim fahre, so han ichs bi eusem alte model gmacht wo er chliner gsiw isch, s nuschi hani mit wöschechlammere befestigt😊
Hallo mamis, hed scho mol öpper i de SS kindsbewegige nid/nümme gstört? TFründin vo mim Brüeder isch schwanger und gspört sBaby sit 3 Täg nümme, jetzt sinds i Notfall gfahre. I cha mi vor Sorge eifach nümme beruhige, sie isch im 7te Monet schwanger.
A__A ha mini chind ned emmer fest gspörrt, mini tochter (met vorderwandplazenta) fascht gar ned. aber drü täg heds doch nie duured, vorallem welli denn äxtra öbbis met cholesüri drunke han.
aaaeber.... ide 37. SSW hani mis chind nömme gspörrt ond ben intuitiv au is spital, notkaiserschnitt.... ond ja, mer sind knapp anre todgeburt verbi.
muess aber be dim brüeder sinere fröndin ned so si, ned vom schlimmste us gah.... dröcke fest dume ond hoffe du ghörsch bald öbbis vo ehne 🍀
@schaai: wörd au es univeralsunnesägel go poschte. Gids au i de migros ect. Das god sicher. Es nuschi wördi ned näh. Wie du gseid hesch, schötzt das ned gäge uv strahle. ☀️
@A___A ech verstoh dich. Do macht mer sich eifach sorge! Dänk wiiterhin positiv! 🍀Dröcke au fescht de dume!!
@Tessi das werd wohl vo Frau zo Frau verschede si. Aber wenn mer‘s emmer gspört hed ond de 3 Täg nöme wördi mer scho au sehr sorge mache.
Ech ha mini Jungs au emmer sehr guet gspört.
@A___A do ech grad sälber au Schwanger be chani a nüd anders meh dänke als a euch. Hoffe sie werd Der positive Bscheid gäh 🙏
@A___A es isch scho eher ussergwöhnlich so lang nöd zgspüre, hoffe dasses e gueti erklärig defür git oder s baby eifach nümm so platz hät zum sich z bewege und bemerkbar zmache🍀🍀✊️✊️✊️
So Fraue, sie hend rächt lang müsse warte und de Brüeder hed kei Empfang kha. I bi gottefroh isch alles in ordnig mitem Baby🥵 sBaby lied anschienend komisch und es hed nümme viel Platz darum hed sies nümme gspührt. I chönnd Bäum usrisse vor Freud, ha mer also scho lang nümme soviel Sorge gmacht wie Höt. Danke fürs Mitfiebere, ehr sind alli sehr süess❤️
@A___A ou das freut mi jetzt grad riesig ❤️🍀 bin froh isch alles guet 🙏🏻Das isch gnau das woni gmeint han das chönnti si. Isch halt immer so schwierig als ussestehende. S chan sooo viel si.
Kommentare
781
56
153
0
254
Aber jetzt?!?!!
De Brad Bitt, de Vujo und de Arni 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
1,306
ez isch so dass ich mol en schriebfehler gmacht han und drum immer witerthur chunt ich muess immer no s H ergenzä..wüssed ihr ob me das chan lösche rückgängig mache?
781
S‘ischne 🙈😂
79
536
@Gogo welcome!
Geht jemand an den Frauenstreik? Wir sind ja in den Ferien.
@schildchrötlimel Arni hätte ich gar nicht erkannt auf der Packung, eher Brad Pitt.
11
216
dich hani gester gsucht willi di nie me glese ha😊
164
254
@kläffchen ja eben gäll?! Komm auch nicht draus. Naja, egal. Wird ja schon stimmen dann 😃
Ja in Luzern vor dem Theater war ein riesen Theater.
Alle am Streiken und ich wollte doch nur in den Coop City 🤪
11
271
297
11
271
536
Ich wäre gerne dorthin gegangen. Muss sicher eine tolle Stimmung gewesen sein.
@Stöpseli hmm, ich würde wohl zuhause schon anfangen zu üben, dass andere ausser du ihn ins Bett bringen. Irgendwann muss das ja sowieso mal gehen, es wird ja mal einen Abend geben an dem du auch nicht da bist oder vielleicht fest krank, etc.
11
3
11
1,306
40
40
1,306
496
1,306
19
271
1,306
271
0
496
178
aaaeber.... ide 37. SSW hani mis chind nömme gspörrt ond ben intuitiv au is spital, notkaiserschnitt.... ond ja, mer sind knapp anre todgeburt verbi.
muess aber be dim brüeder sinere fröndin ned so si, ned vom schlimmste us gah.... dröcke fest dume ond hoffe du ghörsch bald öbbis vo ehne 🍀
0
141
@A___A ech verstoh dich. Do macht mer sich eifach sorge! Dänk wiiterhin positiv! 🍀Dröcke au fescht de dume!!
3
254
Ich hoffe ganz fescht, dass alles guet chunt ❤️🍀🍀🍀🍀🍀✊🏻✊🏻
193
Und weisch scho me? Isch aus guet?
0
@Gänseblümchen hend sich no nid gmeldet. 😣
3
Ech ha mini Jungs au emmer sehr guet gspört.
@A___A do ech grad sälber au Schwanger be chani a nüd anders meh dänke als a euch. Hoffe sie werd Der positive Bscheid gäh 🙏
193
4
Weisst du schon mehr?
64
271
1
0
1,306
254