Eini miete i de Apothek isch mega tür🙈 Au wenn d krankekasse dra zahlt ischs bi mir extrem is geld, so dasi denn doch no selber eini kauft ha. Hesch denn vor so richtig zum schaffe und schöppele abzpumpe oder eifach eini zum ha, falls mal in usgang gasch, s chind bi de grosseltere isch usw?
I ha eini kouft und würd sä niemeh here ghä! I due täglech abpumpe, und wasi nid grad bruche wüui zum zahnarzt oder so gha chunt id gfrüüri. Scho nur z gfühu: das isch mis. Vorher hani eini vor hebamme usglehnt gha und isch eifach geng das gfühu im hintergrund: nid kaputt gha!! Mini Kk het 90% zauht wüui ir zuesatzversicherig hilfsmittel dinne ha. 🤗
Han e Handpumpi vo mim Mami Gschenkt übercho für so zwüscheddure mal paar Büteli für de Gfrürer mache, ha denn nach 3 Wuche müsse eini Miete wege Milchstau und zviel Milch und jetzt schlussentlich hani hüt e bruchti kauft uf Tutti und bi seeeeeehr froh drum👍🏻👍🏻
Allenfalls zuerst mieten, um auszuprobieren und danach kaufen. Aber: unbedingt eine Doppelpumpe!
Wie schon gesagt wurde: die KK beteiligt sich oftmals daran. Meine (SWICA) hat 200.00fr übernommen.
also ich empfehl au eini z kaufe...ich ha d medela freestyle gha und die isch super gsi...s chunnt ganz uf d krankekasse druf ahh...ich ha dazmol d Helsana gha und die hend mer gseit das sie 360 CHF ane pumpi zahlet....da isch perfekt gsi..wel d medela freestyle isch 358 CHF gsi bi galaxus..
@saerle91, i ha mini kauft do Chrankekasse ide erste 8 Wuche noch Geburt 360.- dra zahlt het. I ha e Medela freestyle Doppelmilchpumpi kauft, do ich noch 10 Tag han müese höre stille und sit do täglich abpumpe und sie drum sehr usgiebig bruche. Bin froh ghört sie mir und isch nid gmietet.
Würd au chaufe. Miete i de Apothek chostet schneller vil meh als eini chaufe. Miete het mi trotzdem das d chrankekasse dra zahlt pro Tag über 1 Fr. kostet. Weis leider nüm genau wie vil. Es chostet pro tag 3.45 Fr. denn muen mer no s hübli und so selber poschte....
Klar, d Pumpi zum miete isch au einiges besser, aber das ischs mer denn doch nöd wert. Han e medela swing kauft, das langt völlig wenn mer nöd monate lang muen 6 mal am tag pumpe. 😏
Ich habe gleich vom Spital eine Milchpumpe mitbekommen (gekauft) und musste nie etwas bezahlen, hat meine Krankenkasse vergütet. Vielleicht aber auch weil es nicht klappte an der Brust und ich im Akkord Abpumpen sollte
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
256
256
256
37
73
790
11
790
130
37
172
1,306
207
207
ha zersch e medela
usglehnt gha und nid zschlag cho 🤷🏻♀️
76
Wie schon gesagt wurde: die KK beteiligt sich oftmals daran. Meine (SWICA) hat 200.00fr übernommen.
1,306
76
0
I han dardo und bi voll zfrede gsi.. ha 5 mönet voll gstillt und mit dere super chöne abpumpe😍
1,306
64
1,306
1,306
64
1,306
64
249
0
3
256
Klar, d Pumpi zum miete isch au einiges besser, aber das ischs mer denn doch nöd wert. Han e medela swing kauft, das langt völlig wenn mer nöd monate lang muen 6 mal am tag pumpe. 😏
536
0